Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142568 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart.

  • Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 225
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #40 Gepost op: 25 oktober 2013, 17:38:26
Citaat van: Danekato link=msg=1213612 date=1382715333
Dat zal ik toekomstige vragen rondom de sollicitatieprocedure daar neerzetten.
Neenee, dat bedoelde ik niet, ik vroeg me slechts af of die er is, maar ik zag dat die er niet is, geen probleem ofzo, maar ik dacht als er nou iemand een algemeen topic aanmaakt. Scheelt weer zoeken ;)

Daarnaast snap ik precies wat je bedoelt! Ik zat ook altijd te wachten op die brief of dat telefoontje. Ik wens je veel succes in je verdere procedure en wellicht komen we elkaar een keer tegen!
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #41 Gepost op: 25 oktober 2013, 21:26:46
Ik snap je punt nu! Ik was alleen zo bezig in dit topic dat ik daar niet eens bij na heb gedacht.

Bedankt alvast en jij ook succes met de opleiding! En inderdaad, wellicht tot snel ;)
Overigens heb ik vandaag een brief binnengekregen, omtrent het antecedentenonderzoek. Meerdere mensen die deze brief hebben gehad maar nog wél het korpsgesprek moeten hebben?


Bart.

  • Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 225
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #42 Gepost op: 25 oktober 2013, 21:33:16
Citaat van: Danekato link=msg=1213696 date=1382729206
Ik snap je punt nu! Ik was alleen zo bezig in dit topic dat ik daar niet eens bij na heb gedacht.

Bedankt alvast en jij ook succes met de opleiding! En inderdaad, wellicht tot snel ;)
Overigens heb ik vandaag een brief binnengekregen, omtrent het antecedentenonderzoek. Meerdere mensen die deze brief hebben gehad maar nog wél het korpsgesprek moeten hebben?

Bedankt en geeft uiteraard niets.
Dat is erg vreemd, maar gewoon doen, hoe meer je af hebt, hoe meer tijd het uiteindelijk scheelt (antecedentenonderzoek kan tot 4 weken duren!)
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #43 Gepost op: 28 oktober 2013, 10:29:53
Citaat van: JeroenV link=msg=1137983 date=1363107479
Helaas, helaas.

Zojuist heb ik een brief ontvangen waarin staat dat de selectieprocedure tijdelijk is stopgezet. Mijn selectierapport blijft twee jaar geldig, zodra er opleidingsplaatsen zijn zijn kandidaten die zoals ik A & B hebben afgerond en een rapport hebben als eerste aan de beurt voor het vervolg van de procedure.
Mensen die nu nog A of B moeten doen mogen die afmaken en krijgen ook een selectierapport.

Ik had hoop om nog mee te kunnen, maar helaas is de kans dat er dit jaar nog opleidingsplekken komen zeer klein.

Nu niet bij de pakken neer proberen te zitten er doorgaan, volgend jaar is er een stoeltje op de opleiding met mijn naam erop!

Ik heb ook goed nieuws ontvangen, week 21 instroom! Het lange wachten is beloond  O0


Bart.

  • Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 225
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #44 Gepost op: 28 oktober 2013, 10:34:53
Citaat van: JeroenV link=msg=1214603 date=1382952593
Ik heb ook goed nieuws ontvangen, week 21 instroom! Het lange wachten is beloond  O0

Gefeliciteerd! Dat is natuurlijk (helaas) nog wel een lange tijd weg, maar je hebt in ieder geval zekerheid nu! Succes gewenst!
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #45 Gepost op: 28 oktober 2013, 10:46:01
Zag een leuk stukje in het personeelsblad staan, er zijn in 2013 tot nu toe 15.000 aanmeldingen geweest bij de politieacademie. Hiervan zijn er 8000 op selectie geweest en daarvan is een kleine 10% aangenomen.
In totaal 5% van de sollicitanten dus, schijnt het gemiddelde te zijn.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #46 Gepost op: 29 oktober 2013, 09:46:46
Ik heb dit niet in 24/7 langs zien komen, of bedoel je een regionaal personeelsblad?


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #47 Gepost op: 29 oktober 2013, 09:55:40
Oeps, toch wel uit 24/7 (Quote Opstelten uit Spits)! Sorry voor mijn vorige post!


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #48 Gepost op: 29 oktober 2013, 16:50:45
Ik had nog gebeld met werving & selectie vanwege een vraag over de brief welke gaat over je werkervaring, referenten en persoonsgegevens.
Toch vreemd dat men weer stond te kijken toen ik zei dat ik het korpsgesprek nog moest krijgen maar wel deze brief/formulieren binnen heb gekregen. Er werd mij verteld dat ik de brief maar even opzij moest leggen... Wat ik dus liever niet ga doen aangezien de begeleidende brief mij stelt binnen 3 werkdagen de brief retour te sturen.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat als ik morgen weer zou bellen, men er weer vanuit gaat dat ik week 5 als instroom heb (dit zou dus 21 moeten zijn) en mijn korpsgesprek al gehad heb.


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #49 Gepost op: 30 oktober 2013, 18:10:06
Uiteraard erg slordig.