Fotografen toelaten in werkgebied snelweg

Auteur Topic: Fotografen toelaten in werkgebied snelweg  (gelezen 111021 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #30 Gepost op: 7 mei 2013, 13:45:53
Citaat
op de A12 ten zuiden van Rotterdam

Meer asfalt is misschien nodig, maar dit is wel overdreven  :D
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #31 Gepost op: 7 mei 2013, 16:36:01
Meer asfalt is misschien nodig, maar dit is wel overdreven  :D
Euh; A16. Maar in ieder geval dat langgerekte zwarte ding met verfstrepen en vangrails aan beide zijden.  98uiye

Peen
Redacteur van


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #32 Gepost op: 8 mei 2013, 10:58:47
Tja. De media moeten ook hun werk doen. En zoveel gevaar creëer je niet als je netjes achter het ongeval in de berm of achter de vangrail blijft.  :) 't word een ander verhaal als je op rijbanen gaat lopen waar een meter naast het verkeer voorbij raast en degelijke.
Nou... vind ik wel als je 'over de vangrail heen' fotografeert aan de rechterzijde van de rijbaan, terwijl het ongeval op de linker rijstroken is en het verkeer nog rijdt - ook al sta je daar (rechts) achter de vangrail. In zo'n geval zien de automobilisten toch 'links en rechts' mannetjes in fluor hesjes en worden ze nog meer afgeleid.

Dan kan je op zo'n moment beter ook aan de linkerkant staan, tussen de andere gele merkstiften. Veroorzaakt minder 'dwalende ogen' bij de overige verkeersdeelnemers.

Peen
Redacteur van


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #33 Gepost op: 8 mei 2013, 21:56:12
Ik zeg maar zoals je eigen gedraagt en weet wat de spelregels zijn op autosnelweg zijn niet in de weg loopt mijn prima,en als er iemand weggestuurd moet worden mag oom agent dat doen.

Ik zelf nooit problemen met de fotografen want ze gedragen der eigen altijd naar behoren.

Peen van dienst heeft het gewoon goed omschreven hierboven,gewoon melden bij weginspecteur of politie(voorlichter).
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


sylvester1986

  • Gast


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #35 Gepost op: 8 mei 2013, 22:46:31
Hier de arrestatie.
Fotograaf word aangehouden bij ongeval A12
michielpomp1
Niet zo slim om VD in het buffer voertuig te zetten staat nog wel een auto van RWS ma ja ik vind het niet heel slim.


hoefhaan

  • IC VPK, Ambulance VPK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 818
  • maak ze beter!
Reactie #36 Gepost op: 9 mei 2013, 11:51:34
Het RWS voertuig vormt een buffer op een andere rijbaan dan de politiebus, dus is de bus waar de arrestant in gaat een eerste buffer. En volgens mij zijn die juist bedoeld om geen personen in plaats te laten nemen....
Trained to save your ass, not to kiss it! :-)  Uitspraken hier doe ik uit persoonlijke titel en niet namens mijn werkgever.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #37 Gepost op: 9 mei 2013, 17:29:56
Hebben jullie een andere oplossing bij een niet meewerkende verdachte dan...


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #38 Gepost op: 9 mei 2013, 17:37:22
Hebben jullie een andere oplossing bij een niet meewerkende verdachte dan...

Het zijn geen collega's. Het spreekwoord spreekt: De beste stuurlui staan aan wal.  98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,398
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #39 Gepost op: 9 mei 2013, 19:04:30
Het zijn geen collega's. Het spreekwoord spreekt: De beste stuurlui staan aan wal.  98uiye
Soms hebben stuurlui aan de wal een meer objectieve kijk omdat ze niet betrokken zijn bij de situatie ;-)