Geen defibrillator in politieauto

Auteur Topic: Geen defibrillator in politieauto  (gelezen 8724 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #40 Gepost op: 9 juni 2005, 13:10:17
Met een AED kun je geen fouten maken,aangezien het aparaat als het ware met je mee kijkt.Dus een klein kind van 4 jaar zou het nog kunnen

wat jij stelt Peter hebben ze mij ook uitgelegd, mijn dochter heeft ook de AED opleiding gedaan en is bij de brandweer ook bevoegd, zij hebben er 1 op het eerste uitrukvoertuig staan, maar via de EHBO, betaald door de gemeente. (zo zal het bij meerdere brandweerkorpsen wel gaan), echter ''de overheid'' wil dit niet voor de politie, of dit nu bij de raad van Commisarissen of van het ministerie afkomt weet ik niet.
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #41 Gepost op: 9 juni 2005, 13:51:39
wat jij stelt Peter hebben ze mij ook uitgelegd, mijn dochter heeft ook de AED opleiding gedaan en is bij de brandweer ook bevoegd, zij hebben er 1 op het eerste uitrukvoertuig staan, maar via de EHBO, betaald door de gemeente. (zo zal het bij meerdere brandweerkorpsen wel gaan), echter ''de overheid'' wil dit niet voor de politie, of dit nu bij de raad van Commisarissen of van het ministerie afkomt weet ik niet.
tja,bij ons zijn ze er ook mee bezig.En dat gaat ook in overleg met de RAVU hier,alleen de RAVU wil graag dat er meerdere korpsen mee gaan doen aan het AEDproject.
En ach,ik las vanochtend,ik dacht in de Telegraaf hoe brandweermensen over Remkes dachten.  :-X :-X