Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 148365 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
De politie vraagt uw hulp: Camerabeelden gezocht

De auto van de vader van de vermiste broertjes is gezien in Rhenen. Uit onderzoek is gebleken dat de auto van de 38-jarige vader, de blauwe Hyundai Getz met het kenteken 08-NT-BV, in de nacht van maandag 6 mei op dinsdag 7 mei 2013 rond 01.40 uur op de provinciale weg N233 heeft gereden. Op dat moment reed de auto over de Rijnbrug. Vervolgens is hij vermoedelijk linksaf geslagen de N225 op richting Leersum.

Camerabeelden gezocht
De politie doet vanmiddag zelf onderzoek naar eventuele camerabeelden, maar heeft uw hulp ook nodig. Heeft u bijvoorbeeld, als particulier of bedrijf, een camera gericht op de weg staan? Of heeft u de auto daar zien rijden? Neemt u dan contact op met de politie via 0800-6070.

http://www.politie.nl/nieuws/2013/mei/9/03-zeist-de-politie-vraagt-uw-hulp-camerabeelden-gezocht.html
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Al kun je er vanuit gaan dat wanneer men al twee dagen aan het zoeken is verschillende bossen dat men verwacht de jongens niet meer levend aan te treffen denk ik dat je er nog niet 100% vanuit mag gaan dat ze ook werkelijk niet meer in leven zijn.

Dat bedoel ik vooral tegen het licht dat men aangegeven heeft dat er een moeizame scheiding is geweest warbij jeugdzorg vrijwillig was betrokken, er bestaat dus nog, een kleine, kans dat de jongens elders zijn.
Kijken we naar de recente gebeurtenissen in Cleveland dan kan men blijkbaar lange tijd vermist zijn terwijl men nog wel in leven is.

Met andere woorden, hoe onwaarschijnlijk ook, zolang men nog geen lichamen gevonden heeft dien je er rekening mee te houden dat ze nog in leven kunnen zijn.
Al denk ik wel dat de grote zorgen die men zich maakt over het welzijn van de jongens geheel terecht zijn en men ook de moeder na een kleine week geen valse hoop moet geven maar vooralsnog staan alle opties nog open en hoop ik oprecht voor de familie dat de jongens gevonden worden.

Verder rest alleen het medeleven met de betrokken families en respect voor iedereen die zich inzet voor deze trieste zaak
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
RTV Utrecht ‏@rtvutrecht 23m

Ivm vermissing Julian en Ruben zoekt de politie mensen of bedrijven die de N233 bij Rhenen in de nacht van ma op di hebben gefilmd.


Kevin R.

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 978
Zoektocht in Bunderbos afgerond
Laatste update: 09-05-2013 | 17:49

Zeist, Elsloo - Ruben en Julian niet gevonden

Rond 17.45 uur is de zoektocht beëindigd in het Bunderbos. De politie en militairen hebben de gehele dag systematisch het gebied uitgekamd. De broertjes zijn helaas niet aangetroffen.

Verdere acties
Naast de zoektocht in Elsloo is de recherche onophoudelijk bezig geweest om sporen na te trekken en te achterhalen waar de vader en de jongens zijn geweest vanaf het moment dat ze voor het laatst gezien zijn maandagavond 6 mei om 22.15 uur in Neerbeek, Limburg.

Donderdag 9 mei bleek dat de auto van de vader gereden heeft over de Rijnbrug op de provinciale weg N233 in Rhenen. Een ANPR-voertuig (Automatisch Nummerplaat herkenning), die behoort bij een particulier bedrijf, scande het kenteken van de auto. Naar aanleiding van de aandacht die de vermissing van de broertjes had, besloot de eigenaar de gescande kentekens te bekijken. Het kenteken van de auto van de vader (08-NT-BV) bleek erbij te zitten.

Het rechercheteam is nu onder andere druk bezig met het verzamelen van camerabeelden en roept iedereen op die camerabeelden heeft in de omgeving van de Rijnbrug op de N233 of de route richting Leersum op N225, deze met hen te delen. Dit kan door te bellen met 0800-6070, iemand van het rechercheteam neemt dan contact met u op.

Via Politie.nl en Twitter houden we u op de hoogte van deze zaak.


Bron: politie


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat
Inwoner Van De Utrechtse Heuvelrug · 29 volgers
21 minuten geleden ·

    Aanmelden voor burger initiatief zoeken naar Ruben en Julian: Hieronder aanmelden alstublieft! Dit bericht niet delen maar ondertekenen. Alvast dank voor uw hulp!
https://www.facebook.com/de.utrechtseheuvelrug/posts/296202183847599


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat
Iris van der Schuit
ongeveer een uur geleden
Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is.
https://www.facebook.com/iris.vanderschuit


erdebee

  • EHV+AED / BHV / IT / Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 593
    • Erdebees website
Donderdag 9 mei bleek dat de auto van de vader gereden heeft over de Rijnbrug op de provinciale weg N233 in Rhenen. Een ANPR-voertuig (Automatisch Nummerplaat herkenning), die behoort bij een particulier bedrijf, scande het kenteken van de auto. Naar aanleiding van de aandacht die de vermissing van de broertjes had, besloot de eigenaar de gescande kentekens te bekijken. Het kenteken van de auto van de vader (08-NT-BV) bleek erbij te zitten.
Kijk. Dat is meedenken. Strakke actie van en hulde aan de eigenaar!  O0  O0
Heeft in ieder geval weer meer informatie opgeleverd.


honderd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,836
    • honderd
Heb het zo snel niet kunnen vinden, maar hoogst waarschijnlijk dat ik er gewoon overheen kijk..
De auto van de vader, is die ook al gevonden?
Mighty fine only gets you somewhere half the time.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Heb het zo snel niet kunnen vinden, maar hoogst waarschijnlijk dat ik er gewoon overheen kijk..
De auto van de vader, is die ook al gevonden?

Ja, die is gevonden in de buurt van de vindplaats van de vader.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Wij zijn op dit moment bezig om burger iniatief op te starten in zuid limburg.
Later meer.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis