Discussie omtrent nut en noodzaak van een OvD-Medisch Transport

Auteur Topic: Discussie omtrent nut en noodzaak van een OvD-Medisch Transport  (gelezen 67993 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #190 Gepost op: 26 juni 2013, 19:04:03
Nee, dat is geheim, wij rijden voor diverse organisaties welke ik hier vanwege protocol niet openlijk mag noemen, maar vertrouw maar dat het goed geregeld is.
Ah, hier je uiterste best doen de concurrentie zwart te maken maar zelf geen haar beter zijn. Dat maakt jouw aandeel en positie in deze discussie wel even duidelijk.


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #191 Gepost op: 26 juni 2013, 19:08:30
Citaat van: Dinges link=msg=1177864 date=1372265996
Joh dit is nou de 3e of 4e keer dat ik lees over geheime opdrachtgevers omtrent spoed (bloed?) transporten. E.e.a. begint inderdaad een beetje 'vaag' te klinken zo, richting buitenwereld. Dat willen we niet denk ik... nog ff en ik ga zelf ook mee ''graven''. Zo nieuwsgierig word ik gemaakt.  ;)

Misschien kan Eyeworks er een reality serie van maken met Kiefer Sutherland in actie tijdens een geheimzinnige spoedrit op de A10.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #192 Gepost op: 26 juni 2013, 19:12:25
Ik zie opeens geblindeerde busjes, voorzien van OGS, met gestolen organen richting andere landen vertrekken over de Nederlandse snelwegen...
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #193 Gepost op: 26 juni 2013, 19:13:14
Nouja, in ieder geval blij dat ze bij MET-R een OVD hebben, weten wij in ieder geval wie we moeten aanspreken. 0098

Daarnaast ben ik van mening dat aldie bedrijfjes die "zogenaamd" een dringende taak vervullen voor de bloedbank of noem het maar op, vaag zijn. Een uitzendbureau levert toch ook mensen aan een bedrijf waar er een nodig is? Die zeggen toch ook niet, geef mij dat bloed maar en ik koop/lease/huur zelf wel een auto, rust hem uit met OGS en regel zelf wel een chauffeur.....

Ook vraag ik mij af in hoeverre het allemaal wel mag, omdat het nog steeds geen aangewezen diensten zijn volgens de regeling OGS. In Nederland zijn we goed in polderen, maar ik vraag het me af..
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #194 Gepost op: 26 juni 2013, 19:14:54
Citaat van: Red link=msg=1177868 date=1372266745
Ik zie opeens geblindeerde busjes, voorzien van OGS, met gestolen organen richting andere landen vertrekken over de Nederlandse snelwegen...

En dat is dan wel weer strafbaar.... :D
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #195 Gepost op: 26 juni 2013, 19:15:19
Citaat van: Frank. link=msg=1177865 date=1372266243
Ah, hier je uiterste best doen de concurrentie zwart te maken maar zelf geen haar beter zijn. Dat maakt jouw aandeel en positie in deze discussie wel even duidelijk.


Kijk nu gaan we weer mensen persoonlijk aanvallen, wat een niveau hier zeg.

Iedereen hier is volwassen genoeg om te bedenken dat er regels zijn voor je eigen bedrijf.

En tenslotte vind ik dat hier er één persoon eens moet gaan reageren op dit onderwerp en dat is dhr reuser eigenaar van MET-R,maar nee die laat dat doen enkele medewerker van hem bedrijf en zo de boel uitdagen. En die dhr reuser lekker op de achtergrond meelezen dat is zwak.

Oja en nu weer bij het discussie over die OVD van MET-R,misschien kan die hier effe als COPI leider gaan waarmaken  098uo 0098 0098
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #196 Gepost op: 26 juni 2013, 19:16:12
Citaat van: 024 link=msg=1177867 date=1372266510
Misschien kan Eyeworks er een reality serie van maken met Kiefer Sutherland in actie tijdens een geheimzinnige spoedrit op de A10.

Mag ik Clooney zijn? Ik heb al beetje grijze slapen.

Maar goed, geheim, geheim...in deze tak van sport geloof ik niet zo in geheim. Ik weet wat geheim is. Maar geheime bloedtransporten etc? Nee, dit begint echt als een Spielbergje te klinken.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #197 Gepost op: 26 juni 2013, 19:19:24
Citaat van: 024 link=msg=1177867 date=1372266510
Misschien kan Eyeworks er een reality serie van maken met Kiefer Sutherland in actie tijdens een geheimzinnige spoedrit op de A10.


Wel graag A15 kan ik een verkeerstop geven (ja ik mag dat),komen ze er met prio 1 langs op wahahahahahaha  98uiye
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #198 Gepost op: 26 juni 2013, 19:21:37
Even over klanten, ik als ondernemer kan best begrijpen dat men deze niet noemt.

Om twee redenen:
1- Ook je concurrent kan hier mee lezen en onder jouw duiven willen schieten
2- In veel contracten is een clausule die openbaring verbied

Maar MET-r, VKRC enz. hebben een eigen huisstijl en kleuren ja so be it. Wat is het verschil aan de taxi's van VZA, Zilverenkruis, Connexion enz.? Ook niet al hun voertuigen zijn geel als ze worden gebruikt voor medisch transport.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #199 Gepost op: 26 juni 2013, 19:24:03
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1177874 date=1372266919

Kijk nu gaan we weer mensen persoonlijk aanvallen, wat een niveau hier zeg.

Iedereen hier is volwassen genoeg om te bedenken dat er regels zijn voor je eigen bedrijf.

En tenslotte vind ik dat hier er één persoon eens moet gaan reageren op dit onderwerp en dat is dhr reuser eigenaar van MET-R,maar nee die laat dat doen enkele medewerker van hem bedrijf en zo de boel uitdagen. En die dhr reuser lekker op de achtergrond meelezen dat is zwak.

Oja en nu weer bij het discussie over die OVD van MET-R,misschien kan die hier effe als COPI leider gaan waarmaken  098uo 0098 0098
Met alle respect, ik heb er geen oordeel over, maar je bent het vast wel met mij eens, dat het op zijn minst raar over komt. Als het echt zo geheim is allemaal, dan hadden dit soort zaken wel bij de overheid gebleven toch....... Ik durf te wedden dat als je een WOB verzoek doet bij ILENT, dat je er toch wel achter komt.

Daarnaast weet ik uit ervaring van heel dichtbij dat de onderlinge haat en nijd in deze branche funest is.
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)