Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 148312 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Inderdaad, en houdt er ook rekening mee dat hetgeen je aantreft misschien voor een trauma kan zorgen.
Daar vrees ik ook voor met verwijzing naar #144 dat de man kinderen in zijn wanhoopsdaad heeft meegenomen.  :(
Als kinderen nog in leven zijn zouden ze toch reeds een signaal hebben gegeven of zelf om hulp gezocht.
De zaak Mille Boele komt in herinnering, waar toen ook het hele land naar zocht. Ben toen ook een dagje de Limburgse bossen langs de N273 gaan afstruinen.


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Gaat er nu om dat worden gevonden.
Dood of levend.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Het blijft een heel trieste zaak dit... Ik hoop dat ze de broertjes snel vinden. Al denk ik dat de kans dat ze nog leven heel klein is. De vraag is waarom de vader helemaal naar Limburg is gereden. Daar moet toch meer achter zitten... Het moet toch een plek zijn waar hij eerder is geweest of bekend is, zeker in het donker met kleine kinderen. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor de familie.


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Het blijft een heel trieste zaak dit... Ik hoop dat ze de broertjes snel vinden. Al denk ik dat de kans dat ze nog leven heel klein is. De vraag is waarom de vader helemaal naar Limburg is gereden. Daar moet toch meer achter zitten... Het moet toch een plek zijn waar hij eerder is geweest of bekend is, zeker in het donker met kleine kinderen. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor de familie.

Citaat
Het staat vast dat de kinderen maandagavond om kwart over 10 nog in de auto zaten, toen hun vader benzine tankte in het Zuid-Limburgse Neerbeek. Het gezin kende die omgeving en was er vaker geweest, zegt de politiewoordvoerder. De 38-jarige vader werd dinsdagochtend om 8 uur door wandelaars in de bossen bij Doorn gevonden. Hij had zelfmoord gepleegd.
http://www.nu.nl/binnenland/3418915/mogelijk-nieuwe-beelden-van-auto-vader-broertjes.html
Je vraag waarom naar Limburg hier beantwoordt.


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Je vraag waarom naar Limburg hier beantwoordt.
Ik bedoel met "de plek"' meer de plaats waar de kinderen nu zijn.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
JulianRubenNL ‏@JulianRubenNL 24s

Politie heeft in Doorn een locatie afgezet, nadat er omgewoelde aarde is aangetroffen door een voorbijgangster. #vermistebroertjes


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Ik gooi de limburgse krant open met deze reactie
Citaat
Ik heb zelf zo het gevoel dat de vader de twee jongens ergens in limburg naar iemand gebracht heeft en dat ze daar verborgen gehouden worden.Kan me natuurlijk ook vergissen en dat de jongens wel dood zijn maar niet in nederland maar bv in belgie of duitsland begraven zijn!Trouwens zelfs als ze zo,n stuk bos/land afgezocht hebben, kunnen ze toch wel eens iets missen, het bunderbos is een zeer groot bos en zeer afgelegen.Laatst in duitsland hebben ze in een afgelegen bos het lichaam van een verdwenen jongen gevonden, wandelaars met een hond hadden dat lichaam gevonden, en in dat stuk bos had de politie en het leger dus ook zeer goed gezocht!Tenzij de jongens ergens verborgen worden, is de kans toch nu wel zeer klein dat ze nog leven.De vader had toch een ex vriendin in neerbeek, hebben ze daar al eens zeer goed gezocht?En in die buurt waren de jongens al een paar keer geweest en wist de vader zeer goed de weg!

          wilma - 10-05-2013 16:09 -
http://www.limburger.nl/article/20130510/ANPNIEUWS01/130519894/1056#Mogelijk_nieuwe_beelden_van_auto_vader

Tja stel dat deze situatie mogelijk is. ::) Dan is er hoop ze nog leven te zijn. Maakt de betreffende zich wel schuldig aan gijzeling\ontvoering. En waarom dan de vader dit zou gedaan hebben....om zijn ex een hak te zetten??
Toch miss minder reeël maar je weet nooit, een mens kan rare dingen doen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
JulianRubenNL ‏@JulianRubenNL 24s

Politie heeft in Doorn een locatie afgezet, nadat er omgewoelde aarde is aangetroffen door een voorbijgangster. #vermistebroertjes
Citaat

Politie zet stuk grond bij Doorn af na tip over vermiste broers
Politieagenten hebben vrijdagmiddag met linten de omgeving van een stuk omgewoelde grond langs de Buntlaan in Doorn afgezet. Een fietser belde de politie, nadat hij had gezien dat een man met een stok in die grond stond te porren. De man zou gezegd hebben dat hij naar de vermiste broertjes Ruben (9) en Julian (7) uit Zeist op zoek was, maar liep daarna weg.

De politie wil nog niets zeggen over de eventuele betekenis van de vondst. De afzetting is pas anderhalf uur nadat de fietser de politie had gebeld aangebracht. Een forensisch rechercheur gaat kijken, aldus een woordvoerder. lees verder
bron: Reformatorisch Dagblad


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Pieter Buss ‏@busywithnews ( 17.29 uur )
Omgewoelde grond in Doorn, dat door technische recherche werd onderzocht, alweer vrij gegeven. Loos alarm. Linten weg. #julianenruben

(Reporter Telegraaf (Utrecht) and Gooi en Eemlander (sportsection)/ drums and piano/ New-Zealand/ Houdini-king/ daydreamer/ adventurer)
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Utrecht ‏@PolitieUtrecht ( 13.33 uur )
Niets aangetroffen op locatie #Buntlaan #Doorn door Forensische Opsporing in de zaak van #vermistebroertjes.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet