scholen

Auteur Topic: scholen  (gelezen 7040 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #20 Gepost op: 31 augustus 2005, 21:59:00
ik heb in 5 jaar vo een keer een oefening mee gemaakt en toen moesten we met  ze allen het gebouw uit maar niemand reageerde wat er was gezegt dat het een oefening is

Ik ben dan zelf docent in het VO maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst de klas binnen hou hoor als er proefwerken zijn gepland  ;D ;D. (Tenzij er anders wordt omgeroepen hoor :-\)
Ze zijn me iets te gehaaid om bij moeilijke proefwerken op de ontruimingsbel te drukken.  :-\

Zitten die leerlingen ook eens op hete kolen, mischien dat ze dan eens aan het werk gaan ::) ::)


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #21 Gepost op: 1 september 2005, 14:25:52
Ik ben dan zelf docent in het VO maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst de klas binnen hou hoor als er proefwerken zijn gepland  ;D ;D. (Tenzij er anders wordt omgeroepen hoor :-\)
Ze zijn me iets te gehaaid om bij moeilijke proefwerken op de ontruimingsbel te drukken.  :-\

Zitten die leerlingen ook eens op hete kolen, mischien dat ze dan eens aan het werk gaan ::) ::)


Onze brandweer heeft ook wel eens mensen aangetroffen die vonden dat hun werk of het belangrijke telefoontje niet toeliet om het gebouw te ontruimen.

Hun is door hogerhand duidelijk gemaakt dat het ontruimingssignaal geen verzoek is maar een opdracht om het gebouw onmiddellijk te verlaten.


brw_sluis

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 1 september 2005, 19:09:53
Op mijn school hebben ze klassenlijsten en als dan iedereen erop staat en naar buiten moet dan kunnen ze het zo aflezen, er is een keer een oefening geweest toen op onze school, heel west zeeuws vlaanderen had toen een inzet, met politie zeeland en SIGMA was ook tp. was er natuurlijk weer iets echts gebeurd :P  :-X


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Reactie #23 Gepost op: 4 september 2005, 12:30:44
op mijn stage is nog niks gebeurt (gelukkig) maar ze houden wel lijsten bij van wie er in de klassen zitten en zo gauw er iets gebeurt gaat dat mee..


STRJ

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 6 september 2005, 10:49:20
scholen zijn verplicht een registratie vanuit de overheid op te zetten en bij te houden. Alleen is deze niet direct zichtbaar voor de gebruikers. Als de inspectie komt moeten ze die kunnen tonen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #25 Gepost op: 6 september 2005, 11:27:13
Geldt alleen voor scholen die te maken hebben met leerlingen die nog onder de leerplicht vallen.

Hogescholen en universiteiten vallen daar niet onder.  :)


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #26 Gepost op: 8 september 2005, 22:54:28
Geldt alleen voor scholen die te maken hebben met leerlingen die nog onder de leerplicht vallen.

Hogescholen en universiteiten vallen daar niet onder.  :)
Nee dat klopt, ook moet men (eigenlijk  :-[) bij houden hoe vaak er een ongeval gebeurd op school tijdens de diverse vakken als gym, handvaardigheid, techniek, natuurkunde  ;D en scheikunde ;D. Het feit is dat het weinig tot niet gebeurd omdat het wordt afgedaan als komt vanzelf wel weer goed.
Ik heb na een minder leuke ervaring altijd iets van Burnshields bij me als ik weer eens fikkie  :P ga stoken in de klas  :-[ (de ervaring heeft me geleerd dat het wel verdomde handig is om bij de hand te hebben  :-X)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #27 Gepost op: 8 september 2005, 22:56:36
waterkraan er langs en je klasgenoten de brander aan laten zetten( durfde ik nooit dus liet het altijd een ander doen)
flappus  niet elke verandering is een verbetering


ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
Reactie #28 Gepost op: 8 september 2005, 23:09:52
waterkraan er langs en je klasgenoten de brander aan laten zetten( durfde ik nooit dus liet het altijd een ander doen)

Ik ben dus docent  ;D

Maar dat de brander met 2 personen moet worden aangestoken dat is meestal geen probleem het is meer het ku..en wat ze doen als de brander eenmaal brand. Of als ie uitmoet waarbij men het voor elkaar krijgt om de vlam eruit de zijkant te laten komen  :-\


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #29 Gepost op: 8 september 2005, 23:13:30
das niet moeilijk :P


zo kookglas laten springen is ook niet moeilijk :P

ik ben echt als de dood voor vuur
flappus  niet elke verandering is een verbetering