Nieuwe TS Brandweer Nederlek, Post Lekkerkerk

Auteur Topic: Nieuwe TS Brandweer Nederlek, Post Lekkerkerk  (gelezen 8150 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #30 Gepost op: 28 januari 2006, 22:50:43
Aalsmeer heeft ze er ook op, de hele haarlemmermeer, noem maar op  ;)

Ja, Nieuwerkerk is ook niet zeldzaam in Nederland met dat dakset, maar wel in Hollands-Midden.

Die wagen van Ter Aar vind ik echt mooi, vooral met die zoeklamp tussen de balken (heeft Hellevoetsluis ook dacht ik.) Het valt me wel op dat er zo weinig op het dak zit (geen arborek bijvoorbeeld), zit dat allemaal in de opbouw?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #31 Gepost op: 29 januari 2006, 11:37:51
ja, dat is een opbouw van Kenbri... hier is alles geintegreerd..


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Reactie #32 Gepost op: 31 januari 2006, 10:36:34
Ja, Nieuwerkerk is ook niet zeldzaam in Nederland met dat dakset, maar wel in Hollands-Midden.

Die wagen van Ter Aar vind ik echt mooi, vooral met die zoeklamp tussen de balken (heeft Hellevoetsluis ook dacht ik.) Het valt me wel op dat er zo weinig op het dak zit (geen arborek bijvoorbeeld), zit dat allemaal in de opbouw?

Klopt inderdaad. Alle zaker als enkele, dubbele ladder. Zuigbuizen etc liggen schuin aan de binnenkant van de opbouw. Best kolosaal maar je hebt dan ook niets aan los materiaal op je dak van je voertuig liggen.
Tevens zit er in de Ter Aar 846 een bronzen pomp. (gewoon even ter info voor de geinterseerden  :) )


Joost Brw

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 18 augustus 2006, 19:33:17
Hallo allemaal,

Inmiddels heeft de overdracht van onze nieuwe TAS642 plaats gevonden. Hij zou vorige week in de uitruk gezet worden, maar door wat technische problemen duurt dat nog een weekje langer en kunnen we er eindelijk mee uitrukken!  :D

Hij is ook uitgerust met dompelpomp en dat is natuurlijk super handig in ons verzorgingsgebied!

(ssstttt.. hij zou ook met die lichten als in NAY uitgerust worden, maar dat is niet doorgegaan :( )






Graag foto's voor eigen gebruik houden


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #34 Gepost op: 20 augustus 2006, 21:51:11
(ssstttt.. hij zou ook met die lichten als in NAY uitgerust worden, maar dat is niet doorgegaan :( )

Jammer...

 ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s