Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 147491 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Ik begrijp best dat mensen willen helpen zoeken, maar hele gezinnen omdat het toch vakantie is? Leuk dagje uit zeg, met je gezin naar kinderlijkjes zoeken.....
Als je in de buurt woont en een iets uitgebreidere wandeling met de hond maakt is heel wat anders dan 50 of meer KM rijden om te gaan zoeken ;)
Waarschijnlijk lees ik er over heen maar hoe kom je hierop?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik begrijp best dat mensen willen helpen zoeken, maar hele gezinnen omdat het toch vakantie is? Leuk dagje uit zeg, met je gezin naar kinderlijkjes zoeken.....
Als je in de buurt woont en een iets uitgebreidere wandeling met de hond maakt is heel wat anders dan 50 of meer KM rijden om te gaan zoeken ;)
Zoeken naar kinderlijkjes is voorlopig wel heel erg voorbarig, zolang ze niet gevonden zijn kunnen we nog alle kanten op. En als je de berichtgevingen goed gevolgt hebt zou het je duidelijk kunnen zijn dat de politie en ook boswachters de acties ook sturen, dus hoezo dagje uit? Dus er gebeuren geen zaken zomaar uit de losse pols. En de gebieden waar nu gezocht wordt, die moet je met erg veel mensen doorzoeken. Simpelweg omdat die bossen erg groot zijn.


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Ik begrijp best dat mensen willen helpen zoeken, maar hele gezinnen omdat het toch vakantie is? Leuk dagje uit zeg, met je gezin naar kinderlijkjes zoeken.....
Als je in de buurt woont en een iets uitgebreidere wandeling met de hond maakt is heel wat anders dan 50 of meer KM rijden om te gaan zoeken ;)
De opmerking over kindlijkjes slaat kant noch wal.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
De opmerking over kindlijkjes slaat kant noch wal.

Sterker nog, ik vind hem walgelijk. Dat iemand dat hier durft neer te zetten!!
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Wees eens realistisch.... Als men zoekt in de bossen, wat denk je dan te vinden? 2 kamperende jongetjes in een boomhut?
Nikon :-)


KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Waarschijnlijk lees ik er over heen maar hoe kom je hierop?

Dan trek ik hieruit dus de verkeerde conclusie:
@FloortjeHVNL Complete gezinnen doen mee. "We zijn vrij, dan kun je beter wat goeds doen met je tijd". #vermistebroertjes #hvnl http://t.co/y41bn7wwwy
Nikon :-)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Wees eens realistisch.... Als men zoekt in de bossen, wat denk je dan te vinden? 2 kamperende jongetjes in een boomhut?
Lees je eens in, en besef eens goed waar het hier om gaat. En bedenk eens wat je zelf zou doen als je eigen kinderen op deze wijze weg zijn.


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Dan trek ik hieruit dus de verkeerde conclusie:
@FloortjeHVNL Complete gezinnen doen mee. "We zijn vrij, dan kun je beter wat goeds doen met je tijd". #vermistebroertjes #hvnl http://t.co/y41bn7wwwy
Maar daar lees ik nog steeds niets over 50 km. rijden of een 'dagje uit' voor gezinnen op zoek naar sensatie. En daarnaast, zulke dingen zeggen op basis van 1 tweet...? Ik zou eerst maar eens tot tien tellen als ik jou was. 1 Tweet maakt nog geen zomer  :-X


KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Lees je eens in, en besef eens goed waar het hier om gaat. En bedenk eens wat je zelf zou doen als je eigen kinderen op deze wijze weg zijn.

Het gaat mij om de manier WAAROP  ;)
Nikon :-)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Het gaat mij om de manier WAAROP  ;)
Dat is je ook uitgelegt, en ik zou niet al teveel afgaan op tweet van een journalist. Hou je bij de officiele berichtgevingen