Ervaringen gevraagd met PAX holster

Auteur Topic: Ervaringen gevraagd met PAX holster  (gelezen 8104 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #10 Gepost op: 1 mei 2005, 11:24:52
Ik heb zelf ook een pax holster, klein model met handschoenenvakje. Er is ruimte genoeg voor 2 paar handschoenen, grote en een kleine schaar, 2 pennen en wat je er nog meer in kwijt wil plus dat er een elastieke ring aan de zijkant zit om eventueel een kleine maglite in te hangen! en er zit een band van klitteband op die je door je schaar kan doen zodat deze er niet uitvalt als je bukt

www.ambulancewinkel.nl
Nurse powerrrrr


sigmash

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 2 mei 2005, 20:19:03
:-\ :-\ :-\

ben benieuwd hoe dat eruit ziet op een foto als je zoveel bij je hebt. ;D

Macho, natuurlijk  8)


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #12 Gepost op: 4 mei 2005, 17:57:39
Ik heb zelf ook een pax holster, klein model met handschoenenvakje. Er is ruimte genoeg voor 2 paar handschoenen, grote en een kleine schaar, 2 pennen en wat je er nog meer in kwijt wil plus dat er een elastieke ring aan de zijkant zit om eventueel een kleine maglite in te hangen! en er zit een band van klitteband op die je door je schaar kan doen zodat deze er niet uitvalt als je bukt

www.ambulancewinkel.nl

deze gebruik ik ook...super handig...
en er kan veel troep in... ;D


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #13 Gepost op: 4 mei 2005, 19:45:10
bedankt voor de reacties, ik heb bovenstaand model besteld.
Nu eens kijken hoe lang het duurt voor dat ze leveren
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #14 Gepost op: 4 mei 2005, 22:39:48
Ik zag daar zo'n grote kledingschaar. Bij de Hulpverleningswinkel gekocht voor € 30,- in de Ambulancesore maar liefst € 54,95 :o
En zo'n holster voor € 15,- is ook best pittig... ;)

Christian


Chopsticks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 302
Reactie #15 Gepost op: 6 mei 2005, 15:29:14

Heeft iemand de stethoscoop holster en hier ervaring mee?
Kan de flap nog dicht als je stethoscoop erin zit, of gaat dit moeilijk?
Kan de flap nog dicht als zowel de stethoscoop als een schaar erin zit, of gaat dit moeizaam?
Bedankt.


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #16 Gepost op: 7 mei 2005, 00:17:57
En zo'n holster voor € 15,- is ook best pittig... ;)

Christian

Weet jij die holsters elders goedkoper ?
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #17 Gepost op: 7 mei 2005, 23:44:16
Nee, maar bij een bezoekje aan IVIC zou ik zeker wat ritselen! Vaak scheelt het wel wat en het scheelt je verzendkosten.

Christian


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #18 Gepost op: 8 mei 2005, 22:23:28
Ik heb een iets andere (wel een Pax), gekegen van de ambulancedienst na een rondleiding.
Arts  www.alphalog.nl


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #19 Gepost op: 10 mei 2005, 19:04:46
Afijn ik heb hem dus besteld bij de ambulance store, maar k ben over die organisatie nog niet wild enthouisiast.

Besteld en de zelfde dag electronisch betaald, na een aantal dagen eens gebeld hoe het met de bestelling stond, volgens de website was de betaling namelijk nog nog niet binnen, mijn rekening overzicht vertelde iets anders.
Ik kreeg een vrouw aan de telefoon met schreeuwende kinderen op achtergrond, een normaal gesprek was door de herrie niet te voeren en helpen kon ze me ook niet, maar ik zou de volgende dag teruggebeld worden.... Niet dus ...

Paar dagen later maar weer eens gebeld, nu een  man aan de telefoon, het was allemaal een beetje verlaat maar zou zaterdag of anders toch uiterlijk maandag binnen zijn....Niet dus ...
Dinsdag ? ....Niet dus ....

Toch jammer 2x wat afgeproken met die mensen en 2x je afspraak niet nakomen en dan ook nog niets van je laten horen.

Hoe is jullie ervaring met deze leverancier ?

Jacques
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources