Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142394 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #20 Gepost op: 21 oktober 2013, 19:18:31
Gelukkig doe ik dat ook niet ;)
Ben wel erg benieuwd hoe het gaat zijn. Voorbereiden in welke zin bedoel je precies?


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #21 Gepost op: 21 oktober 2013, 20:54:13
Citaat van: Danekato link=msg=1212322 date=1382375911
Gelukkig doe ik dat ook niet ;)
Ben wel erg benieuwd hoe het gaat zijn. Voorbereiden in welke zin bedoel je precies?

Je moet vooral goed je eigen rapport kennen en je plus en minpunten goed weten te beschrijven.

Ze gaan ongetwijfeld vragen: Waarom moeten we jou aannemen?

Succes in ieder geval!!


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #22 Gepost op: 21 oktober 2013, 21:59:45
Ken het gebied waar je werkt. Ken de naam van de eenheidschef, ken de burgemeester en wees op de hoogte van het nieuws wat speelt rondom jouw werkgebied. Dat zal je wel enigzinds helpen. Lees je in over wat de functie inhoud en ga nadenken over je kwaliteiten en valkuilen. Denk dat ik je nu wel een eindje op weg heb geholpen.


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #23 Gepost op: 22 oktober 2013, 11:56:42
Daar kan ik zeker wat mee!
Hartstikke bedankt beiden :)

Ik zal het ook zeker even neerzetten als ik gebeld ben en wat er dan precies besproken is. Wellicht interessant voor anderen.


GhostriderNL

  • Aspirant niv. 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #24 Gepost op: 22 oktober 2013, 14:49:03
Citaat van: Danekato link=msg=1212254 date=1382364605
Ook goed nieuws dus voor jou Ghostrider! Ook ik heb destijds voor korps Utrecht gesolliciteerd. Mag ik vragen wanneer jij te horen hebt gekregen dat er geen opleidingsplaatsen meer beschikbaar waren?

13/08/2012 - Afmelding korpsgesprek


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #25 Gepost op: 22 oktober 2013, 15:30:10
Ik weet de precieze datum niet uit mijn hoofd maar dat is om en nabij dezelfde periode geweest! Toch ging het jaar wachten nog redelijk snel ;)


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #26 Gepost op: 22 oktober 2013, 19:42:39
Telefoontje gehad!
Ze dachten dat ik het korpsgesprek (tegenwoordig eindgesprek) als had gehad en wilde me graag in laten stromen in week 5.
Heb dus aangegeven dat ik dit gesprek nog niet heb gehad. Als ik alles nu goed doorloop is mijn instroom mogelijkheid voor Hoofdagent Midden-Nederland in week 21 (eind mei).


GhostriderNL

  • Aspirant niv. 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #27 Gepost op: 22 oktober 2013, 19:53:27
Citaat van: Danekato link=msg=1212563 date=1382463759
Telefoontje gehad!
Ze dachten dat ik het korpsgesprek (tegenwoordig eindgesprek) als had gehad en wilde me graag in laten stromen in week 5.
Heb dus aangegeven dat ik dit gesprek nog niet heb gehad. Als ik alles nu goed doorloop is mijn instroom mogelijkheid voor Hoofdagent Midden-Nederland in week 21 (eind mei).

Wanneer moet je op gesprek komen dan?


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #28 Gepost op: 22 oktober 2013, 21:33:39
Dat kon me nog niet worden verteld, helaas. Er werd uitgegaan van eind november / begin december!


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #29 Gepost op: 22 oktober 2013, 22:10:18
Ik heb ook een telefoontje gehad! Kan in week 5 beginnen als ik mijn medische keuring en het antecedentenonderzoek positief afrond. Niveau 4 korps Oost-Nederland. Super blij uiteraard! Ik ben benieuwd wie er nog meer beginnen? Misschien zitten we wel in dezelfde klas!

gr Jesse