Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142392 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #60 Gepost op: 20 december 2013, 20:33:31
Wat Jeroen zegt. Ik ging er eigenlijk al van uit dat jullie het korpsgesprek hadden voltooid aangezien jullie toezegging hebben gekregen voor een startdatum.

Het korpsgesprek is inderdaad het gesprek waar alles van af hangt. Het eindgesprek is m.i. het arbeidsvoorwaardengesprek, verwarring alom.

Succes dan!  98uiye


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #61 Gepost op: 8 januari 2014, 11:26:17
Ook ik heb enkele weken geleden een telefoontje gehad! Ik heb mijn eindgesprek 7 februari in Apeldoorn! Erg veel zin in!! En spannend, heel spannend!!!!!
Succes allemaal, uiteraard laat ik de uitslag even weten!


Pietertje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #62 Gepost op: 8 januari 2014, 20:01:20
@ aapieh en JeroenV,

Wbt de aan te leveren loonstrookjes, neem ze tot de periode van aanstelling mee of althans tot de datum van het gesprek. Het gaat dus NIET over de periode voorafgaand aan de sollicitatie. Ik had namelijk dezelfde fout gemaakt en had dus de verkeerde strookjes mee.. Het staat wel zo in de brief en wordt asap gewijzigd.


De P&O is leading wat dat betreft en dus niet onderhandelbaar, mits je natuurlijk de juiste strookjes hebt ;)


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #63 Gepost op: 9 januari 2014, 09:45:58
Om verwarring te voorkomen heb ik contact gezocht met de frontoffice Werving & Selectie. Wat de poster boven mij aangeeft klopt, het gaat tot de intentie tot aanstelling vanuit de politie.

Nu heb ik zelf vorig jaar in januari al gegevens aangeleverd aan het korps waar ik initieel heb gesolliciteerd. Zij hebben toen een berekening gemaakt op basis waarvan ik de selectieprocedure heb voortgezet. Deze berekening en de loonstrook en jaaropgave waar die op gebaseerd is heb ik na de uitnodiging voor het eindgesprek doorgestuurd naar Werving & Selectie. Zij hebben aangegeven dat dit voldoende is voor het eindgesprek. De berekening was immers al gemaakt, waarom het wiel nogmaals uitvinden?

@hoop doet overleven, bedankt voor de info!


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #64 Gepost op: 13 januari 2014, 10:02:08
Begrijp ik het nu goed dat ik dus niet al mijn loonstroken van de afgelopen 2 jaar op moet gaan sturen?
Maar dat ik dus de loonstroken moet opsturen vanaf het moment van solliciteren bij de politie tot aan nu?


Pietertje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #65 Gepost op: 14 januari 2014, 12:14:54
2 jaar voorafgaand aan de aanstelling (start opleiding ;))


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #66 Gepost op: 14 januari 2014, 12:22:17
Dan is het me duidelijk. Bedankt!


aapieh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #67 Gepost op: 16 januari 2014, 15:53:52
Ik heb 4 februari mijn eindgesprek. Wanneer ik reken tot dat moment heb ik net te weinig om aan de 28 uur per week te komen. Wanneer ik dit kan berekenen tot begin opleiding (instroom: Week 21, mei) kom ik wél over de 28 uur per week.

Kun iemand mij nog een keer duidelijk geven in mijn geval? Kan ik dit berekenen tot mijn instroom? Deze loonstrookjes (van 4 februari tot mei) heb ik uiteraard nog niet, dus die kan ik ook niet aanleveren bij mijn eindgesprek (in februari).

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft!


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #68 Gepost op: 23 januari 2014, 22:47:59

Eindgesprek gehad: Door! Na 11 maanden wachten de volgende stap, nog even medisch onderzoek en antecedenten maar daar heb ik alle vertrouwen in! 19 mei starten in Den Haag  :)


aapieh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #69 Gepost op: 24 januari 2014, 09:10:08
Citaat van: JeroenV link=msg=1239009 date=1390513679
Eindgesprek gehad: Door! Na 11 maanden wachten de volgende stap, nog even medisch onderzoek en antecedenten maar daar heb ik alle vertrouwen in! 19 mei starten in Den Haag  :)

Gefeliciteerd!! Kun je in het kort vertellen hoe je dag eruit zag? Wat moest je doen, hoe ging je presentatie e.d.?