Artikel NRC: ''De arts van de traumaheli is de baas'' (sic)

Auteur Topic: Artikel NRC: ''De arts van de traumaheli is de baas'' (sic)  (gelezen 32314 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 25 juni 2005, 15:41:42
maar wel een duidelijk bericht richting de mensen, zo krijgen zij ook te horen wat ambu-mensen/heli-mensen ervan vinden


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #61 Gepost op: 25 juni 2005, 15:42:23
maar wel een duidelijk bericht richting de mensen, zo krijgen zij ook te horen wat ambu-mensen/heli-mensen ervan vinden
jij snapt duidelijk niet waar het overgaat


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 25 juni 2005, 15:44:50
jij snapt duidelijk niet waar het overgaat

jawel ik heb liever dat ze iets uitvechten binnen de media dan dat van dat achterkamertjes politiek. Mensen hebben het recht om te weten waar het over gaat


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #63 Gepost op: 25 juni 2005, 15:54:36
nadat wat Inge Schipper op tv heeft gezegd hebben ze allebij hun zegje gedaan, dus dat vind ik wel goed
Die Inge zal mij een worst wezen. En ook wat ze heeft gezegd.

Zoiets hoor je niet gemeen via de media te spelen. Los het als volwassen mensen op!


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 25 juni 2005, 15:55:49
ze zijn al een paar jaar (3 jaar) bezig en er zit geen schot in de zaak en nu gaan ze eindelijk overleggen nadat dit op tv is geweest


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #65 Gepost op: 25 juni 2005, 15:57:18
ze zijn al een paar jaar (3 jaar) bezig en er zit geen schot in de zaak en nu gaan ze eindelijk overleggen nadat dit op tv is geweest

Je praat alsof je er alles vanaf weet.

Vertel eens wat meer over de lopende zaken de afgelopen jaren? Daar ben ik wel benieuwd naar.  ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #66 Gepost op: 25 juni 2005, 15:59:29
Je praat alsof je er alles vanaf weet.

Vertel eens wat meer over de lopende zaken de afgelopen jaren? Daar ben ik wel benieuwd naar.  ::)
het lijkt inderdaad of hij er persoonlijk bij aanwezig is geweest,en waarom verdedigt ons Johannes de traumateams zo verbeten  ::) ::)


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 25 juni 2005, 16:02:21
Ik ben er niet persoonlijk bij geweest maar ik hoor dat het al drie jaar zo gaat via iemand die ik ken die bij de ambu werkt, hij heeft ook een collega die er zo overdenkt dat zij alles zelf wel kunnen oplossen


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #68 Gepost op: 25 juni 2005, 16:04:22
Oké. Je basseerd jou meningen op die van een ander?

Weten we dat ook weer.  ::)

Maar ik ben nog steeds benieuwd naar de zaken van afgelopen jaren.  ::)


R.J. Dolislager

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 25 juni 2005, 16:06:30
ik baseer mijn mening niet op die van anderen ik krijg die verhalen van hun door en daar basseer ik mijn mening op.

En al sinds dat de traumaheli er staat is er al een concurrentie verband tussen de ambu en de heli. Dat kan je niet ontkennen