beter salaris

Auteur Topic: beter salaris  (gelezen 22435 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

wendy3

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 5 juni 2005, 19:43:10
p.adema wij moeten niet vergeleken worden met een taxichauffeur daarvoor willen wij vechten om daar van af te komen van die stempel.Wij doen meer dingen dan alleen de arts vervoeren wij assisteren de arts ook en als hij bedreigt word staan we ook naast hem.wij helpen ook op de happost met diversen werkzaamheden .ik weet niet of je thuis bent met de hap en hun werkzaamheden of ben je gewoon een eikel die maar wat lult.de taxichauffeurs moeten het ook hebben van hun fooi en die krijgen wij niet dus verdienen ze meer als je het zo bekijkt meneer beter weet.ik heb nog nooit zo een eikel gezien als jou.
als je niet weet wat er af speelt bemoei je er dan niet mee.heb je al meditaxi en medixpress mailtjes gestuurd om ze er op te wijzen dat er een paar van hun werknemers zitten te zeiken op dit forum zo een typ lijk jij wel.bah


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #31 Gepost op: 5 juni 2005, 19:47:16
Beste Wendy,

Je hoeft het niet met Peter Adema eens te zijn, ben ik ook (bijna) nooit... Maar dat hoef je niet op zo'n manier te laten blijken!  >:(
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #32 Gepost op: 5 juni 2005, 19:49:25
p.adema wij moeten niet vergeleken worden met een taxichauffeur daarvoor willen wij vechten om daar van af te komen van die stempel.Wij doen meer dingen dan alleen de arts vervoeren wij assisteren de arts ook en als hij bedreigt word staan we ook naast hem.wij helpen ook op de happost met diversen werkzaamheden .ik weet niet of je thuis bent met de hap en hun werkzaamheden of ben je gewoon een eikel die maar wat lult.de taxichauffeurs moeten het ook hebben van hun fooi en die krijgen wij niet dus verdienen ze meer als je het zo bekijkt meneer beter weet.ik heb nog nooit zo een eikel gezien als jou.
als je niet weet wat er af speelt bemoei je er dan niet mee.heb je al meditaxi en medixpress mailtjes gestuurd om ze er op te wijzen dat er een paar van hun werknemers zitten te zeiken op dit forum zo een typ lijk jij wel.bah




Wendy3,

Ik vind dit absoluut niet kennen!
Allereerst respecteren we elkaar op dit forum, ook al zijn we het niet met elkaar eens. Maar om nou gelijk met geslachtdelen te gaan smijten gaat te ver. Zeker ook omdat je nog geeneens lid bent! Dus als je zoiets zegt...heb dan lef om te laten zien wie je bent!
Verder wil ik hier niks meer over lezen. Je kan me contacteren via de PM en anders niet!
SLOES!


wendy4

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 5 juni 2005, 20:02:18
mijn naam is wendy zoals je weet
werk als hapchauffeur op verschillende posten vind het leuk maar kan niet tegen mensen die maar wat zeggen daar word ik heel boos om je heb gelijk je mag niet schelden.maar je moet ons niet als een stel sukkels en prutsers en zeurpieten zien.en je hoeft ons ook niet te kleineren en waarom gaat niemand daar zo vaak op in ik pik dat niet.ook niet van :'( .dus daar moet hij ook mee ophouden
want dat is het zelfde

verder is het wel een leuke discussie jullie zullen veel van mij horen.als ik iets wil zal het ook lukken reken maar van yes.
 wendy


firemanr

  • Gast
Reactie #34 Gepost op: 5 juni 2005, 20:05:54
mijn naam is wendy zoals je weet
werk als hapchauffeur op verschillende posten vind het leuk maar kan niet tegen mensen die maar wat zeggen daar word ik heel boos om je heb gelijk je mag niet schelden.maar je moet ons niet als een stel sukkels en prutsers en zeurpieten zien.en je hoeft ons ook niet te kleineren en waarom gaat niemand daar zo vaak op in ik pik dat niet.ook niet van :'( .dus daar moet hij ook mee ophouden
want dat is het zelfde

verder is het wel een leuke discussie jullie zullen veel van mij horen.als ik iets wil zal het ook lukken reken maar van yes.
 wendy

Dat je het niet pikt, is jouw probleem, maar iedereen, ook de gasten kunnen zich normaal uiten, net als een ander. Zo niet is na een waarschuwing aan jouw adres, banning van het forum het volgende.....
We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, dit is een laagdrempelig forum, waar iedereen zijn zegje kan doen, maar dit kan wel normaal gebeuren, we zijn geen brandweerprikbord of iets dergelijks.....

En zoals Rick al zei, registreren kost niets en je hebt de voordelen er voor niks bij. ;)


wicher

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 6 juni 2005, 18:37:48
Wendy je hebt groot gelijk met je reactie!!!!!!

Er wordt nu wel tegen haar gezeurd over wat wel en niet kan maar wie doeteens wat tegen P Adema.
Ik vind het ook een heel vervelend kereltje ;D die ook erg minachtend denkt over HAP chauffeurs. Ik ken P Adema nu ook via mijn collega's en via een huisarts, nou wendy je hebt niets teveel gezegt !!!!! :P :P
P Adema kan en mag maar alles zeggen en een ander niet? Als dit het opzet van dit forum is , valt met dit erg tegen!!!! :'( :'(


wendy4

  • Gast
Reactie #36 Gepost op: 6 juni 2005, 19:19:58
hoi wicher
bedankt dat je achter mij staat waarom treed FiremanR
er niet tegen op daar ben ik wel benieuwd naar ???
hij is tenslotte de Moderator toch als adema alles mag zeggen waarom wij niet en eikel is ook iets wat aan een boom groeit en is geen geslachtsdeel. dus fremanR leg het maar eens aan iedereen uit ben benieuwd naar je reactie.
ben benieuwd war p adema voor werk doet.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #37 Gepost op: 6 juni 2005, 19:23:03
hoi wicher
bedankt dat je achter mij staat waarom treed FiremanR
er niet tegen op daar ben ik wel benieuwd naar ???
hij is tenslotte de Moderator toch als adema alles mag zeggen waarom wij niet en eikel is ook iets wat aan een boom groeit en is geen geslachtsdeel. dus fremanR leg het maar eens aan iedereen uit ben benieuwd naar je reactie.
ben benieuwd war p adema voor werk doet.

Als je dan is goed aangeeft waar Peter A iets verkeerd doet dan kunnen we daar iets mee!
Verder sta ik volledig achter FiremanR.
Daarnaast vind ik het nog steeds erg zwak(!) dat je hier gaat lopen schelden zonder dat je je aangemeld hebt!
Pas op met wat je zegd...een ip is zo geband!


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #38 Gepost op: 6 juni 2005, 19:37:38
p.adema wij moeten niet vergeleken worden met een taxichauffeur daarvoor willen wij vechten om daar van af te komen van die stempel.Wij doen meer dingen dan alleen de arts vervoeren wij assisteren de arts ook en als hij bedreigt word staan we ook naast hem.wij helpen ook op de happost met diversen werkzaamheden .ik weet niet of je thuis bent met de hap en hun werkzaamheden of ben je gewoon een eikel die maar wat lult.de taxichauffeurs moeten het ook hebben van hun fooi en die krijgen wij niet dus verdienen ze meer als je het zo bekijkt meneer beter weet.ik heb nog nooit zo een eikel gezien als jou.
als je niet weet wat er af speelt bemoei je er dan niet mee.heb je al meditaxi en medixpress mailtjes gestuurd om ze er op te wijzen dat er een paar van hun werknemers zitten te zeiken op dit forum zo een typ lijk jij wel.bah

Ik heb werkelijk geen enkel onvertogen woord gehoord van Peter... Van jou wel...

Alles wat ik hiervoor lees waar je zo van over de zeik gaat is het vragen naar uitleg waarom je meer zou moeten verdienen....en niet zeuren dat hij minachtend is... dat is meer jouw houding...
::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


wendy5

  • Gast
Reactie #39 Gepost op: 6 juni 2005, 20:01:56
ik ben niet bang om geband te worden je heb ook nog een proxyserver en je kan je ip verandere router/pc reset.dus daar ben ik niet bang voor ik heb genoeg vrienden die dat voor mij regelen.maar ik zal wel eens willen weten wat adema :'( dwars zit en ik wil wel eens weten waar hij werkt en wat hij voor werk doet ik heb het ook verteld dus kom op vertel het maar ik zit meestal in amsterdam
zie je ik durf wel.
en registreren zijn toch bijna allemaal valsen namen dus daar vertrouw ik toch niet op ik zeg teminste nog mijn echte naam dat geef ik adema wel na hij gebruikt ze eigen naam en ik ook wendy