Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142920 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #70 Gepost op: 24 januari 2014, 16:06:42
Super!! Gefeliciteerd JeroenV!!!


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #71 Gepost op: 25 januari 2014, 00:42:11
Gefeliciteerd Jeroen en welkom in het Haagse.

Ik zal je niet tegenkomen want op die datum ga ik weer het korps in maar ik wens je in ieder geval veel plezier.


Eve

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #72 Gepost op: 25 januari 2014, 11:07:41
Ik heb afgelopen dinsdag mijn eindgesprek in Apeldoorn gehad. Om een beeld te geven:

Je begint met het invullen van een drijfverenlijst (geen test, want er is geen goed of fout) Daar krijg je een stuk of 100 vragen steeds op een andere manier gesteld. Ze richten zich op de vier begrippen moed, integer, betrouwbaar en verbonden.
Naar aanleiding van die test wordt het gesprek gehouden. Eerst vertel je de thuisopdracht en daarna stellen ze vragen naar aanleiding van je antwoorden in de vragenlijst.

Mijn hele gesprek duurde ong 1 uur, daarna even vijf minuten wachten in een andere kamer tot het verlossende woord. Gelukkig vielen ze gelijk met de deur in huis en mocht ik door.
Het arbeidsvoorwaarde gesprek stelde niet veel voor, ze vertellen vooral welke verzekeringen je kan afsluiten en regeling mbt reiskosten e.d Vergoeding kon nog niks over gezegd worden omdat dat door de eenheid bepaald werd (had van te voren wel twee jaar loonstroken opgestuurd)

Nu wachten op de medische keuring en antecedenten onderzoek.

Hopelijk heb je zo een beetje een beeld gekregen van de dag. Al met al stond ik binnen twee uur weer buiten, dus niet de vier uur die in de brief vermeld stond


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #73 Gepost op: 3 februari 2014, 11:19:27
Vandaag uitgenodigd voor de eerste selectiedag 'bewust blauw' voor de functie van Hoofdagent. De vacature is opengesteld voor HTV-Politie studenten. Vermoedelijk aanstaande donderdag deel A.

Wordt vervolgt..


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #74 Gepost op: 3 februari 2014, 11:38:27
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1241731 date=1391422767
Vandaag uitgenodigd voor de eerste selectiedag 'bewust blauw' voor de functie van Hoofdagent. De vacature is opengesteld voor HTV-Politie studenten. Vermoedelijk aanstaande donderdag deel A.

Wordt vervolgt..
succes!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #75 Gepost op: 3 februari 2014, 16:50:34
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1241731 date=1391422767
Vandaag uitgenodigd voor de eerste selectiedag 'bewust blauw' voor de functie van Hoofdagent. De vacature is opengesteld voor HTV-Politie studenten. Vermoedelijk aanstaande donderdag deel A.

Wordt vervolgt..

Wordt vervolgd...

Deel A is onder andere de taaltest.

Geintje O0 Veel succes!!
If you can dream it, you can do it.


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #76 Gepost op: 3 februari 2014, 17:06:18
Inmiddels terug van 'Bewust Blauw'. Twee dames van werving en selectie gingen met ons (7 HTV-studenten) de discussie aan over de inhoud van het politievak en we moesten onder andere een rollenspel doen.


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #77 Gepost op: 3 februari 2014, 17:11:35

Succes Rutger!

Het zijn spannende dagen, maar probeer er ook van te genieten.

Ikzelf mag de 12e voor mijn medische keuring, ondanks dat ik er van overtuigd ben dat ik daar zo doorheen rol blijft het een beetje spannend  ;)


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #78 Gepost op: 3 februari 2014, 17:28:38
Citaat van: JeroenV link=msg=1241869 date=1391443895
Succes Rutger!

Het zijn spannende dagen, maar probeer er ook van te genieten.

Ikzelf mag de 12e voor mijn medische keuring, ondanks dat ik er van overtuigd ben dat ik daar zo doorheen rol blijft het een beetje spannend  ;)

Yep, maar wij moeten er ook echt in een sneltreinvaart door heen. Ze willen proberen ons in april al de PA hebben..


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #79 Gepost op: 3 februari 2014, 17:55:55
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1241863 date=1391443578
Inmiddels terug van 'Bewust Blauw'. Twee dames van werving en selectie gingen met ons (7 HTV-studenten) de discussie aan over de inhoud van het politievak en we moesten onder andere een rollenspel doen.

Voor mijn beeldvorming, waar solliciteer je op? Succes iig!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.