Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014

Auteur Topic: Nuclear Security Summit #NSS2014 - Nederland 23 t/m 26-03-2014  (gelezen 398923 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #60 Gepost op: 10 december 2013, 20:00:22
We hebben het nu over de zwaar beveiligde zone hé? Daar ga je waarschijnlijk niet inkomen. Mocht er dan een storing zijn aan de camera's enz enz dan kan ik je geruststellen, dit is het veiligste stukje Nederland en daar gaat echt geen inbraak of ramkraak plaatsvinden.
Sterker nog, ik denk zelfs dat de kassa's weinig gebruikt worden want bedrijven binnen de 1e ring mogen niet open, althans.. er mogen geen klanten en personeel naartoe.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #61 Gepost op: 10 december 2013, 20:24:05
Citaat van: Highfield link=msg=1227403 date=1386699601
Waarschijnlijk door goede afspraken te maken en iemand met een stel hersens de leiding geven.  98uiye

Ik snap niet waar je op doelt. Ik denk dat er voldoende mensen met hersens rondlopen daar. (vind het een beetje beledigend klinken)

Citaat van: silque link=msg=1227410 date=1386702022
We hebben het nu over de zwaar beveiligde zone hé? Daar ga je waarschijnlijk niet inkomen. Mocht er dan een storing zijn aan de camera's enz enz dan kan ik je geruststellen, dit is het veiligste stukje Nederland en daar gaat echt geen inbraak of ramkraak plaatsvinden.
Sterker nog, ik denk zelfs dat de kassa's weinig gebruikt worden want bedrijven binnen de 1e ring mogen niet open, althans.. er mogen geen klanten en personeel naartoe.

Ik heb het dus over de hotels he, waar moeten die hotemetoten allemaal slapen denk je. ;-)
En die drinken echt wel een glaasje 's avonds en willen ook graag naar hun kamer of ze moeten op de gang slapen.
Ik heb het ook niet over inbraken en ramkraken gehad. Een hotel heeft camera's voor heel andere doeleinden hangen.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #62 Gepost op: 11 december 2013, 10:12:14
Citaat van: skippy02 link=msg=1227420 date=1386703445
Ik snap niet waar je op doelt. Ik denk dat er voldoende mensen met hersens rondlopen daar. (vind het een beetje beledigend klinken)

Ik heb het dus over de hotels he, waar moeten die hotemetoten allemaal slapen denk je. ;-)
En die drinken echt wel een glaasje 's avonds en willen ook graag naar hun kamer of ze moeten op de gang slapen.
Ik heb het ook niet over inbraken en ramkraken gehad. Een hotel heeft camera's voor heel andere doeleinden hangen.

In de binnenring slapen geen hotemetoten, mocht jij een contract hebben met een hotel waar hotemetoten slapen dan zal jouw baas ongetwijfeld goede afspraken maken zodat jij daar bij kan in geval van nood. Al zou het me niets verbazen als alles in eigen beheer wordt gedaan.  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #63 Gepost op: 11 december 2013, 10:40:46
Ik snap niet waar je op doelt. Ik denk dat er voldoende mensen met hersens rondlopen daar. (vind het een beetje beledigend klinken)

Je weet net zo goed als ik dat er zat mensen zijn in leidinggevende functies die niet in staat zijn om in een omgeving waar protocollen en voorschriften leidend zijn toch zelf te blijven denken.

Als je in de situatie komt die beschreven werd, en er zijn geen afspraken, dan gooit dit type manager de poort op slot en zal er geen oplossing gezocht worden. We weten allemaal dat dit realiteit is, ook op dit forum diverse voorbeelden van dit soort situaties te vinden.

Uiteindelijk zal er op hoger niveau iemand zijn die na veel telefoontjes en heel veel verspilde tijd en energie de situatie oplost.

Dat is wat ik bedoel met iemand met een goed stel hersens de leiding geven: in een complexe omgeving als deze moet je op lager niveau mensen hebben die oplossingsgericht kunnen denken maar zich ook bewust zijn van het grote plaatje. Het is vrijwel synoniem aan een militaire stijl van organiseren middels opdrachtgerichte commandovoering ;)
Bijdragen op persoonlijke titel.


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Reactie #64 Gepost op: 11 december 2013, 12:31:27
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar is dit nu echt wel ontopic? Ik kan me niet druk maken over wat mijn baas moet regelen. Is zijn probleem, net zoals dat het uitvoeren van werkzaamheden voor mijn baas mijn probleem zijn.  98uiye


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #65 Gepost op: 11 december 2013, 17:26:56
Sorry dat ik me ermee bemoei, maar is dit nu echt wel ontopic? Ik kan me niet druk maken over wat mijn baas moet regelen. Is zijn probleem, net zoals dat het uitvoeren van werkzaamheden voor mijn baas mijn probleem zijn.  98uiye

Totdat jij bij het uitvoeren van je werk stuit op een situatie die je ervan weerhoud je werk te doen. Dat zal gaan gebeuren in Den Haag met alle veiligheidsmaatregelen en dat heeft gevolgen voor de bedrijfsvoering, ondanks dat dat jou als uitvoerende blijkbaar geen zier zal interesseren. Dit hele topic is toch eigenlijk iets wat "geen van ons moet regelen"? Als we zo beginnen te denken kunnen we wel stoppen toch?

Het punt dat het on-topic maakt is hoe men om zou moeten gaan met onvoorziene problemen, zoals bijvoorbeeld de geschetste situatie met de hotelserver. Dat de draaiboeken zullen kloppen zal geen verrassing zijn, maar de mensen op straat moeten die onvermijdelijke onvoorziene gevallen toch afhandelen. Hoe gaat men daarmee om, zonder de veiligheid waar het om draait in gevaar te brengen?
Bijdragen op persoonlijke titel.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #66 Gepost op: 11 december 2013, 17:58:18
Citaat van: SniperEye link=msg=1227294 date=1386677402
Poetin een dochter in Nederland? In de middle of Voorschoten?

Correct, men loopt daar alleen niet mee te koop zegmaar ;)


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #67 Gepost op: 12 december 2013, 04:04:44
Citaat van: -Joost- link=msg=1227664 date=1386781098
Correct, men loopt daar alleen niet mee te koop zegmaar ;)

Idd supergeheime informatie ;-)
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21458709/__Maria_Poetin_in_Voorschoten__.html
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Reactie #68 Gepost op: 13 december 2013, 10:23:48
Extreme veiligheidsmaatregelen tijdens 'The Nuclear Security Summit 2014' in Den Haag kan duiden op komst van POTUS goo.gl/VZbt1b
10:16am - 13 dec 13


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #69 Gepost op: 13 december 2013, 14:50:28
Citaat van: SniperEye link=msg=1228155 date=1386926628
Extreme veiligheidsmaatregelen tijdens 'The Nuclear Security Summit 2014' in Den Haag kan duiden op komst van POTUS goo.gl/VZbt1b
10:16am - 13 dec 13
Goh he, die leeft!
Bijdragen op persoonlijke titel.