Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013

Auteur Topic: Broertjes Ruben en Julian (7 en 9) na vermissing dood aangetroffen - Zeist/Cothen 07 t/m 19-05-2013  (gelezen 148322 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Ik zou als vader ook niet mijn kinderen toelaten mee te zoeken. Stel ze vinden wel iets. Dat moet je een kind niet aan willen doen.
Inderdaad, maar ik bedoelde dit eigenlijk met het oog op de discussie van gisteren in dit topic. Lees maar reactie #177 en verder  ;)


Brantho

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 131
Even offtopic: Als ik de bovenstaande foto's goed bekijk zie ik dat alle vrijwilligers volwassen zijn...
Zo gek is dat ook niet; je zou maar als kind 2 lijken vinden. Amai.
Dat staat op je netvlies gebrand.
Je moet (letterlijk en figuurlijk) sterk in je schoenen staan om aan zoiets mee te doen.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Ik las elders dat de minimumleeftijd om mee te mogen zoeken 18 jaar is.


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Ik vraag mij af wat de motivatie van de politie is om zo grootschalig met burgers specifiek te gaan zoeken. Dit is volgens mij voor het eerst.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Ik vraag mij af wat de motivatie van de politie is om zo grootschalig met burgers specifiek te gaan zoeken. Dit is volgens mij voor het eerst.

Ik denk twee grote redenen:
1. Je kunt het toch niet tegen houden, dus dan maar in goede banen leiden.
2. Met meer mensen, kun je een groter gebied doorzoeken in dezelfde tijd. En zoveel politieagenten kun je ook niet inzetten, want alle andere diensten moeten ook gedraaid worden.
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
En alles gebeurd in zeer strak overleg
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Die motovatie van de politie moest er mijns inziens komen omdat we tegenwoordig te maken hebben met razendsnelle social media. Het hele land weet van de belangrijkste ins and outs van een zaak nog voordat er ook maar iets op radio of TV is geweest. Kun je 2 dingen doen; of al die honderden goedwillende burgers de deur wijzen, of samen iets bedenken. Of bezighouden, hoe je het wil lezen.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Even offtopic: Als ik de bovenstaande foto's goed bekijk zie ik dat alle vrijwilligers volwassen zijn...
Er was een minimum leeftijd van 18.

Ik vraag mij af wat de motivatie van de politie is om zo grootschalig met burgers specifiek te gaan zoeken. Dit is volgens mij voor het eerst.
Eigenlijk, is het andersom. De burgers zoeken, politie is meer 'ter ondersteuning'.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
JulianRubenNL ‏@JulianRubenNL 54s

Dus de vele Limburgse volgers die ons daarnaar vroegen de afgelopen dagen, daar word dus gezocht morgen! Ook zoekactie regio Doorn!



JulianRubenNL JulianRubenNL ‏@JulianRubenNL 1m

Morgen is er ook een burgerzoektocht in Limburg! 11.00 verzamelen op kruising Molenberg/Genbroekstraat in #Beek. #vermist #vermistebroertjes


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Zoekactie beek kan ik als coordinator bevestiggen
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis