Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142396 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #50 Gepost op: 19 december 2013, 09:31:00

Gisteravond het langverwachte telefoontje van Frontoffice Werving & Selectie: 23 januari op eindgesprek in Amsterdam. Mooi nog even de tijd om dat beregoed voor te bereiden!


aapieh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #51 Gepost op: 19 december 2013, 11:39:01
Ook ik ben gisteravond gebeld! 4 februari op eindgesprek in Amsterdam.

Nog even een kleine vraagje. Mij werd gevraagd of ik de laatste 2 jaar, gemiddeld 28 uren of meer per week heb gewerkt. Nu lees ik op de website: "Heb je voor je intentie tot aanstelling bij de politie twee jaar gemiddeld 28 uur per week gewerkt? Dan wordt hiermee -volgens een standaard berekeningsmethode- rekening gehouden bij het vaststellen van je salaris en wordt een uitzondering gemaakt op bovenstaande."

Wat houdt de 1e zin in? Dat ik tot 4 februari mijn gegevens moet verzamelen? Of tot het moment dat ik ga beginnen, rond mei dus? Dit is denk ik net het verschil van boven of onder de 28 uur..


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #52 Gepost op: 19 december 2013, 13:34:59
Zoals ik het heb begrepen gaat het om de twee jaar voor je eerste sollicitatie. Voor mij is dat 2011 en 2012 bijvoorbeeld omdat ik in november 2012 heb gesolliciteerd.


aapieh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #53 Gepost op: 19 december 2013, 16:09:10
Toen ik solliciteerde was het eind 2012. Kan ik 2013 dan helemaal niet meer meerekenen?


bewapi

  • Aspirant Niveau 4 Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 57
Reactie #54 Gepost op: 19 december 2013, 20:26:05
Zojuist bericht gehad, Januari beginnen met de opleiding  :)


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #55 Gepost op: 19 december 2013, 23:42:26
Het eindgesprek is niets meer dan tekenen van de aanstelling, dan wel dat werving jou informatie gaat verstrekken over hoe verder. Valt niet veel op voor te bereiden ;)

Gefeliciteerd uiteraard en succes met de opleiding.


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #56 Gepost op: 20 december 2013, 11:56:30
Citaat van: Hendriksje link=msg=1230070 date=1387492946
Het eindgesprek is niets meer dan tekenen van de aanstelling, dan wel dat werving jou informatie gaat verstrekken over hoe verder. Valt niet veel op voor te bereiden ;)

Gefeliciteerd uiteraard en succes met de opleiding.

Dat betwijfel ik Hendriksje, mijn gesprek duurt (inclusief wachttijd tussendoor) van half elf tot kwart over twee. Een agent waarmee ik sport heeft twee jaar geleden dit gesprek gehad en als vrij pittig ervaren. Mijn advies: win recente informatie in en bereid je goed voor! Weet jij wat er speelt in je regio? Wie de burgemeester is? Waar de politie tegen aanloopt?
Daarnaast zal er opnieuw naar je motivatie worden gevraagd, waarom wil jij juist in deze stad of regio als agent werken?

Beter te goed dan te slecht voorbereid.


guest12006

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 20 december 2013, 18:33:31
Volgens mij halen jullie twee dingen door elkaar, het laatste gesprek van de sollicitatie (korpsgesprek) kan inderdaad lastig zijn. Je hiervoor voorbereiden is wel aan te raden!
Een dag meelopen in je toekomstige eenheid en je begeleiders van die dag het hemd van het lijf vragen kan je hierbij heel veel helpen!

Het gesprek dat Hendriksje bedoelt, het arbeidsvoorwaardengesprek, stelt niet zoveel voor, je krijgt er informatie over je salaris en rechten etc. Het enige wat je hiervoor moet doen is je loonstrookjes van afgelopen (twee) jaar meenemen en overhandigen!


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #58 Gepost op: 20 december 2013, 18:49:10
Citaat van: Jeroen89 link=msg=1230300 date=1387560811
Volgens mij halen jullie twee dingen door elkaar, het laatste gesprek van de sollicitatie (korpsgesprek) kan inderdaad lastig zijn. Je hiervoor voorbereiden is wel aan te raden!
Een dag meelopen in je toekomstige eenheid en je begeleiders van die dag het hemd van het lijf vragen kan je hierbij heel veel helpen!

Het gesprek dat Hendriksje bedoelt, het arbeidsvoorwaardengesprek, stelt niet zoveel voor, je krijgt er informatie over je salaris en rechten etc. Het enige wat je hiervoor moet doen is je loonstrookjes van afgelopen (twee) jaar meenemen en overhandigen!
is een jaaropgaaf niet voldoende?  deze moet je bewaren, de maandelijkse loonstrook is tegenwoordig ook al digitaal  O0
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


guest12006

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 20 december 2013, 18:56:19
Dit stond er in de uitnodiging voor mijn arbeidsvoorwaardengesprek van mei dit jaar bij de eenheid Oost-Nederland:
Citaat
Salarisberekening:
Mocht je momenteel werk hebben dan kan dit van invloed zijn op je salaris bij de politie.
Graag ontvangen we van jouw je salarisstroken van de afgelopen aan-een-gesloten twaalf maanden (in pdf MAILEN). We kunnen dan een berekening maken van wat je ongeveer gaat verdienen.
 
Indien je géén werk of een uitkering hebt, laat het ons dan ook even weten.