Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 147555 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
De mariniers zijn gelegerd in Doorn, die kennen dat gebied op hun duimpje. Ik heb vertrouwen, als die jongetjes daar zijn gaan mijn groene collega's ze vinden.
Bijdragen op persoonlijke titel.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Is er nog gezocht met infrarood apparatuur?
En dan bedoel ik niet alleen die op de politieheli, maar bijvoorbeeld ook van bijv. een Apache?


ritger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 214
Bjorn Appel @videovalley
Politie en leger zoekt in #Doorn nog onverminderd hard door. Ook veel busjes met politiehonden ingezet.

Bjorn Appel @videovalley
Het bos bij Doorn word meter voor meter afgezocht. Vooralsnog hier bij coördinatiecentrum in het bos geen teken dat er iets gevonden is.


J.H.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Hoe groot is het gebied waarin wordt gezocht als iemand dat weet?

De camping welke naast Het Doornse gat ligt is al circa 17 Ha groot (Bonte Vlucht).
De bossen lopen vanaf Doorn tot aan de Hoogstraat door en dit is circa 2,8 KM lang en minstens 1,1 Km diep.
Dit betekend dat vanaf de Leersumsestraatweg tot aan het Goudenlaantje het alleen al een oppervlakte van minimaal 30800 ha betreft.
Weet iemand of de campings in de buurt al afgezocht zijn? Op de Bonte Vlucht verblijven ook de nodige vakantiegangers die de omgeving ook zeer goed kennen (staan er af en toe al meer als 30 jaar).


Pino112

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,581
Als ik mijn Facebook en Twitter bekijk is dit wel het meeste gedeelde item ooit! Goed om te zien dat er nog zoveel betrokkenheid is in Nederland

Ik mis alleen nog wel het Amberalert voor deze jongens, of geldt dat niet voor zulke zaken?

AMBER ALERT is zojuist afgegeven: http://www.amberalertnederland.nl


VandeVoskamp

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
  • Hoofdbrandmeester
AMBER ALERT:


AMBER Alert E-mail Alert
Klik met de rechtermuisknop op de afbeeldingen, indien deze niet zichtbaar zijn.


       
    Ruben (9) en Julian (7)


Vermist sinds 6 mei uit Zeist.Mager, donkerblond, 1m40 en 1m50 Na zelfmoord vader spoorloos. Wie heeft hen gezien in blauwe Hyundai Getz, 08-NT-BV?

Lees meer »


Download de poster en print hem uit (horizontaal / verticaal)

Heeft u dit kind gezien, neemt u dan direct contact op met de politie via de Opsporingstiplijn op 0800-6070 (vanuit het buitenland +31 79 345 9876).
Het anoniem doorgeven van informatie is ook mogelijk door te bellen met Meld Misdaad Anoniem, via 0800-7000.
 
       


Afmelden voor de AMBER Alert e-mail
|| Before the emergency, nobody cares; During the emergency, nobody knows; After the emergency, everone is an expert ||  Veiligheidsregio Kennemerland


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Krijg de koude rillingen,bij deze omgeving ga ik terug naar 1999 toen de Mariniers meezochten naar sybine jansons


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Citaat
door Jolande van der Graaf en Chris Ververs
UTRECHTSE HEUVELRUG - In Doorn is de politie op zoek naar Julian (7) en Ruben (9) uit Zeist. Ze waren met hun vader op pad, die zelfmoord heeft gepleegd. De broertjes zijn maandagavond rond 8 uur voor het laatst gezien.

Omdat de vader zelfmoord heeft gepleegd wordt voor het leven van de jongens gevreesd.  

In Het Doornse Gat, een uitgestrekt, bosrijk gebied bij Doorn, hebben ruim honderd agenten, mariniers en spoorzoekers van het Korps Mariniers uren vergeefs naar het duo gezocht. Bij de massale zoekactie werden ook paarden, speurhonden en helikopters ingezet. De naspeuringen werden vannacht om twee uur afgeblazen en worden vandaag niet hervat. Wel heeft de recherche de zaak in onderzoek genomen.

[VERVOLG Telegraaf.nl]
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Twee broertjes uit Zeist vermist
Laatste update: 07-05-2013 | 22:15

Doorn - De politie is bezig met een grote zoekactie naar twee vermiste broertjes uit Zeist.
De vader van de jongens is vanochtend dood aangetroffen in het recreatiegebied het Doornse Gat. Einde van de middag werd bekend dat de kinderen bij hun vader zouden moeten zijn. Op dit moment is onbekend waar zij zijn. In het recreatiegebied wordt naar de jongens gezocht en een onderzoeksteam zoekt ook naar mogelijke andere verblijfplekken.
Signalementen:
De jongens luisteren naar de namen Rubin (9) en Julian (7). Rubin is 150/160 meter lang, heeft een mager postuur en een litteken in de wenkbrauw boven zijn rechteroog. Hij heeft donkerblond haar met slag erin. Julian is 140/150 meter lang, heeft een normaal postuur, sproeten in het gezicht en een litteken op zijn neus. Hij heeft donkerblond stijl haar.
Getuigen die de jongens hebben gezien worden verzocht contact op te nemen met politie Midden Nederland via het nummer 0900 8844. De jongens zijn 6 mei rond 20.00 uur voor het laatst gezien. Alle informatie over de jongens vanaf dit tijdstip kan belangrijk zijn om de jongens terug te vinden.

Bron: politie


Zie ook: http://nl.missingkids.com/missingkids/servlet/PubCaseSearchServlet?act=viewPoster&caseNum=13031297&orgPrefix=NLZO&searchLang=nl_NL