Hoogwerker brandweer Velsen gekanteld Amsterdamseweg - Velsen-Zuid 10-08-2013

Auteur Topic: Hoogwerker brandweer Velsen gekanteld Amsterdamseweg - Velsen-Zuid 10-08-2013  (gelezen 40125 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: 7131 link=msg=1191022 date=1376254238
En daar gaan we weer: "ik heb er totaal geen verstand van, maar zo is het gebeurd !"

Jups... en uiteraard spinnend en op 2 achterwielen
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Brandweerwagen crasht op A22 bij Velsen
Brandweerwagen crasht op A22 bij Velsen

RTV Noord-Holland  
Gepubliceerd op 10 aug 2013
Citaat
Bij een eenzijdig ongeluk op de A22 is zaterdagochtend rond 07.30 uur een ladderwagen van de brandweer 'omgevallen'. Door onbekende oorzaak kwam de brandweerwagen in een bocht op zijn kant terecht.
Samen sterk in de hulpverlening!


Arjen_V

  • Machinist VB NL/DE
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
    • Flickr
Citaat van: Jos v L link=msg=1191029 date=1376256686
Jups... en uiteraard spinnend en op 2 achterwielen
Ten eerste ik beweer nergens hoe het gegaan is ik meld wat ik ter plekke heb gezien.
Ten tweede heb je geen idee van mijn achtergrond dus je mag je toon ook matigen.
Volledig bevoegd machinist, Nederland/Duitsland. Wagenmeester, Gevaarlijke stoffen, Hupacvervoer.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Citaat van: Arjen_V link=msg=1191112 date=1376303453
Ten eerste ik beweer nergens hoe het gegaan is ik meld wat ik ter plekke heb gezien.
Ten tweede heb je geen idee van mijn achtergrond dus je mag je toon ook matigen.



Ten eerste schrijf je wel degelijk dat er excessief hard door een  bocht is gereden met gierende banden.
Ten tweede, schrijf ik wat ik wil zolang mensen hier ook maar wat neer zetten zonder er zelf bij te zijn geweest. O0
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Heb zojuist ook een video geupload:


www.youtube.com/watch?v=keTn-gXDyFQ


Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
p2kflex
16:16:34 12-08-13GROUP-1GAARNE CONTACT MELDKAMER MK-B [ 595 ]
0106525BRW Veiligheidsregio Kennemerland (OvD Midden)
p2kflex
16:20:17 12-08-13GROUP-1GAARNE CONTACT MELDKAMER MK-B [ 596 ]
0106530BRW Veiligheidsregio Kennemerland (OvD Noord)
p2kflex
16:26:56 12-08-13-ALPHA-DIENSTDOENDE BEVELVOERDER GAARNE CONTACT MK-B
0107501BRW Kennemerland (Heemskerk) (Bevelvoerders)
p2kflex
16:55:10 12-08-13-ALPHA-VANAF HEDEN STAAT DE 653 WEER IN DIENST EN GAAT DE 3050 WEER RETOUR NAAR HAARLEM.
0107599BRW Kennemerland (Heemskerk) (Proefalarm)


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Vanaf nu worden veroordelingen ten aanzien van het vermeende verkeerde rijgedrag van de bestuurder van de hoogwerker verwijderd. Feitelijk komen dergelijke beschuldigingen neer op laster, met name nu er officieel nog totaal niets bekend is over het onderzoek naar dit ongeval.

Alle uitingen over het rijgedrag van de bestuurder berusten dan ook puur op speculaties dan wel vooroordelen.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Citaat van: Arie link=msg=1191297 date=1376326865
Vanaf nu worden veroordelingen ten aanzien van het vermeende verkeerde rijgedrag van de bestuurder van de hoogwerker verwijderd. Feitelijk komen dergelijke beschuldigingen neer op laster, met name nu er officieel nog totaal niets bekend is over het onderzoek naar dit ongeval.

Alle uitingen over het rijgedrag van de bestuurder berusten dan ook puur op speculaties dan wel vooroordelen.


Dank u wel.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Ja idd de juiste conclusie !!!
Bij instappen begint de inzet.


Vider

  • NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 493
Citaat van: Arie link=msg=1191297 date=1376326865
Vanaf nu worden veroordelingen ten aanzien van het vermeende verkeerde rijgedrag van de bestuurder van de hoogwerker verwijderd. Feitelijk komen dergelijke beschuldigingen neer op laster, met name nu er officieel nog totaal niets bekend is over het onderzoek naar dit ongeval.

Alle uitingen over het rijgedrag van de bestuurder berusten dan ook puur op speculaties dan wel vooroordelen.


En dit is het enige bericht waar ik de behoeft heb om op te reageren. Helemaal mee eens.
En ik hoop als oud vrijwilliger van Heemstede dat het goed gaat met de bemanning van het voertuig.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw