Beveiliger zonder Rijbewijs

Auteur Topic: Beveiliger zonder Rijbewijs  (gelezen 8266 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoSecurity

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Gepost op: 23 april 2013, 18:38:27
Beste mede-beveiligers,

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die tegen het zelfde probleem als ik zijn aan gelopen.

Ik heb mijn Beveiliger 2 diploma gehaald, alleen ik ben financieel nog niet in de positie geweest om mijn rijbewijs te halen. Nou is het bij bijna elke vacature die ik tegenkom een vereiste of een pré. Zijn er bedrijven naar jullie weten die van het rijbewijs niet zo'n punt maken voor bijvoorbeeld vaste objecten enzovoort.

Ik woon in noord holland noord, kan ook niet veel vacatures in de buurt vinden. iemand tips of ideeen om aan het werk te raken?

groeten




sylvester1986

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 23 april 2013, 18:53:15
Voor tips om aan het werk te raken, zie:
Dit topic is bedoeld om mensen te helpen die moeite hebben met het vinden van een (nieuwe) baan, niet weten hoe ze een CV moeten maken, hoe een sollicitatiebrief eruit moet zien en wat je kunt doen om weer werk te vinden.
Dit topic is ook voor mensen die niet weten wat ze in de periode van werkloosheid kunnen doen om hun kansen te vergroten voor het vinden van een nieuwe baan.

In dit topic kunnen tips geplaatst worden, voorbeelden van sollicitatiebrieven/CV's geplaatst worden en zaken besproken worden m.b.t. arbeidsvoorwaarden, enz.

LET OP! Geen sofinummers, telefoonnummers en geen adressen plaatsen.
Indien nodig voor persoonlijk contact, kan dat via PM.

P.S. Ik ben geen jobcoach maar heb wel veel ervaring opgedaan. Het topic is voor iedereen, dus ook voor mensen die werk hebben. Wellicht kunnen zij ook hun steentje bijdragen om elkaar in dit topic te helpen.
Uit de topic: Op weg naar een nieuwe baan?.
Zoals je zelf zegt is een rijbewijs soms een pré (een voorkeur), dus niet verplicht.


MarcoSecurity

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #2 Gepost op: 23 april 2013, 19:02:49
top dankje, was dat topic nog niet tegengekomen, nu aandachtig doorlezen O0

:S hmm, net proberen te openen, maar of ik mag het niet lezen, of het topic bestaat niet meer..

(ben pas vanaf vandaag geregistreerd lid)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 23 april 2013, 19:08:50
Chips, vergeten, maar topic is pas toegankelijk vanaf een bepaald aantal berichten.... e050
Een website voor beveiligingsvacatures, zie: www.baanalsbeveiliger.nl


MarcoSecurity

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #4 Gepost op: 23 april 2013, 19:12:48
haha in ieder geval bedankt voor je hulp!


sylvester1986

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 23 april 2013, 19:14:53
O0
En anders....http://werkenbijdefensie.nl/
  • Luchtmacht
  • Beveiliging


Ik ben zelf korporaal geweest bij de Luchtmachtbewaking en toen kreeg ik mijn rijbewijs op kosten van Defensie.


MarcoSecurity

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #6 Gepost op: 23 april 2013, 19:26:09
ja via defensie heb ik inderdaad ook in m'n achterhoofd gehouden, maar heb niet echt vacatures kunnen vinden die expliciet voor beveiliging zijn. don't take me wrong, maar ik was niet van plan om soldaat te worden alleen voor me rijbewijs. Ik zal toch weer eens een kijkje nemen tussen de vacatures bij defensie, maar het zou natuurlijk mooi zijn als het iets zou zijn wat op m'n opleiding aansluit:P


sylvester1986

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 23 april 2013, 19:57:02
Don't take me wrong, maar ik was niet van plan om soldaat te worden alleen voor me rijbewijs.

Dan word je toch Korporaal met een hondje :P
http://werkenbijdefensie.nl/vacature/korporaal-hondengeleider-68.html


MarcoSecurity

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #8 Gepost op: 23 april 2013, 20:14:10
Ja ik zag hem net staan toevallig, ga er meteen op reageren, dat klinkt wel goed in de oren, en Staat uiteindelijk ook wel mooi op me cV...


Nickvm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 678
Reactie #9 Gepost op: 23 april 2013, 20:14:25
Beste mede-beveiligers,

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die tegen het zelfde probleem als ik zijn aan gelopen.

Ik heb mijn Beveiliger 2 diploma gehaald, alleen ik ben financieel nog niet in de positie geweest om mijn rijbewijs te halen. Nou is het bij bijna elke vacature die ik tegenkom een vereiste of een pré. Zijn er bedrijven naar jullie weten die van het rijbewijs niet zo'n punt maken voor bijvoorbeeld vaste objecten enzovoort.

Ik woon in noord holland noord, kan ook niet veel vacatures in de buurt vinden. iemand tips of ideeen om aan het werk te raken?

groeten

Bij mijn huidige werkgever ISS security zijn ook beambten die niet in het bezit zijn van een rijbewijs, ook bij mijn vorige werkgever Securitas waren ook beambten die zonder rijbewijs gewoon daar werkten.
Gewoon proberen, wie niet waagt die niet wint!!