Wachtlijst politieacademie

Auteur Topic: Wachtlijst politieacademie  (gelezen 142643 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #90 Gepost op: 4 februari 2014, 21:51:23
Citaat van: Danekato link=msg=1242121 date=1391525831
Ik ben er al achter ;) Week 21 alsnog voor mij, mits ik alles haal natuurlijk.
Nogmaals succes Rutger en hou mij/ons op de hoogte?!

Jij ook en ga ik doen!


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #91 Gepost op: 6 februari 2014, 10:32:36
Citaat van: Danekato link=msg=1242102 date=1391518507
Succes dan alvast met de testdagen Rutger!
Nog een vraagje, dit houdt dus in dat het instroommoment voor Rutger week 17 is maar voor mij als 'normale' sollicitant wel week 21 (lees maandag 19 mei) is?
In week 17 ben ik namelijk op vakantie.... En mij is ook telefonisch meerdere malen aangegeven week 21.
Just to be clear en ik niet ineens op vakantie blijk te zijn  ;)

Een beetje mosterd na de maaltijd omdat je er al achter bent, maar misschien interessant voor andere forummers: per instroomniveau (surveillant, agent/hoofdagent, politiekundige, recherchekundige, HTV) worden in overleg met de Politieacademie jaarlijks vaste instroommomenten vastgesteld. Dit zijn er per niveau 3 of 4 per jaar, maar die kunnen dus onderling verschillen. Zo kan het bijvoorbeeld zo zijn dat er zowel in week 17 als 21 studenten starten. Dit dus ter info  ;)


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #92 Gepost op: 6 februari 2014, 18:09:56
Morgen deel A (sporttest en de cognitieve testen). Ben erg benieuwd!


2ling

  • Verpleegkundige I.O.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #93 Gepost op: 6 februari 2014, 20:38:19
Succes!! 98uiye
*** Als je jezelf het recht gunt om een eigen mening te vormen moet je dat een ander ook gunnen en respecteren dat de uitkomst verschilt. ***


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #94 Gepost op: 6 februari 2014, 21:27:57
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1242668 date=1391706596
Morgen deel A (sporttest en de cognitieve testen). Ben erg benieuwd!

Succes!! O0


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #95 Gepost op: 7 februari 2014, 16:46:27
Volgens mij zag ik je vandaag in Apeldoorn Rutger! Ik was er in de ochtend voor het eindgesprek!
Hoe is het gegaan?

Ik kan in ieder geval melden dat ik het eindgesprek positief af hebben gesloten! Ben heel erg blij!!!
Nu de medische keuring nog en dan zit het sollicitatie traject van ruim anderhalf jaar er voor mij op ;)


Rutger038

  • Medewerker incidentenbestrijding Prorail
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,426
Reactie #96 Gepost op: 7 februari 2014, 16:52:43
Citaat van: Danekato link=msg=1242946 date=1391787987
Volgens mij zag ik je vandaag in Apeldoorn Rutger! Ik was er in de ochtend voor het eindgesprek!
Hoe is het gegaan?

Ik kan in ieder geval melden dat ik het eindgesprek positief af hebben gesloten! Ben heel erg blij!!!
Nu de medische keuring nog en dan zit het sollicitatie traject van ruim anderhalf jaar er voor mij op ;)

Wat toevallig! Helaas ben ik niet door de cognitieve test gekomen. Zat net onder het niveau voor hoofdagent. Mijn score was wel ruim voldoende voor agent..


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #97 Gepost op: 7 februari 2014, 17:31:28
Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1242947 date=1391788363
Wat toevallig! Helaas ben ik niet door de cognitieve test gekomen. Zat net onder het niveau voor hoofdagent. Mijn score was wel ruim voldoende voor agent..

Dat is balen! En nu? Want je doet tenslotte de opleiding HTV-Politie, met als doel door te stromen. Dat gaat nu niet lukken?
If you can dream it, you can do it.


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #98 Gepost op: 9 februari 2014, 15:03:13
Citaat van: Danekato link=msg=1242946 date=1391787987

Ik kan in ieder geval melden dat ik het eindgesprek positief af hebben gesloten! Ben heel erg blij!!!
Nu de medische keuring nog en dan zit het sollicitatie traject van ruim anderhalf jaar er voor mij op ;)

Woohoo, gefeliciteerd Danekato! Wat een geweldig gevoel is dat, als ze vertellen dat je door bent. Ikzelf had een heel fijn gesprek, maar zat toch even peentjes te zweten toen ik na afloop even de gang op moest. Als je iets zo graag wilt is dat natuurlijk ook niet zo raar!

Citaat van: Rutger Pruis link=msg=1242947 date=1391788363
Helaas ben ik niet door de cognitieve test gekomen. Zat net onder het niveau voor hoofdagent. Mijn score was wel ruim voldoende voor agent..

Balen Rutger, sterkte!
Hoe nu verder?


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #99 Gepost op: 9 februari 2014, 16:30:21
Citaat van: JeroenV link=msg=1243223 date=1391954593
Woohoo, gefeliciteerd Danekato! Wat een geweldig gevoel is dat, als ze vertellen dat je door bent. Ikzelf had een heel fijn gesprek, maar zat toch even peentjes te zweten toen ik na afloop even de gang op moest. Als je iets zo graag wilt is dat natuurlijk ook niet zo raar!

Bedankt! Ja het is echt een geweldig gevoel! Durf natuurlijk nog niet te zeggen dat ik er ben maar de meest moeilijke testen heb ik ondergaan en positief afgesloten! Kan niet wachten tot het eindelijk mei is ;)
Moet zeggen dat ik het toch wel een redelijk pittig gesprek vond, wat ik meer dan terecht vind. Een leuk gesprek maar ze vragen je uiteraard genoeg dingen waar je wel even over na moet denken. En het gang moment... Ja, ben het volledig met je eens, dat was flink zweten!

@Rutger, had je mijn PM nog terug ontvangen? Weet niet of dit helemaal goed is gegaan.