foto's op internet

Auteur Topic: foto's op internet  (gelezen 5066 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #20 Gepost op: 27 mei 2005, 00:58:04
Je lijkt me een aardige meid. Stookt ze nu ook al anderen tegen je op? Kun je er niets tegen doen? Vind het een lage streek, om zo met een persoon om te gaan.

Mensen zijn nu eenmaal mensen en je doet er niks aan.
 :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Angelique

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 27 mei 2005, 12:52:28
Als je denkt dat ik jaloers op je ben. Meid, word wakker, ik heb wel wat anders te doen dan mijn ex en zijn vriendin te pesten. Heb de kinderen en mijn vriend.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #22 Gepost op: 27 mei 2005, 16:15:38
Als je denkt dat ik jaloers op je ben. Meid, word wakker, ik heb wel wat anders te doen dan mijn ex en zijn vriendin te pesten. Heb de kinderen en mijn vriend.
Beste mensen,

Vecht persoonlijke dingen even fijn via de mail uit. Val ons er niet mee lastig op het forum. Dank jullie wel.

Ger@rd.


Angelique

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 27 mei 2005, 19:35:27
Inderdaad Gerard, zaken als deze horen niet op het internet thuis. Als iemand problemen heeft met een ander, moet dit rechtstreeks met de persoon zelf opgenomen worden.

De reden dat ik gereageerd heb is heel simpel. Her en der kom ik uitspraken over mijn persoon tegen, waarop ik normaal gesproken niet reageer. Maar als er beschuldigingen gaan rollen, gaat mij het iets te ver.

Dit is een ontzettend leerzaam forum, waar ik graag even een kijkje neem, maar het eind van dit item ging me toch even te ver om niet te reageren.

Bianca, als je problemen met me hebt, neem dan even persoonlijk contact met me op, speel het niet via je eigen web-site of een openbaar forum. Daar help je jezelf, Arend (mijn ex), mijn kinderen en mij niet mee.

Angelique


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #24 Gepost op: 27 mei 2005, 19:42:27
ik kan me alleen maar aansluiten hierbij.Het is volstrekt zinloos om dit hier uit te vechten,ga met z,n allen om de tafel zitten en praat erover,hoe moeilijk het misschien ook is.

Ik zal deze topic sluiten,en ik vertrouw erop dat  de zaken buiten dit forum zullen worden geregeld.Ik hoop dat jullie op een goede manier,en wijzer uit deze toch al voor jullie allen moeilijke tijd komen.

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]