Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 148516 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Maar daar lees ik nog steeds niets over 50 km. rijden of een 'dagje uit' voor gezinnen op zoek naar sensatie. En daarnaast, zulke dingen zeggen op basis van 1 tweet...? Ik zou eerst maar eens tot tien tellen als ik jou was. 1 Tweet maakt nog geen zomer  :-X

De politie heeft toch gisteren al gezegd die burgerinitiatieven weliswaar te waarderen, maar dat het beter is dat niet te doen ivm het vernietigen van eventuele sporen? Als mensen dan alsnog op eigen initiatief daar naartoe gaan zie ik dat niet echt meer als willen helpen, maar meer als sensatie/bemoeizucht.
Nikon :-)


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Deze burgeriniatief is in samenspraak met politie,burgermeester en biswachter
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


KeesZ

  • Fotograaf
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Dat is je ook uitgelegt, en ik zou niet al teveel afgaan op tweet van een journalist. Hou je bij de officiele berichtgevingen

En als het eens niet uitkomt mag je niet afgaan op een tweet van een journalist  :-\

Deze burgeriniatief is in samenspraak met politie,burgermeester en biswachter

En waarom doen ze dat? Omdat de mensen anders als kippen zonder kop door de bossen rennen ;)
Nikon :-)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
En als het eens niet uitkomt mag je niet afgaan op een tweet van een journalist  :-\

En waarom doen ze dat? Omdat de mensen anders als kippen zonder kop door de bossen rennen ;)

Dat mensen té enthousiast willen helpen zegt nog steeds niet dat ze het uit sensatiezucht doen. Daarmee doen je een hoop mensen erg tekort.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
De een zal heel andere beweegredenen om mee te doen dan de ander.
 Misschien lopen er wel mensen bij die zelf ook een kind zijn verloren.

(Overigens ik geloof niet zo in die zoektochten in bossen noch van die van de vrijwilligers noch in die van de beroeps.)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
KeesZ,

Je pakt deze discussie volledig verkeerd aan.
Je woordkeus laat ernstig te wensen over, het ontbreekt je aan feitenkennis en de timing van het aan zwengelen van de discussie is op zijn zachtst gezegd prématuur.

Zullen we dit eens op een later tijdstip nog eens een kans geven?


Gast

  • Gast
Het zal niet de eerste vader zijn die denkt:"Ik mijn kinderen niet meer zien, dan JIJ mijn kinderen ook niet meer zien".
De opmerkingen van KeesZ zijn wellicht nu niet geheel op zijn plaats, woordelijk niet verstandig gekozen maar de kern van zijn reply is, mijns inziens, dat de begrijpelijke hoop op het levend vinden van de kinderen niet een realistischer te verwachten uitkomst zou moeten wegduwen, of verbieden te mogen uiten.


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
maar de kern van zijn reply is, mijns inziens, dat de begrijpelijke hoop op het levend vinden van de kinderen niet een realistischer te verwachten uitkomst zou moeten wegduwen, of verbieden te mogen uiten.
Volgens mij zegt hij toch heel wat anders... Iets over sensatiezoekende gezinnen die 50 km. rijden, op zoek naar kinderlijkjes... :-X


Gast

  • Gast
Volgens mij zegt hij toch heel wat anders... Iets over sensatiezoekende gezinnen die 50 km. rijden, op zoek naar kinderlijkjes... :-X

Kijk naar de kern van die boodschap, en niet de vorm waarin die is verpakt. Als een wat realistischere uitkomst van de zoektocht de boventoon voert ga je ook in mijn ogen níet gezellig met je kinderen in het bos op zoektocht. Maar ik wil het topic niet verder vervuilen met herhalen van wat we met zijn allen NIET hopen dat de uitkomst zal zijn door de hoop op een goede afloop als een mistgordijn voor onze ogen laten hangen.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Nogmaals:

Die discussie hoort niet hier en ook niet nu gevoerd te worden zonder feitenkennis. Het is niet aan buitenstaanders om te beslissen of dit een reddingsactie of een bergingsactie is.

And on that bombshell gaarne weer om-topic.