Extra hv-voertuig achter ambulance aan bij spoedbegeleiding naar ziekenhuis

Auteur Topic: Extra hv-voertuig achter ambulance aan bij spoedbegeleiding naar ziekenhuis  (gelezen 14264 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Citaat van: Joffry Ambu-Vpk link=msg=1195028 date=1377385274
Maar op dit forum wil men graag als buitenstaander toch het naadje van de kous weten en zo lang mogelijk doordiscussieren........
Niet zo snel concluderen dat iemand een buitenstaander is. Ik zie dagelijks dingen ook van HV voertuigen die ik zelf anders had opgelost toen ik nog in zo'n mooie blauwe of gele auto rondreed.  O0

Alleen is elke situatie anders en kunnen totzelfs de profs het niet verklaren, OGS rijden is 15% oefenen en 85% ervaring O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


DeMassel

  • Uitvoeringsbegeleider/Vakman verkeersmaatregelen
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 633
  • Bordenslepende AED'er
    • Fautoograaf
Citaat van: Red link=msg=1195018 date=1377383620
Juist, en dat doe je dan door het ze vooral lekker zelf uit te laten zoeken. Ondersteunen ja, gaan bepalen wie er voorrang heeft? nee.
wie heeft het over bepalen?
weten de aanrijdende partijen waar de andere partij zich bevind? Kunnen hun boven hun eigen herrie de andere horen?
ik heb het zelf 2x mee gemaakt dat er dus 2 diensten met ogs van 2 richtingen aankwamen.
Bij mijn 1e keer zou het zeker tot een conflict zijn uitgelopen (onoverzichtelijke kruising en veel verkeer)
ik heb toen een pol.auto met blauw stil gezet, toen ze in de gaten kregen dat ik dat deed ivm een ambu vanaf een andere poot kreeg ik alsnog de duim terwijl ik ze direct achter de ambu liet rijden.
2e keer was het overzichtelijker en konden beide snel door (omdat we de ruimte al gecreëerd hadden)
-Uitvoeringsbegeleider bij Traffic Service Nederland & Hobbyfotograaf -AED-bediener / Reanimator / BHV


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Citaat van: 112NoordWestNL link=msg=1222618 date=1385295958
http://www.youtube.com/watch?v=t-ex5-Ow9pE

Hier een spoedtransport onderweg naar het Erasmus medisch centrum in Rotterdam
Excuus voor de wind

Bij dit filmpje viel me een politiewagen op die achter het transport aanreed, met enkel agenten erin. Wat kan een aanleiding zijn? Beveiliging?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Citaat van: Steven78 link=msg=1222725 date=1385322676
Bij dit filmpje viel me een politiewagen op die achter het transport aanreed, met enkel agenten erin. Wat kan een aanleiding zijn? Beveiliging?
Kan diverse reden hebben. Die zijn hier in dit topic al diverse keren besproken.

Meevoeren van een familielid, collega rijdt mee in ambu enzenz


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1222726 date=1385323174
Kan diverse reden hebben. Die zijn hier in dit topic al diverse keren besproken.

Meevoeren van een familielid, collega rijdt mee in ambu enzenz

Duidelijk. Had dit topic nog niet eerder bezocht en niet goed gelezen, dus je snelle antwoord wordt op prijs gesteld!


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Citaat van: Steven78 link=msg=1222725 date=1385322676
Bij dit filmpje viel me een politiewagen op die achter het transport aanreed, met enkel agenten erin. Wat kan een aanleiding zijn? Beveiliging?

Op 01:56 zie ik het politiebusje rechtdoor rijden en niet achter de ambulance aan naar de SEH van het Erasmus MC. Misschien onderweg naar een andere melding en toevallig 'aangehaakt' bij het spoedtransport?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Of de familie wordt bij de voordeur afgeleverd ipv de ambulance-ingang.
(geen plaatselijke kennis hier)

En zo kunnen we nog even door speculeren.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Franc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 378
Citaat van: DiNozzo link=msg=1222765 date=1385331275
Of de familie wordt bij de voordeur afgeleverd ipv de ambulance-ingang.
(geen plaatselijke kennis hier)

Voor de hoofdingang van het ziekenhuis had-ie ook nog achter de ambulance aan moeten blijven rijden.   98uiye