Hero Brinkman terug bij politie

Auteur Topic: Hero Brinkman terug bij politie  (gelezen 9810 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #40 Gepost op: 3 september 2013, 16:05:24
Citaat van: Chris81 link=msg=1198072 date=1378217070
Het zal allemaal best. De politie leert weer niets van de Driessen affaire. Eerst een VGB dan pas een functie c.q. aaname.
Ehm, dat is toch ook het geval? Hij moet wachten tot hij de verklaring krijgt, en dan krijgt hij pas te horen in welke functie hij terugkeert. (of aangenomen wordt zo u wil...)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #41 Gepost op: 3 september 2013, 19:49:21
Wat we allemaal vergeten dat hoe dan ook hij gewoon in dienst was, althans contractueel, dus gewoon zonder verdere grote bijzonderheden terug kan keren, tenzij er ernstige verdenkingen c.q. belemmeringen zijn.
Kortom gewoon een mazzelaar > Inspecteur  laadperron   maakt niet uit is toch een inspecteur met een salaris daaraan gekoppeld.
Bij instappen begint de inzet.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #42 Gepost op: 3 september 2013, 22:31:52
Ik ben blij dat mijn vriend het korps weer komt versterken  098uo




hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

(dit was wel mijn meest zinloze bijdrage ooit)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #43 Gepost op: 25 september 2013, 23:17:20
Voor de liefhebbers;
Hero Brinkman zit nu bij Pauw en Witteman op Ned.1, en ze gaan volgens de aankondiging ook praten over zijn functie bij de politie.
Samen sterk in de hulpverlening!


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #44 Gepost op: 27 september 2013, 01:09:33
Citaat van: Live link=msg=1204459 date=1380143840
Voor de liefhebbers;
Hero Brinkman zit nu bij Pauw en Witteman op Ned.1, en ze gaan volgens de aankondiging ook praten over zijn functie bij de politie.
dat er geen vervolg aan deze opmerking zit zegt genoeg  >:D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #45 Gepost op: 29 september 2013, 00:21:27
Gelukkig, toch nog een liefhebber  ;D

For the record, het praten over de functie kwam niet verder dan dat deze Hero het nietszeggende antwoord gaf dat hij niets zegt over zijn functie bij de politie en dat ze dat maar bij zijn baas of de afdeling communicatie moeten navragen.

http://pauwenwitteman.vara.nl/media/300692 vanaf 20m00s
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #46 Gepost op: 18 oktober 2013, 11:28:29
Hero Brinkman terug in de politiek
Hero Brinkman terug in de politiek

zoominnl
Gepubliceerd op 18 okt 2013
Citaat
Voormalig PVV-Kamerlid Hero Brinkman wil terugkeren in de politiek. Dat zegt hij vrijdag in een interview met de Volkskrant. Brinkman blijft bij de politie werken, maar kan het 'toch niet laten politiek actief te blijven'.
Samen sterk in de hulpverlening!


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #47 Gepost op: 22 juli 2016, 13:04:49
Citaat van: AT5 22 juli 2016
Hero Brinkman voorwaardelijk ontslagen bij politie

Oud-PVV-politicus Hero Brinkman is door zijn huidige werkgever, de Amsterdamse politie, voorwaardelijk ontslagen. Hij heeft een proeftijd van drie jaar gekregen.
Ook is hij in rang gedegradeerd. Dit meldt het NRC vrijdag. Brinkman is gestraft omdat hij in 2013 een onschuldige vrouw liet opdraaien voor een mishandeling, zo stelt Bart Swier, de advocaat van de vrouw tegenover de krant.

Drie jaar geleden werd een vrouw in een Amsterdams café met een glas in haar gezicht gestoken. Volgens Swier dwong Brinkman zijn cliënt vervolgens een bekentenis af te leggen, door te claimen dat ze op camerabeelden stond. Toen de echte dader zich enkele maanden later meldde, zou deze door Brinkman naar huis zijn gestuurd.

Brinkman zat van 2006 tot 2012 namens de PVV in de Tweede Kamer, waarna hij terugkeerde bij de Amsterdamse politie. Hij probeert momenteel als voorman van de Ondernemerspartij terug te keren in Den Haag.

Artikel in het NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/21/oud-pvver-hero-brinkman-bij-politie-gedegradeerd-3343623-a1512737


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #48 Gepost op: 22 juli 2016, 20:58:07
Citaat van: LSPD link=msg=1438153 date=1469185489
Artikel in het NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/21/oud-pvver-hero-brinkman-bij-politie-gedegradeerd-3343623-a1512737

Verklaring Hero Brinkman nav media berichtgeving vandaag.

Ik heb vandaag, in overleg met mijn advocaat Mr. Richard van der Weide, besloten, n.a.v. het artikel in het NRC, aangifte te doen wegens smaad cq smaadschrift tegen advocaat Bart Swier. In een interview in het NRC van heden 22 juli 2016, heeft Swier aantoonbaar leugens en insinuaties gewekt die voor mij onacceptabel zijn.

Politiewerk is mensenwerk en dat betekent dat een ieder fouten kan maken. De redenen voor de genomen disciplinaire maatregelen jegens mij vecht ik met volle overtuiging aan. Ik ben vast overtuigd van mijn integriteit en professionaliteit in deze zaak en uiteindelijk zal in onze rechtsstaat de rechter hierover moeten oordelen. Dat zou de advocaat Bart Swier, als rechter-plaatsvervanger bij de rechtbank Noord-Holland, als geen ander moeten weten.

https://www.facebook.com/opnederland/