Fotografie bij luchtvaartpolitie hangar

Auteur Topic: Fotografie bij luchtvaartpolitie hangar  (gelezen 9991 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #30 Gepost op: 7 oktober 2013, 20:32:11
Binnen het terminal gebouw toch wel?
Dat lijkt mij niet anders dan een winkel/bioscoop/etc....
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


owning31

  • EHBO, RK, student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #31 Gepost op: 8 oktober 2013, 11:03:37
Ze willen het iig niet hebben.  Al lijkt het er op dat het volgens de regels wel mag.
Mijn vraag blijft wat zijn de consequenties als je toch een enquête op schiphol houdt?  Wordt je weg gestuurd of krijg je een boete etc


GWB Foxtrot

  • KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #32 Gepost op: 8 oktober 2013, 11:28:43
Je zult verzocht worden om het terrein te verlaten. Als je daar geen gehoor aan geeft zal mogelijk de Operationeel Manager van de luchthaven je vorderen het terrein te verlaten.

Als je daar geen gehoor aan geeft, zal de KMar verzocht worden om tp te komen.


De huisregels van Schiphol klinken misschien wat draconisch, maar ze zijn er om de passagiers te beschermen.



Dan nog een vraag aan de topic starter; Ik neem aan dat je een klacht hebt ingediend?


owning31

  • EHBO, RK, student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #33 Gepost op: 8 oktober 2013, 12:09:32
Citaat van: SMK Foxtrot link=msg=1207918 date=1381224523
Je zult verzocht worden om het terrein te verlaten. Als je daar geen gehoor aan geeft zal mogelijk de Operationeel Manager van de luchthaven je vorderen het terrein te verlaten.

Als je daar geen gehoor aan geeft, zal de KMar verzocht worden om tp te komen.


De huisregels van Schiphol klinken misschien wat draconisch, maar ze zijn er om de passagiers te beschermen.


Dank u wel!


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #34 Gepost op: 8 oktober 2013, 12:33:54
Maar goed, als Schiphol duidelijk aangeeft dit niet te willen kun je natuurlijk overwegen om het gewoon niet te doen. Ik vind het ook vreemd dat de school daar dan toch op aan dringt.  :(
Senior GGP / Oost-Brabant


owning31

  • EHBO, RK, student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #35 Gepost op: 8 oktober 2013, 12:55:42
Citaat van: Nick link=msg=1207933 date=1381228434
Maar goed, als Schiphol duidelijk aangeeft dit niet te willen kun je natuurlijk overwegen om het gewoon niet te doen. Ik vind het ook vreemd dat de school daar dan toch op aan dringt.  :(
Ja vond ik ook vreemd. Maarja sommige scholen zijn gewoon vreemd haha 998765.
Maar goed het gaat niet over scholen hier maar over fotografie bij een hangar.


GWB Foxtrot

  • KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #36 Gepost op: 8 oktober 2013, 13:02:18
Ik hoop dan ook dat de topicstarter mijn vraag beantwoord of hij een klacht in heeft gediend. Klachten worden redelijk snel afgehandeld, dan kan hij ons vertellen wat de uitkomst was.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #37 Gepost op: 8 oktober 2013, 13:32:17
Citaat van: Nick link=msg=1207933 date=1381228434
Maar goed, als Schiphol duidelijk aangeeft dit niet te willen kun je natuurlijk overwegen om het gewoon niet te doen. Ik vind het ook vreemd dat de school daar dan toch op aan dringt.  :(

Zoals ik dat in het verleden deed bij onderzoeken... Gewoon even langs iemand van de organisatie zelf lopen en uitleggen wat je komt doen. Meestal is het geen probleem en hou je er soms nog wat waardevolle informatie of een goed interview aan over. ;)


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #38 Gepost op: 8 oktober 2013, 13:38:21
Citaat van: -Joost- link=msg=1207939 date=1381231937
Zoals ik dat in het verleden deed bij onderzoeken... Gewoon even langs iemand van de organisatie zelf lopen en uitleggen wat je komt doen. Meestal is het geen probleem en hou je er soms nog wat waardevolle informatie of een goed interview aan over. ;)

Daar is ook niets mis mee. Echter zie ik regelmatig dat mensen iets vragen, daarop een negatief antwoord krijgen en vervolgens toch datgene gaan doen. Dat snap ik nooit zo, vraag het dan niet... ;)
Senior GGP / Oost-Brabant


owning31

  • EHBO, RK, student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 365
Reactie #39 Gepost op: 8 oktober 2013, 18:04:52
Citaat van: -Joost- link=msg=1207939 date=1381231937
Zoals ik dat in het verleden deed bij onderzoeken... Gewoon even langs iemand van de organisatie zelf lopen en uitleggen wat je komt doen. Meestal is het geen probleem en hou je er soms nog wat waardevolle informatie of een goed interview aan over. ;)

Alleen op Schiphol heeft dat geen zin omdat ze al aangegeven hebben dat het niet mag 998765