Discussie omtrent nut en noodzaak van een OvD-Medisch Transport

Auteur Topic: Discussie omtrent nut en noodzaak van een OvD-Medisch Transport  (gelezen 67994 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #210 Gepost op: 26 juni 2013, 19:49:02
Chris81, ik neem je het ook geen moment kwalijk doch roepen sommige bedrijven alleen maar dat het "geheim" is ect, zonder enige fundering.

Tuurlijk ga ik niet mijn klanten benoemen, maar in geval van Met-R zouden ze wel wat meer openheid mogen geven. Ik heb namelijk nog wel wat gefundeerde vragen voor ze  0098
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #211 Gepost op: 26 juni 2013, 19:51:35
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1177898 date=1372268567
Dat kan Harm. De T is nog vrij in de OvD Lijst. Ik zou zeggen Claim je OvD.  :)

OvD-Alarmcentrale
OvD-Brandweer
OvD-Canon
OvD-Defensie
OvD-E
OvD-Foto
OvD-Geneeskundig
OvD-Haven
OvD-Inspectiedienst
OvD-J
OvD-Koffie
OvD-Luchtvaart
OvD-Medisch Transport
OvD-Nikon
OvD-Oppervlakteredding
OvD-Politie
OvD-Q
OvD-Rail
OvD-Staatsbosbeheer
OvD-TMA
OvD-Uniformaliteit
OvD-Video
OvD-Waterschap
OvD-X
OvD-Y
OvD-Zeevaart

Yes it's mine nu maar weer BOT
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #212 Gepost op: 26 juni 2013, 19:57:02
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1177898 date=1372268567
Dat kan Harm. De T is nog vrij in de OvD Lijst. Ik zou zeggen Claim je OvD.  :)

OvD-Alarmcentrale
OvD-Brandweer
OvD-Canon
OvD-Defensie
OvD-E
OvD-Foto
OvD-Geneeskundig
OvD-Haven
OvD-Inspectiedienst
OvD-J
OvD-Koffie
OvD-Luchtvaart
OvD-Medisch Transport
OvD-Nikon
OvD-Oppervlakteredding
OvD-Politie
OvD-Q
OvD-Rail
OvD-Staatsbosbeheer
OvD-T
OvD-Uniformaliteit
OvD-Video
OvD-Waterschap
OvD-X
OvD-Y
OvD-Zeevaart

OVD-E = Equens, voor acute problemen met eletronisch betalingsverkeer.
OVD-J  = Jongerenwerker, komt t.p. bij 2 of meer jongerenwerkers in dezelfde straat/wijk.
OVD-Q = Qat, voor coordinatie tussen verschillende opsporingsdiensten bij vondsten verdovende middel QAT, meer als 2 kilo.
OVD-T = Is dus voor HIT.

 e050
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #213 Gepost op: 26 juni 2013, 20:01:28
Goed, laten we nu maar weer de inhoudelijke kant op gaan.

Bij voorbaat dank.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #214 Gepost op: 26 juni 2013, 20:02:09
Citaat van: VKRC link=msg=1177902 date=1372268942
Chris81, ik neem je het ook geen moment kwalijk doch roepen sommige bedrijven alleen maar dat het "geheim" is ect, zonder enige fundering.

Tuurlijk ga ik niet mijn klanten benoemen, maar in geval van Met-R zouden ze wel wat meer openheid mogen geven. Ik heb namelijk nog wel wat gefundeerde vragen voor ze  0098

Ja, die vragen hebben geloof ik veel van mijn blauwe collega's die ik over dit onderwerp spreek ook.... hahaha. Maar het blijft jammer, dat MET-R niet fatsoenlijk en transparant wil vertellen wat een OVD-M nu exact doet.
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #215 Gepost op: 26 juni 2013, 20:04:18
Citaat van: Chris81 link=msg=1177909 date=1372269729
Ja, die vragen hebben geloof ik veel van mijn blauwe collega's die ik over dit onderwerp spreek ook.... hahaha. Maar het blijft jammer, dat MET-R niet fatsoenlijk en transparant wil vertellen wat een OVD-M nu exact doet.

Eigenlijk als ik de antwoorden lees, heeft VroemVroem voor mij wel aangegeven wat MET-r er onder verstaat. De onduidelijkheid ligt in het feit dat wij het niet als juiste redenen zien en meer uitleg willen.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #216 Gepost op: 26 juni 2013, 20:19:15
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1174367 date=1371471780
Bij een incident waarbij een METR voertuig is betrokken, of een METR chauffeur die voor Sanquin of een andere partij taken uitvoert, kan het calamiteitenplan worden geactiveerd, waarbij de dienstdoende calamiteiten-coördinator als OVD zich naar het incident zal begeven en indien nodig met andere partijen (Sanquin of één van de andere betrokkenen waarmee gewerkt wordt) overlegd worden. Lijkt me niets vreemds aan, de opmerking "dat het leuk staat" vind ik dan weer vreemd.

@HIT, Het bovenstaande bericht van Caprice, is het enige kleine stukje waarin helder weggezet word wat de taak is van hun OVD.  maar een OVD doet meer als dat, tenminste een OVD zoals algemeen binnen HV land werkzaam is. De rest van de OVD taken zijn mij nog niet duidelijk...
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #217 Gepost op: 11 juli 2013, 21:55:54
allemachtig, maar liefst 11 paginas over een ''officier'' van dienst tbv medisch transport..... dat is me iets teveel leesvoer na mn vakantie, overigens ben ik zo vrij om de OVD medisch transport naar het rijk der fabelen te verwijzen, een totala onnodige functie in een Copi e.d.
De OVD hype is gelukkig al op zn retour, jammergenoeg is dat nog niet voldoende bekend in Wannabee-land. :) ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #218 Gepost op: 11 juli 2013, 21:56:42
Citaat van: Chris81 link=msg=1177905 date=1372269422
OVD-E = Equens, voor acute problemen met eletronisch betalingsverkeer.
OVD-J  = Jongerenwerker, komt t.p. bij 2 of meer jongerenwerkers in dezelfde straat/wijk.
OVD-Q = Qat, voor coordinatie tussen verschillende opsporingsdiensten bij vondsten verdovende middel QAT, meer als 2 kilo.
OVD-T = Is dus voor HIT.

 e050

OVD-F (flauwekul ovd's)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #219 Gepost op: 11 juli 2013, 22:24:33
Het was net rustig hier kom jij weer :P hahahahha

Hopelijk een fijne vakantie gehad????  Welcom back!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.