beter salaris

Auteur Topic: beter salaris  (gelezen 22548 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #40 Gepost op: 6 juni 2005, 20:10:49
ik ben niet bang om geband te worden je heb ook nog een proxyserver en je kan je ip verandere router/pc reset.dus daar ben ik niet bang voor ik heb genoeg vrienden die dat voor mij regelen.maar ik zal wel eens willen weten wat adema :'( dwars zit en ik wil wel eens weten waar hij werkt en wat hij voor werk doet ik heb het ook verteld dus kom op vertel het maar ik zit meestal in amsterdam
zie je ik durf wel.
en registreren zijn toch bijna allemaal valsen namen dus daar vertrouw ik toch niet op ik zeg teminste nog mijn echte naam dat geef ik adema wel na hij gebruikt ze eigen naam en ik ook wendy
Mijn echte naam is ook uit mijn profiel te halen...en als je mijn verbalisantennummer wilt moet je maar even mailen... ik werk ook in amsterdam.... Goed, dat is uit de weg....dan wil ik je toch aanraden om een keertje terug te lezen en niet zo gepikeerd te reageren.... Peter probeert alleen om je argumenten te laten geven....wat zijn nou de verschillen tussen een HAP-Chauffeur en een Taxichauffeur....en waarom zijn die verschillen het waard om meer betaald te worden
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #41 Gepost op: 6 juni 2005, 21:54:13
joh, ik stel gewoon een paar vragen ? en de wereld valt over me heen..

Ik heb nog even naar de formulering of de toon dat ik daar de plank mee missloeg. daar wat mis mee is.. ? Ik kon het alleen niet ontdekken..
Misschien moet ik uitleggen wat "devils advocate" betekend ?

Voor Wendy ? Ik heb eeninmiddels fulltime trainingsbureau en diverse hapchauffeurs als cursisten.. Ik heb me regelmatig met het beleid rond hap chauffeurs en first responders bezig gehouden en weet donders goed wat hapchauffeurs doen.. En voor dat je iemand afschiet vind ik altijd even handig om te weten wie je voor je hebt. Misschien is dat een tip ? Volgens mij gaf ik je juist een enorm handvat om met allemaal argumenten te komen waarom een HAP chauffeur beter betaald moest worden..

Ik vroeg onder ander aan jou ? wat nu criterea moeten zijn waarom jij meer moet verdienen als een taxi chauffeur..  ?
Dus heb je een functie waarderings analyse gedaan ? of heb je een andere argumenten ? zoals marktwerking ? is er een schaarste aan HAP-Chauffeurs ?

En als je wil weten wat mij dwars zit, mail of bel je me maar even ipv via een forum..


firemanr

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 6 juni 2005, 22:23:52
hoi wicher
bedankt dat je achter mij staat waarom treed FiremanR
er niet tegen op daar ben ik wel benieuwd naar ???
hij is tenslotte de Moderator toch als adema alles mag zeggen waarom wij niet en eikel is ook iets wat aan een boom groeit en is geen geslachtsdeel. dus fremanR leg het maar eens aan iedereen uit ben benieuwd naar je reactie.
ben benieuwd war p adema voor werk doet.

Ik wil daar gerust eens op reageren, Wendy. Ten eerste kan iedereen reageren, gast of lid. Gasten houden we iets meer in het oog, omdat we daar in het (korte) verleden meer problemen mee hebben dan met de leden. Ten tweede kunnen we een lid een persoonlijke mail sturen wanneer deze zich niet gedraagt, dit gaat bij een gast over het algemeen wat moeilijker omdat die geen PM van het forum kan ontvangen.
Dan nog de liederlijke taal. Wij zijn redelijk vrij om te zeggen wat we willen (jaaaa, ook wij.... ;D) maar eikel, ook al bedoel je die uit een boom, wordt in een zin niet op prijs gesteld als je iemand bedoelt.

Dat je eerlijk bent met je naam en je emailadres, geloof ik graag, nogmaals, waarom dan niet registreren als je toch zo vaak hier te vinden bent.

En ohja, banning gebeurt nou niet regelmatig, maar wij hebben ook "iemand" die dit dus voor elkaar krijgt voor de rest van je jonge leventje..... 8) ;D Maar dat gaat in jou geval of dat van Peter Adema niet nodig zijn. ;D

We vinden het fijn als er mensen zijn die genoeg  argumenten verzinnen om te gebruiken om de discussie op gang te houden, zelfs gasten, en als je argumenten hebt om Peter de mond te snoeren...."be my guest".... ;D ;D

Dus veel plezier nog verder.... ;)


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #43 Gepost op: 6 juni 2005, 23:28:33
Mij me mond snoeren ? gniffel en dat op aanwijzing van een moderator ?  :(

Volgens mij stel ik hier alleen vragen of antwoord ik op vragen, en bijna altijd met respect voor elkaar.. En ik speel nooit op de persoon, Ik vraag wel naar onderbouwingen of mag dat ook niet..

Ook in deze discussie, kan je me niet betrappen op respectloos gedrag..   We kunnen het natuurlijk over mij hebben,. maar is het niet handiger het weer over de inhoud van de discussie te hebben.. ?

Of kunnen we niet inhoudelijk discusseren hier..


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #44 Gepost op: 7 juni 2005, 00:09:00
Inhoudelijk discusiëren kan altijd. Alleen vindt ik het jammer dat beide partijen zo tegen over elkaar staan. Laten we het gezellig houden. Een discussie over een taxi cao of niet, ik denk dat dit nog lang zal blijven bestaan. Ook ik ben een Hap chauffeur in het midden van het land. Ik heb veel plezier op mijn werk en doe dit ook erg graag. Alleen ben ik inderdaad ook van mening dat wij niet in een taxi cao terecht horen. Maar ja, als er een nieuwe branche opgezet wordt, moet je toch eerst ergens in terecht komen. Ook heeft de taxi cao te maken met het feit dat er personen vervoerd worden die niet als patiënt zijnde geboekt staan. Ja wij rijden een huisarts, krijgen geen fooi van deze arts, wij zetten ook geen meter aan om te kijken hoeveel de rit kost. Wij rijden per dienst maar met 1 arts rond en een taxi neemt per rit diverse verschillende mensen mee die voor deze rit betalen. Ja ook wij helpen de arts assisteren met hun werk en nee wij houden niet de deur voor de arts open om hem in of uit te laten stappen. En nee wij zijn ook geen ambulance chauffeurs, wij vervoeren geen patiënten.
Met andere woorden wij zitten dus echt tussen wal en schip in. Geen ambulance chauffeurs en geen taxi chauffeurs. Ook ik wil niet graag vergeleken worden met een taxi chauffeur maar ook niet met een ambulance chauffeur. Ik ben een HAP chauffeur en kan wel zeggen een tevreden HAP chauffeur die het naar de zin heb op het werk, op de HAP en ja ook de werkgever ben ik tevreden over, anders was ik na 3 jaar echt wel weg geweest bij de HAP.
Dus wendy, ik denk dat wij bij dezelfde werkgever zitten, ik kan mij wel enigszins indenken hoe je over P.Adema denkt, maar ook ik vindt dat we het wel op een nette manier  hier op dit forum kunnen praten. Ook ben ik het niet altijd met P. Adema eens, maar ook bij hem kan ik zijn standpunt wel begrijpen, hij steldt een vraag en ik denk dat hij hierop nu wel een antwoordt gekregen heeft.
Maar nu even een klein vraagje aan Peter, heb je wel eens een dienst mee gedraaid op en HAP ? Misschien eens een idee om dit te doen, kun je een eigen kijk geven over het werk als HAP chauffeur.
Ach wie wil er nu eigenlijk niet meer geld verdienen ?  ;D  Iedereen toch ?


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #45 Gepost op: 7 juni 2005, 02:02:17
Mij me mond snoeren ? gniffel en dat op aanwijzing van een moderator ?  :(


FiremanR bedoelde naar alle waarschijnlijkheid dat als een persoon op die forum een ander persoon (In dit geval als voorbeeld jou) de mond wil snoeren, moet dit gebeuren met concrete en behoorlijke agumentaties.

Anders hebben die loze kreten niets te zoeken op het forum.

Als je hier alsnog problemen mee hebt moet je daarvoor aankloppen bij de desbetreffende moderator. En dan bij voorkeur via de PM.


firemanr

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 7 juni 2005, 08:25:39
En dit alles met de nodige glimlach, kijk maar naar het aantal smileys in mn vorige boodschap.... ;D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #47 Gepost op: 7 juni 2005, 09:18:12
Wendy je hebt groot gelijk met je reactie!!!!!!

Er wordt nu wel tegen haar gezeurd over wat wel en niet kan maar wie doeteens wat tegen P Adema.
Ik vind het ook een heel vervelend kereltje ;D die ook erg minachtend denkt over HAP chauffeurs. Ik ken P Adema nu ook via mijn collega's en via een huisarts, nou wendy je hebt niets teveel gezegt !!!!! :P :P
P Adema kan en mag maar alles zeggen en een ander niet? Als dit het opzet van dit forum is , valt met dit erg tegen!!!! :'( :'(
En wat zouden wij tegen Peter Adema moeten doen,terwijl hij gewoon deelneemt aan een discussie.En hij totaal geen onvertogen woord laat vallen,wat we van een aantal andere niet kunnen zeggen.

Maar hij neemt een ander standpunt in dan jullie,en verdedigt dat gewoon zoals in een discussie gebruikelijk is als je het niet met elkaar eens bent.En dan in ene is hij een "vervelend ventje",en waarom?Omdat hij dingen zegt die jullie niet willen horen,en dan moet hem maar de mond worden gesnoert.Is dat wat jij met een opzet van een forum bedoelt?Mensen die een andere mening hebben dan jij meteen maar de mond snoeren?

Er wordt in deze discussie nog steeds met modder gegooit,en ik heb nog steeds geen zinnige argumenten gezien.Terwijl mijn collega-moderators daar wel om gevraagt hebben.Ik dacht dat we op dit forum met respect met elkaar omgaan,ik moet helaas concluderen dat er een aantal personen zijn die daar anders overdenken.

mocht je het er niet mee eens zijn,kun je dat via een PMetje aan mij vertellen.Niet via deze discussie.


firemanr

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 7 juni 2005, 10:39:46
En nu gaan we het weer inhoudelijk hebben over een beter salaris en niet over het moddergooien naar iedereen, anders zijn we genoodzaakt om DIE berichten te verwijderen....


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #49 Gepost op: 7 juni 2005, 11:47:14
Ik denk dat er te vaak een vergelijking wordt gemaakt tussen de taxi- en hapchauffeur.

Een reguliere taxichauffeur verdient overigens al iets meer omdat hij/zij ook regelmatig fooi ontvangt. Natuurlijk is dat géén vaste aanvulling op het salaris, maar het is wel een verschil met de HAPchauffeurs.

Ik vind dat er moet worden gekeken naar het aantal (verschillende) handelingen dat de hapchauffeur verricht.

Het gaat tegenwoordig véél verder dan de arts COMFORTABEL & VEILIG vervoeren van A naar B.
Een goede hapchauffeur is eigenlijk een soort van "personal assistant". Op en buiten de post.

Wij doen dus meer werk voor hetzelfde geld dan pakweg twee jaar geleden en dat vind ikeen goede reden om te kijken naar een eventuele salarisverhoging.
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur