Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142386 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Gepost op: 30 augustus 2013, 14:48:07
Hallo,

Ik heb eergisteren gebeld met werving en selectie om te vragen of er al enige duidelijkheid was voor de mensen die op de wachtlijst staan voor een opleidingsplaats. (ik probeer het een beetje warm te houden haha ;)) Het enige wat ze me kon vertellen is dat ze op dit moment druk bezig zijn met het plannen en indelen van de sollicitanten. Er zou dit najaar contact worden opgenomen met de wachtende sollicitanten om meer duidelijkheid te geven over wanneer ze kunnen beginnen aan de opleiding. Ook kon ze mij vertellen dat er ongeveer 300 man op deze lijst staan. Mijn vraag of is jullie al meer hebben gehoord en/of al wel meer duidelijkheid hebben? En wie er nog meer op die lijst staan natuurlijk? :)

Gr Jesse




GhostriderNL

  • Aspirant niv. 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #1 Gepost op: 2 september 2013, 13:20:52
Hoi Jesse,

Ik sta ook op de wachtlijst, maar beschik niet over meer info dan dat jij hebt.
Hopelijk gaan ze opschieten met het indelen en contacten van de mensen die op de wachtlijst staan.


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #2 Gepost op: 3 september 2013, 13:38:08
Ik heb de hoop om in januari te beginnen, mocht dat later gebeuren is het niet anders ;)
Voor welk korps en niveau heb jij gesolliciteerd als ik vragen mag?

gr. Jesse


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #3 Gepost op: 3 september 2013, 15:24:26
Zelf ben ik in mei begonnen met de niveau 4 opleiding. Ik heb nog steeds contact met een jongen die ik tijdens de selectieprocedure heb leren kennen, hij start in oktober. Hij wist mij echter te vertellen dat hij van Werving & Selectie had gehoord dat oktober voorlopig de laatste klas is en dat er voor heel 2014 nog geen klassen gepland staan. Al heb ik zelf in die paar maanden al wel geleerd dat het bij de politie elke week weer kan veranderen. Het is gewoon afwachten tot je bericht krijgt, verder kun je weinig doen denk ik  ;)


zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Reactie #4 Gepost op: 3 september 2013, 17:21:27
Al met al eigenlijk ook diep triest; meer dan een paar maanden vooruit kijken is al te ingewikkeld. Schept echt vertrouwen.. :-\
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #5 Gepost op: 3 september 2013, 17:41:32
Citaat van: zijlvaart67 link=msg=1198099 date=1378221687
Al met al eigenlijk ook diep triest; meer dan een paar maanden vooruit kijken is al te ingewikkeld. Schept echt vertrouwen.. :-\
Inderdaad... Ons is verteld dat de ''komende jaren'' er geen geld beschikbaar zal zijn voor de niveau 3 agenten die door willen stromen naar niveau 4. Aanvankelijk zouden wij als niveau 4 door gaan met de opleiding, maar deze wordt ingekort en voortijdig afgebroken. Uiteraard wel met een diploma niv. 3, dat dan weer wel ::)
If you can dream it, you can do it.


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #6 Gepost op: 20 oktober 2013, 13:58:19
Gisteren een brief gekregen dat mijn selectieprocedure wordt hervat:) Ik krijg uiterlijk in week 44 bericht wanneer ik mijn medische keuring en antecedentenonderzoek moet ondergaan. Nog meer mensen die deze brief hebben gekregen?


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #7 Gepost op: 20 oktober 2013, 14:02:28
Citaat van: Jessetendam link=msg=1211962 date=1382270299
Gisteren een brief gekregen dat mijn selectieprocedure wordt hervat:) Ik krijg uiterlijk in week 44 bericht wanneer ik mijn medische keuring en antecedentenonderzoek moet ondergaan. Nog meer mensen die deze brief hebben gekregen?
Dat is mooi nieuws! O0 Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?
If you can dream it, you can do it.


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #8 Gepost op: 20 oktober 2013, 14:56:29
Ik heb gesolliciteerd voor niveau 3 in oost-nederland, maar ik ben aangenomen op niveau 4:) niveau 3 zat toendertijd vol en m'n rapport was ook ruim voldoende voor niveau 4.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #9 Gepost op: 21 oktober 2013, 11:25:50
Ik heb tussen neus en lippen door vernomen dat de bachelor klas pas op zn vroegst pas weer in augustus 2014 zal starten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.