scholen

Auteur Topic: scholen  (gelezen 7040 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #20 Gepost op: 31 augustus 2005, 21:59:00
ik heb in 5 jaar vo een keer een oefening mee gemaakt en toen moesten we met  ze allen het gebouw uit maar niemand reageerde wat er was gezegt dat het een oefening is

Ik ben dan zelf docent in het VO maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst de klas binnen hou hoor als er proefwerken zijn gepland  ;D ;D. (Tenzij er anders wordt omgeroepen hoor :-\)
Ze zijn me iets te gehaaid om bij moeilijke proefwerken op de ontruimingsbel te drukken.  :-\

Zitten die leerlingen ook eens op hete kolen, mischien dat ze dan eens aan het werk gaan ::) ::)


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #21 Gepost op: 1 september 2005, 14:25:52
Ik ben dan zelf docent in het VO maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst de klas binnen hou hoor als er proefwerken zijn gepland  ;D ;D. (Tenzij er anders wordt omgeroepen hoor :-\)
Ze zijn me iets te gehaaid om bij moeilijke proefwerken op de ontruimingsbel te drukken.  :-\

Zitten die leerlingen ook eens op hete kolen, mischien dat ze dan eens aan het werk gaan ::) ::)


Onze brandweer heeft ook wel eens mensen aangetroffen die vonden dat hun werk of het belangrijke telefoontje niet toeliet om het gebouw te ontruimen.

Hun is door hogerhand duidelijk gemaakt dat het ontruimingssignaal geen verzoek is maar een opdracht om het gebouw onmiddellijk te verlaten.


brw_sluis

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 1 september 2005, 19:09:53