Zakwoordenboek der Geneeskunde

Auteur Topic: Zakwoordenboek der Geneeskunde  (gelezen 8762 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Marno

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
  • Co-assistent - SEH EMC RB-Callantsoog
Reactie #10 Gepost op: 29 april 2005, 00:23:12
Goed boekje.

Ook een ehbo'er heeft er zeker wat aan.
Eigenlijk iedereen die ook maar enigzins geinteresseerd is in geneeskunde, op wat voor gebied dan ook.

weet niet hoe duur het is, maar je wilt het waarschijnlijk gebruiken als je een medische term tegenkomt die je niet kent en je wilt het even opzoeken.
Dan is het perfect.

Ikzelf gebruik overigens overigens pinkhof, dat is een wat uitgebreider woordenboek.

een goede nacht
Aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan h


Geertje

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 29 april 2005, 00:46:06
Even uit mijn hoofd: ik dacht rond de 40 Euro. Ik durf het niet 100% zeker te zeggen.
En voor een EHBO'er, ik wil niet zeggen dat je er niks aan hebt, maar wel dat het boekje vrij prijzig is en dat er naar mijn mening weinig instaat wat gebruikt wordt in het EHBO wereldje.


firemanr

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 29 april 2005, 09:51:05
ehhhh, ik kan er digitaal aan komen voor 0 euro, dus misschien wel eens leuk om in te zien... ;)


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #13 Gepost op: 29 april 2005, 09:57:02
Even uit mijn hoofd: ik dacht rond de 40 Euro. Ik durf het niet 100% zeker te zeggen.
En voor een EHBO'er, ik wil niet zeggen dat je er niks aan hebt, maar wel dat het boekje vrij prijzig is en dat er naar mijn mening weinig instaat wat gebruikt wordt in het EHBO wereldje.

Klopt, de prijs ligt rond de € 40,-  Voor een EHBOer is het idd wat overdreven, denk ik. 90 % zal je nooit gebruiken, maar het staat leuk op de boekenplank. 8)
Ik kijk er voor school regelmatig in, de beschrijvingen zijn vaak helder omschreven!

Christian


firemanr

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 29 april 2005, 10:00:51
Dan laat maar ik bel Marij wel die heeft het meen ik wel ;D

Nu Geertje het zo beschrijft lijkt het er wel op :-X ;D

trouwens gmail kan 2141 mb hebben ;D heb er pas 261 vol ;)

Nogmaals: het gaat er niet om hoeveel je IN je emailbox mag hebben, dan wel hoe GROOT het bestand mag zijn dat je verstuurt......en 50 MB versturen is te groot. :-X


firemanr

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 29 april 2005, 10:28:53
Als ze nu vragen wat decontaminatie betekent, zoals bij een gaspakkenteam: heb ik een fatsoenlijk antwoord:

decontaminatie

ontsmetting; selectieve ∼, bestrijding van kolonisatie van pathogene micro-organismen met sparing van de anaerobe bacteriën die het bedreigde orgaan of organisme beschermen.

 ??? ??? ;D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #16 Gepost op: 29 april 2005, 12:10:50
Nogmaals: het gaat er niet om hoeveel je IN je emailbox mag hebben, dan wel hoe GROOT het bestand mag zijn dat je verstuurt......en 50 MB versturen is te groot. :-X

Oke Oke linkje mag ook ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


firemanr

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 29 april 2005, 12:12:26
Oke Oke linkje mag ook ;D

Dat werkt niet..... :-\ :-\


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #18 Gepost op: 29 april 2005, 12:16:25
Dat werkt niet..... :-\ :-\

Naja Ronald hoe dan? ???
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #19 Gepost op: 29 april 2005, 13:46:27
ontsmetting; selectieve ∼, bestrijding van kolonisatie van pathogene micro-organismen met sparing van de anaerobe bacteriën die het bedreigde orgaan of organisme beschermen.

Wat snap je hier dan niet aan? ??? ??? ;D ;D

Christian