Dragen van horloge tijdens het werk

Auteur Topic: Dragen van horloge tijdens het werk  (gelezen 32046 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #40 Gepost op: 25 april 2013, 13:21:01
Beetje strak trekken en je merkt er niets van. Netals van je koppelstukjes, hinderen je toch ook niet?

En dan? Moet ik iedere keer een acrobatische beweging maken om de tijd te lezen  :D Of dat ding er steeds aan en af doen..... nee doe mij maar een pols horloge!  098uo
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #41 Gepost op: 25 april 2013, 13:23:55
En dan? Moet ik iedere keer een acrobatische beweging maken om de tijd te lezen  :D Of dat ding er steeds aan en af doen..... nee doe mij maar een pols horloge!  098uo
O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #42 Gepost op: 25 april 2013, 16:57:35
Tsja euh, ik zag pas op tv dat een groot deel van de agenten niet fit genoeg zou zijn. Dus misschien toch even trainen totdat je hem wel kan zien??   ;D     98uiye 98uiye 98uiye 98uiye 98uiye
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #43 Gepost op: 25 april 2013, 18:41:38
Haha! Toevallig dinsdag de fysieke vaardigheidstoets gehad, ruim onder de grens  ;D
Maar als zo'n ding aan je koppel hangt kan je natuurlijk ook gewoon aan je collega vragen of hij steeds even de tijd voorleest  >:D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #44 Gepost op: 25 april 2013, 18:54:41
Haha! Toevallig dinsdag de fysieke vaardigheidstoets gehad, ruim onder de grens  ;D
Maar als zo'n ding aan je koppel hangt kan je natuurlijk ook gewoon aan je collega vragen of hij steeds even de tijd voorleest  >:D

Door op z'n knieën te gaan zitten ::)
Doe mij maar een horloge die goed vast zit, scheelt een hoop gedoe.
Moet natuurlijk wel tegen een stootje kunnen en tegen wat water O0


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #45 Gepost op: 25 april 2013, 19:48:27
Ik doe mijn ring altijd af, ketting en oorbellen draag ik niet. Een horloge daarentegen wel, het is ontzettend belangrijk in ons werk om tijden te kunnen zien. Denk aan ambtshandelingen waarvan je tijden moet noteren, bekeuringen etc.

Natuurlijk snap ik dat er een risico is op verwondingen, maar ik sta er niet bij stil wat voor verwondingen ik anderen toe kan brengen. Misschien een beetje advocaat van de duivel, maar als een verdachte gewoon meewerkt is er niets aan de hand en hoeven we ook niet fysiek. Kiest hij/zij toch voor het laatste, dan is het risico m.i. ook voor hun.

Om op je vraag over de koppel terug te komen, echte verwondingen heb ik nog niet gehad. Wel een keer een stoeipartij gehad waarbij ik helemaal beurs was rond mn bekken, vermoedelijk heeft er iets van de koppel tegenaan gedrukt tijdens het stoeien.
Ook ben ik een keer met de koppel in de autogordel blijven hangen......  e050

Ook meerdere malen gehad. Ziet er heel knullig uit.  :'(


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #46 Gepost op: 25 april 2013, 20:39:06
Ja! Zeker als je snel het vtg uit wilt omdat je achter een verdachte aan zit  e050
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #47 Gepost op: 25 april 2013, 21:14:43
Misschien moet vtsPN een aanbesteding uitschrijven voor koppelvriendelijke autogordels dan wel autogordelvriendelijke koppels....  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #48 Gepost op: 25 april 2013, 22:17:13
Of koppelvriendelijke auto's...
--Niets is wat het lijkt--


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #49 Gepost op: 26 april 2013, 08:11:27
Maar als zo'n ding aan je koppel hangt kan je natuurlijk ook gewoon aan je collega vragen of hij steeds even de tijd voorleest  >:D

Door op z'n knieën te gaan zitten ::)

Ah, komaan hé! Ik denk in plaatjes!!!  :D
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.