Dragen van horloge tijdens het werk

Auteur Topic: Dragen van horloge tijdens het werk  (gelezen 32045 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #80 Gepost op: 11 januari 2014, 09:45:54
Haha  ;D ach ja, met die belachelijke boetebedragen schrijf ik toch haast niet meer...maar dat is een andere discussie  :P
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #81 Gepost op: 11 januari 2014, 10:32:43
Citaat van: Hammie link=msg=1235933 date=1389389801
Het is 2014... Op je mobiel staat ook een tijdsaanduiding... Ik draag er geen meer en geen seconde gemist  >:D
Vind zelf het toch makkelijker op een horloge kijken dan op mijn telefoon. Voor die laatste moet ik vaak toch even graaien (zeker nu ik met dit weer een trui of jas aanheb). Prive draag ik geen horloge omdat mijn telefoon dan wat makkelijker te pakken is, maar voor het werk vertrouw ik toch op mijn horloge.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #82 Gepost op: 11 januari 2014, 10:40:52
Ik ook, mijn telefoon zit in de broekzak en dankzij de koppel moet ik acrobatische toeren uithalen om die eruit te krijgen. Dan kijk ik liever op mn horloge.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #83 Gepost op: 13 januari 2014, 23:39:26
Citaat van: Hammie link=msg=1235933 date=1389389801
Het is 2014... Op je mobiel staat ook een tijdsaanduiding... Ik draag er geen meer en geen seconde gemist  >:D

Dat mag ook hoor! Mijn Breil koste maar 239,- Tis jammer dat mij  HTC-tje toch wat duurder was.....Best leuk zo'n gratis mobieltje van de baas!

Dus al met al: Baas geeft jou een zonnebrilletje en horlogie van de zaak. Niet dragen: jammer joh! Maar centjes krijg je niet als het kapot gaat. Maar ja dan zal Baas zijn auto van de zaak in moeten leveren om de kosten van al die horlogies en brillen te dekken. En dat wil Baas niet  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens