Vacatures politie 2013

Auteur Topic: Vacatures politie 2013  (gelezen 12307 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #10 Gepost op: 29 april 2013, 15:39:54
Ik in ieder geval niet. Er is hier ook iemand van W&S actief op het forum maar die zal je ook weinig kunnen vertellen. Succes in ieder geval!

Klopt, je moet het zien als een soort legpuzzel waarvan de stukken (lees: de nodige informatie) nog op verschillende plekken liggen. De komende maanden worden volgens mij gebruikt om dit samen te brengen zodat precies de juiste vacature op het juiste moment wordt opengesteld. Geduld is dus het sleutelwoord!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #11 Gepost op: 1 mei 2013, 21:54:49
Ik ga het niet specifiek benoemen, maar er is al een eenheid die tientallen plaatsen gaat reserveren/inkopen (geef het een naam). Voor welke lichting, geen idee. Mijn bron is betrouwbaar, maar voor het geval het alsnog niet klopt laat ik de eenheid even in het midden.


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #12 Gepost op: 1 mei 2013, 22:39:35
Ik ga het niet specifiek benoemen, maar er is al een eenheid die tientallen plaatsen gaat reserveren/inkopen (geef het een naam). Voor welke lichting, geen idee. Mijn bron is betrouwbaar, maar voor het geval het alsnog niet klopt laat ik de eenheid even in het midden.

Dat klinkt goed :) begin 2014 zal mooi zijn!


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #13 Gepost op: 2 mei 2013, 13:54:21
Ik ga het niet specifiek benoemen, maar er is al een eenheid die tientallen plaatsen gaat reserveren/inkopen (geef het een naam). Voor welke lichting, geen idee. Mijn bron is betrouwbaar, maar voor het geval het alsnog niet klopt laat ik de eenheid even in het midden.

De eenheden mogen dit echter niet zelf beslissen, de minister bepaalt hoeveel plekken er per eenheid ingenomen mogen worden en dit is nog niet bekend. Wij hopen dat het niet heel lang gaat duren, maar kunnen er inderdaad ook weinig over zeggen.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #14 Gepost op: 2 mei 2013, 13:56:55
De eenheden mogen dit echter niet zelf beslissen, de minister bepaalt hoeveel plekken er per eenheid ingenomen mogen worden en dit is nog niet bekend. Wij hopen dat het niet heel lang gaat duren, maar kunnen er inderdaad ook weinig over zeggen.

Officieel is er nog niets bekend gemaakt nee...


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #15 Gepost op: 2 mei 2013, 14:08:31
Iedereen denkt  dat werving en selectie precies weet wanneer er weer plaatsen beschikbaar zijn. Iedereen stelt ook vragen via twitter aan de medewerkers van Kombijdepolitie. Het grappige is dat werving en selectie helemaal los staat van beschikbare plaatsen. W&S houd zich met kandidaten bezig die zich hebben aangemeld voor een vacature.

 O0




Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #17 Gepost op: 28 mei 2013, 09:08:45
Point taken, maar vind je het heel erg als we nog heel even het startsein van meneer Opstelten zelf afwachten? ;)


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #18 Gepost op: 29 mei 2013, 17:26:20
Citaat van: Arnoud link=msg=1167198 date=1369724925
Point taken, maar vind je het heel erg als we nog heel even het startsein van meneer Opstelten zelf afwachten? ;)

Liever niet ;) wil wel graag solliciteren haha!


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #19 Gepost op: 27 juni 2013, 10:14:46
Er zijn al een tijdje geen vacatures voor agentfuncties. Vanaf nu kun je je aanmelden op http://Mijn.KombijdePolitie.nl/. Dan ontvang je een vacaturealert via jouw social media wanneer er weer vacatures zijn waarin jij geïnteresseerd bent.