HV foto van de maand mei

Auteur Topic: HV foto van de maand mei  (gelezen 15568 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

samabith

  • Jeugdleider jeugdbrandweer Tiel
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 154
  • Jeugdbrandweer Tiel
Reactie #10 Gepost op: 1 juni 2013, 15:45:42
Brandweerploeg Zetten bezig met bevrijden van slachtoffer tijdens grote HV oefening op de voormalige waalbrug te Ewijk.


27-05-2013
f/5
1/60


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #11 Gepost op: 2 juni 2013, 11:47:05
Foto : Tom Hessels (Tomyboy)



11-05-2013 Brandweer red hond uit brandend pand aan de Molenstraat in Winssen. De hond maakt het, na enkele dagen op de IC te hebben gelegen, goed, aldus de eigenaar.
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


Brambd

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 684
  • Student Integrale Veiligheidskunde
    • bramvanoosterhout.nl
Reactie #12 Gepost op: 4 juni 2013, 22:33:33
Foto: brambd



De ploeg ondervraagt de beheerder van het pand tijdens een oefening op 28-05-13.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #13 Gepost op: 4 juni 2013, 23:55:10


14 mei 2013 Epe – Dinsdagavond 14 mei is op de Kanaalweg een 57-jarige vrouw uit Epe met haar auto in het water terechtgekomen. Zij kon zelf uit de auto komen en naar de kant zwemmen.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #14 Gepost op: 5 juni 2013, 10:41:07
Foto: Stefan Verkerk



30 mei 2013 - Ernstig ongeval op de Apeldoornseweg te Hattem. Een automobilist botst met een motorrijder en een automobilist die achter de motor reed vloog bij een uitwijkpoging over de kop.
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


DeWaasdorp

  • Hoofdagent Eenheid Den Haag / Hobby Fotograaf / Nieuwsjunk
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 235
  • ''Toezicht waar nodig, Handhaven waar moet!''
Reactie #15 Gepost op: 5 juni 2013, 17:44:01
Foto: DeWaasdorp



Donderdag 23 Mei 2013 om precies middernacht werd de brandweer van Sassenheim opgeroepen voor een brand op de C.J. Speelmanstraat in Sassenheim. Al snel werd er opgeschaald naar middelbrand en werd ook de OVD en de brandweer van Voorhout opgeroepen om aldaar ter plaatse te komen. Eenmaal aangekomen blijkt dat het om een felle brand in de keuken gaat waarbij veel rookontwikkeling was. Alle bewoners konden gelukkig tijdig de woning verlaten, maar een kat en een hond waren nog vermist.

(Omdat de brand twee straten verderop van mijn huis was, was ik binnen 1 minuut ter plaatse. Toen ik aankwam was het eerste dat ik deed informeren of iedereen de woning uit was en heb ik de man des huizen eerste hulp geboden ivm met rook inhalatie, ook heb ik hem met moeite ervan weerhouden om terug de woning in te gaan om zijn huisdieren te gaan zoeken. De brandweer en politie waren gelukkig snel ter plaatse, de TAS van Sassenheim had alleen last van fout geparkeerde auto's en hierdoor heeft deze tijdens het aanrijden naar de woning een auto geraakt in een bocht.)

Gelukkig heeft de brandweer later beide huisdieren uit de woning weten te halen en de dierenambulance is gekomen om die te verzorgen. De bewoners hadden wel rook geïnhaleerd en hierop zijn er twee ambulances ter plaatse gekomen om de bewoners te onderzoeken, uiteindelijk zijn de twee personen meegenomen naar een ziekenhuis in de regio ivm rook inhalatie.
Always expect the unexpected!


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #16 Gepost op: 11 juni 2013, 00:00:00
Citaat van: arjenhva link=msg=1168318 date=1369954582
Foto: Arjen Peters(arjenhva)

Scooterrijder zwaargewond na aanrijding met bus



Bij een ongeval tussen een scooter en een bus van Connexxion bij station Parkwijk is in de nacht van zaterdag op zondag een man ernstig gewond geraakt. De scooterrijder reed op het Spoorbaanpad richting Tussen de Vaarten toen de bestuurder rond 01.00 uur in botsing kwam met de bus komend vanuit de Verzetswijk. Met Mobiel Medisch Team(MMT) uit Amsterdam is met een helikopter ter plaatse gekomen om medische ondersteuning te leveren.
Arjen, gefeliciteerd O0