Hoogwerker brandweer Velsen gekanteld Amsterdamseweg - Velsen-Zuid 10-08-2013

Auteur Topic: Hoogwerker brandweer Velsen gekanteld Amsterdamseweg - Velsen-Zuid 10-08-2013  (gelezen 40125 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: 7131 link=msg=1191022 date=1376254238
En daar gaan we weer: "ik heb er totaal geen verstand van, maar zo is het gebeurd !"

Jups... en uiteraard spinnend en op 2 achterwielen
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Brandweerwagen crasht op A22 bij Velsen
Brandweerwagen crasht op A22 bij Velsen

RTV Noord-Holland  
Gepubliceerd op 10 aug 2013
Citaat
Bij een eenzijdig ongeluk op de A22 is zaterdagochtend rond 07.30 uur een ladderwagen van de brandweer 'omgevallen'. Door onbekende oorzaak kwam de brandweerwagen in een bocht op zijn kant terecht.
Samen sterk in de hulpverlening!


Arjen_V

  • Machinist VB NL/DE
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
    • Flickr
Citaat van: Jos v L link=msg=1191029 date=1376256686
Jups... en uiteraard spinnend en op 2 achterwielen
Ten eerste ik beweer nergens hoe het gegaan is ik meld wat ik ter plekke heb gezien.
Ten tweede heb je geen idee van mijn achtergrond dus je mag je toon ook matigen.
Volledig bevoegd machinist, Nederland/Duitsland. Wagenmeester, Gevaarlijke stoffen, Hupacvervoer.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: Arjen_V link=msg=1191112 date=1376303453
Ten eerste ik beweer nergens hoe het gegaan is ik meld wat ik ter plekke heb gezien.
Ten tweede heb je geen idee van mijn achtergrond dus je mag je toon ook matigen.