Fotografen, wat nemen ze mee?

Auteur Topic: Fotografen, wat nemen ze mee?  (gelezen 24177 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #100 Gepost op: 23 april 2014, 00:44:11
Citaat van: Zevenaar112 link=msg=1243259 date=1391967352
-Pager
-Camera
-Portomonee
-Mobiel
-bij grote incidenten(zgb/grip) af en toe mn laptop
-Fiets
-noteblok / pen
-dextro / flesje fris

Ik zal vast nog heel wat vergeten zijn...
Zakje 6 bruine bolletjes of witte puntjes met beleg.. ::)
Heb ik altijd mee bij lange inzet.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #101 Gepost op: 1 september 2014, 22:40:19
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1195403 date=1377515406
- Zelfgemaakt kaartenboek met bereikbaarheid hectormeterpaaltjes voor de snelweg en voor het spoor.

Met de VOA hebben we een omgangsregeling. Incident met VOA terplaatse is altijd het doorzetten van onze foto's.

Even het onderwerp doorgelezen omdat ik wel benieuwd was.

Kan je een voorbeeld laten zien van je zelfgemaakte kaartenboek ? Vind ik wel interessant om te zien.
En misschien kan je tips geven hoe je dat gedaan hebt.

Bedoel je met het VOA verhaal dat je de foto's die je gemaakt hebt voor dat de VOA ter plaatse was altijd aan hun doorspeelt zonder dat ze het vragen ?
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #102 Gepost op: 21 september 2014, 16:31:35
Citaat van: enrico1972 link=msg=1292704 date=1409604019
Even het onderwerp doorgelezen omdat ik wel benieuwd was.

Kan je een voorbeeld laten zien van je zelfgemaakte kaartenboek ? Vind ik wel interessant om te zien.
En misschien kan je tips geven hoe je dat gedaan hebt.

Bedoel je met het VOA verhaal dat je de foto's die je gemaakt hebt voor dat de VOA ter plaatse was altijd aan hun doorspeelt zonder dat ze het vragen ?

Dat kan al beginnen door een plattegrond van je gemeente op te halen bij het Gemeentehuis en bij op- en afritten net als viaducten de HMP paaltjes te noteren, scheelt je heel wat zoekwerk tijdens een melding.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #103 Gepost op: 21 september 2014, 20:44:27
Citaat van: Fletwed link=msg=1297163 date=1411309895
Dat kan al beginnen door een plattegrond van je gemeente op te halen bij het Gemeentehuis en bij op- en afritten net als viaducten de HMP paaltjes te noteren, scheelt je heel wat zoekwerk tijdens een melding.

HMpaal.nl? Even opslaan op je smartphone en gaan met die banaan. Tevens kun je via Frankie Plankie ook bij de juiste locatie (ook hmp) komen.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #104 Gepost op: 24 september 2014, 19:45:21
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1297232 date=1411325067
HMpaal.nl? Even opslaan op je smartphone en gaan met die banaan. Tevens kun je via Frankie Plankie ook bij de juiste locatie (ook hmp) komen.
idd toffe app! gebruik hem altijd!  O0
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge