RTL 5 - 112 Ooggetuige, vanaf maandag 2 september

Auteur Topic: RTL 5 - 112 Ooggetuige, vanaf maandag 2 september  (gelezen 13069 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Reactie #40 Gepost op: 5 september 2013, 17:14:51
Citaat van: Sylvester link=msg=1198820 date=1378392115
Mijn vriendin kijkt RTL gemist altijd via haar Ipad, dan hoef je bijna nooit niet te betalen.

En wat kan je terugkijken dan? Niks! De meeste programma's staan er niet tussen of kosten geld :(


sylvester1986

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 5 september 2013, 17:17:49
Citaat van: Sylvester link=msg=1198820 date=1378392115
Mijn vriendin kijkt RTL gemist altijd via haar Ipad, dan hoef je bijna nooit niet te betalen.
e050

Ikzelf kijk bijna nooit RTL, ik erger mij erg aan reclame namelijk.
Ik kijk vaak 13th Street/Investigation Discovery.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #42 Gepost op: 5 september 2013, 17:36:20
Een 'eigen waarheid' maken is kennelijk ook een manier.....

Voorbeeldje: dat verhaal in de uitzending van gisteren van die boot die tegen de brug was gevaren in Rijswijk. De cameraman die deze opnames had gemaakt voor 112ooggetuige was wat later ter plaatse en toen was de gewonde schipper allang in de ambulance.

Krijgen we in de uitzending een fantasieverhaal te horen over een schipper die niet tevoorschijn wilde komen. En dat om het 'gebrek' aan een slachtoffer op de beelden te compenseren?
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #43 Gepost op: 6 september 2013, 19:04:33
Schaamteloos. En eigenlijk ook voor velen (profs en kenners) lachwekkend. En eigenlijk ook een beetje triest. Jeetje maak een keus; belachelijk dan maar.
 :) De tijd dat je dom klapvee voor de gek kunt houden met beelden op TV is allang voorbij hoor, voor de meeste mensen. Schijnt dat bij RTL dat kwartje nog niet is gevallen?


Speedy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 237
Reactie #44 Gepost op: 7 september 2013, 02:01:14
Citaat van: Dinges link=msg=1199259 date=1378487073
Schaamteloos. En eigenlijk ook voor velen (profs en kenners) lachwekkend. En eigenlijk ook een beetje triest. Jeetje maak een keus; belachelijk dan maar.
 :) De tijd dat je dom klapvee voor de gek kunt houden met beelden op TV is allang voorbij hoor, voor de meeste mensen. Schijnt dat bij RTL dat kwartje nog niet is gevallen?

Bij de commerciële zenders is zoveel fake: oh oh Cherso en alles wat erna kwam, Take me out, talentenshows etc.


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #45 Gepost op: 7 september 2013, 09:35:37
ik heb het nog niet gezien en ga ook niet kijken. Hoorde van collega dat bij de brand in Eygelshoven, beelden van een andere brand erdoor waren gemonteerd en dat de berichtgeving ook niet klopte. zo zou er de hele nacht zijn nageblust terwijl toen al alle voertuigen waren ingerukt. Beetje story /prive gehalte!. Ik zeg dus...... Laat maar!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #46 Gepost op: 7 september 2013, 09:41:15
Ach, met 1 keer kijken was ik ook geheel klaar met dat progamma. Het is zo achterhaald, zeker in deze snellere tijden met internet voegt dit progamma niets meer toe.....


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #47 Gepost op: 8 september 2013, 00:34:49
Citaat van: Dinges link=msg=1198813 date=1378391093
En als je de uitzending terug wilt zien moet je nog een eurotje neerleggen ook. RTL , leest u mee? (middelvingersmiley)  ;D

Het programma direct kijken doe ik niet omdat ik liever naar het RTL Nieuws kijk wat op het zelfde tijdstip is.
Via mijn Samsung Tab lukt het niet via de site zelf en de RTL XL App is echt bagger slecht en niet te begrijpen hoe dat werkt.

Ook zo iets rete irritant dat je via Interet Explorer niet meer via de site RTL Gemist kan kijken maar alleen nog maar via Google Chrome of dat Mozerella gebeuren en je moet veel meer zoeken i.p.v. dat het makkelijk en snel kan.

Wat betreft Afl 1+2+3 kan je pas vanaf 25 november 2013 terugkijken en Afl 4+5 kan je nu wel zien maar daarvoor moet je inderdaad € 0,99 betalen. En als het inderdaad zo slecht is als wat ik lees dan heb ik dat er in ieder geval niet voor over en mogen ze het programma steken in een gat waar de zon niet snel zal schijnen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Reactie #48 Gepost op: 11 september 2013, 10:56:37
Citaat van: enrico1972 link=msg=1199605 date=1378593289
Het programma direct kijken doe ik niet omdat ik liever naar het RTL Nieuws kijk wat op het zelfde tijdstip is.
Via mijn Samsung Tab lukt het niet via de site zelf en de RTL XL App is echt bagger slecht en niet te begrijpen hoe dat werkt.

Ook zo iets rete irritant dat je via Interet Explorer niet meer via de site RTL Gemist kan kijken maar alleen nog maar via Google Chrome of dat Mozerella gebeuren en je moet veel meer zoeken i.p.v. dat het makkelijk en snel kan.

Wat betreft Afl 1+2+3 kan je pas vanaf 25 november 2013 terugkijken en Afl 4+5 kan je nu wel zien maar daarvoor moet je inderdaad € 0,99 betalen. En als het inderdaad zo slecht is als wat ik lees dan heb ik dat er in ieder geval niet voor over en mogen ze het programma steken in een gat waar de zon niet snel zal schijnen.


Mozzerella.... hmmmmm lekker in de spaghetti :)  
Maar Morzilla Firefox met ABP reclame blokker heb ik zelf heel weinig last van reclame (youtube, dumpert ect werkt perfect!)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #49 Gepost op: 11 september 2013, 11:09:17
Citaat van: TheBeast link=msg=1200572 date=1378889797
Morzilla
O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein