Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 149129 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
RTV Utrecht ‏@rtvutrecht 3m

De politie heeft nieuwe informatie binnengekregen en gaat (met o.a. een heli) naar broertjes zoeken bij Geulle in Limburg.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
p2kflex
15:58:15 12-05-13GROUP-1(Dienstverlening) Dienstverlening ANDREAS SAUERLAAN GEULLE 1996 1981
1004612BRW Veiligheidsregio Zuid-Limburg (Bemanning COH)
1005998BRW Veiligheidsregio Zuid-Limburg (Monitorcode)


binnen 100 meter van bovenstaande kaartje
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
WoordvPolitieUtrecht ‏@woordvpolitieBJ ( 16.26 uur )
Politie heeft persvak op hoek Andreas Sauerlaan  met de Hulsterstraat. Geulle. De weg richting zwembad.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Politie zoekt vermiste jongens in Geulle

De politie zoekt sinds zondagmiddag in Geulle naar de vermiste broertjes Julian en Ruben.

Er zou nieuwe informatie zijn binnengekomen. De politie wil nog niet zeggen wat voor informatie.
Bron + Volledig persbericht: http://www.l1.nl/nieuws/214703-politie-zoekt-vermiste-jongens-geulle?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#.UY-meUobwes


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Britt Lap ‏@BrittHVNL 32s

Nieuwe zoektocht naar #vermistebroertjes in #Geulle, Limburg. Politiehelikopter ingezet. Plek in de buurt van tankstation Beek. #julianruben


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
WoordvPolitieUtrecht ‏@woordvpolitieBJ 43s

Media wordt uitdrukkelijk verzocht zich in het persvak te melden en niet het gebied in te gaan. PRT


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Politie zoekt met helikopter in Limburg


UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie heeft nieuwe informatie in de zaak van de vermiste broertjes Ruben en Julian binnengekregen en gaat daarom zondagmiddag in het dorp Geulle in Limburg zoeken. Daarbij wordt ook een politiehelikopter ingezet.

Het is niet bekend waaruit de nieuwe informatie bestaat. Er wordt gezocht in de buurt van een visvijver aan de Kleivelderweg.

Het gebied dat nu door de politie onder de loep wordt genomen, ligt op een paar honderd meter afstand van het Bunderbos.

Bron + volledig persbericht: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/999646/politie-zoekt-met-helikopter-in-limburg.html


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Emergency Helicopter ‏@LiveFlightTweet 2m

De #politieheli #police02 vliegt bij #geulle #limburg nadat mensen een vondst hebben gedaan die mogelijk met VermisteBroertjes heeft temaken


herzon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
...
Ik zou dus juist gaan zoeken op locaties waar er geen GSM bereik is. In zekere zin zou je aan mensen die tussen Rhenen en Leersum bekend zijn in de natuur moeten vragen of zij ergens hinder ondervinden in hun GSM-bereik.
Nu gaat men er al vanuit dat de vader daadwerkelijk zijn telefoon heeft uitgezet, om hem bewust na 2,5 uur weer aan te zetten.

Naar aanleiding van deze post heb ik besloten mij aan te melden. Ik weet daar een locatie waar geen gsm verkeer is. Geen enkele provider heeft daar dekking. Dit weet ik omdat wij tijdens onderhoud aan de weg (eind 2011) op die plaats geen enkel bereik hadden met onze gsm's. Niet met Vodafone, ook niet met KPN. De verbinding van de Track&Trace was daar ook weg, net als de GPRS verbinding (voor het ophalen van verkeersinformatie ed) vanuit onze navigatiesystemen. Enkel de positiebepaling dmv GPS werkte. En omdat ik dit redelijk bijzonder vond, is mij deze plaats bijgebleven.

http://maps.google.nl/maps?q=rhenen&hl=nl&ll=51.998495,5.528115&spn=0.002035,0.005284&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.048044,5.410767&hnear=Rhenen,+Utrecht&t=h&z=18&layer=c&cbll=51.998495,5.528115&panoid=MIs2RCBIRcnkVdyYMXpJIg&cbp=12,116.65,,0,0