foto's op internet

Auteur Topic: foto's op internet  (gelezen 5139 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #10 Gepost op: 9 mei 2005, 16:56:14
onderhande ja,maar tegenwoordig loopt een ieder rond met een GSM.En je hebt mensen die het kenteken kent van bekende,vrienden familie,en dan zien dat die auto betrokken is bij een ongeval.En dan de familie alvast in kennis stellen,met de nodige ellende op de koop toe  :-X

Jah is ook niet handig dat daar familieleden in paniek rondlopen, dat belemmerd alleen maar het werk van de hulpverleners
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #11 Gepost op: 13 mei 2005, 00:43:15
Ik had dus toestemmeing van een van de ouders van de kinderen om de foto`s te plaatsen maar de andere vond het dus niet zo`n leuk idee.
De foto`s zijn verwijderd om haar een plezier te doen.
Vind het heel jammer maar ja. wie ben ik.
 ;D ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2005, 01:47:59
Ze heeft de tekst al gelezen en de reactie viel reuze mee :)
Het was trouwens niet ongevraagd hoor ik had toestemming van paps.
Maar de foto`s zijn verwijderd en de tekst tja ik heb al van alles verwijderd dus hier laat ikhet bij.
Ik ben niet van plan om ook mijn leven te laten beinvloeden door iemand anders dan mezelf ;D(als je begrijpt wat ik bedoel).
Bedankt voor de raad en daad ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN




bingo

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 22 mei 2005, 22:17:19
Volgens mij moet je toestemming hebben van beide ouders, als het gaat bij kinderen die het dupe zijn geworden van een scheiding. Heb ooit eens iets gelezen daarover.

Je moet extra rekening houden met de ouder waar ze wonen. Die heeft meestal meer in de pap te roeren dan je in eerste instantie zou denken. Pas daar voor op!

Groetjes, Anne


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #15 Gepost op: 23 mei 2005, 22:16:17
Ik heb ondertussen dat hele stuk test en de foto`s verweiderd en nog is het niet goed dus het ligt gewoon aan mij en niet aan de foto`s. :-\ :D
Wat jaloezie al niet me iemand kan doen :-X :o

Niet dat het ons verder nog boeit hoor wij leiden ons leven samen en ze zoekt het maar uit :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #16 Gepost op: 23 mei 2005, 22:58:33
Ik heb ondertussen dat hele stuk test en de foto`s verweiderd en nog is het niet goed dus het ligt gewoon aan mij en niet aan de foto`s. :-\ :D
Wat jaloezie al niet me iemand kan doen :-X :o

Niet dat het ons verder nog boeit hoor wij leiden ons leven samen en ze zoekt het maar uit :)
tsja,sommige mensen gunnen elkaar het licht niet in de ogen.En willen koste wat het kost een ander het leven zuur maken


bingo

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 24 mei 2005, 09:12:16
Blijft ze je nu nog steeds lastig vallen? Je hebt het verwijderd, wat heeft ze nu dan nog.


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #18 Gepost op: 24 mei 2005, 13:19:44
Blijft ze je nu nog steeds lastig vallen? Je hebt het verwijderd, wat heeft ze nu dan nog.

Niet meer rechtstreeks maar wel nog via een omweg (via iemand anders). :-\
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


bingo

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 24 mei 2005, 14:51:19
Je lijkt me een aardige meid. Stookt ze nu ook al anderen tegen je op? Kun je er niets tegen doen? Vind het een lage streek, om zo met een persoon om te gaan.