Man en 3 kinderen dood aangetroffen (bungalowpark) - Schoonloo 09-09-2013

Auteur Topic: Man en 3 kinderen dood aangetroffen (bungalowpark) - Schoonloo 09-09-2013  (gelezen 5921 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #10 Gepost op: 9 september 2013, 19:07:39
Citaat van: Sylvester link=msg=1200119 date=1378746189
Ik kan mij meer kwaad maken om het feit dat de vader schrijft: "Ik heb veel gehouden van mijn drie geweldige mannen, en had ze heel graag wat anders gegund."
Als je werkelijk van je kinderen houdt doe je dit niet!
Ja, daar kan je jezelf heel kwaad over maken natuurlijk....

Je kan je beter afvragen in welke psychische toestand een vader heeft verkeerd dat het zover heeft kunnen komen. Ik denk dat er van echt rationeel handelen misschien wel geen sprake meer is geweest. Kennelijk dusdanig tot wanhoop gedreven dat hij dit als enige oplossing heeft gezien.

Vreselijk natuurlijk, maar ik denk dat jezelf kwaad maken totaal geen nut heeft in dergelijke situaties.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #11 Gepost op: 10 september 2013, 10:13:34
SCHOONLOO - De lichamen van de drie broertjes die maandag dood werden aangetroffen in een bungalow in Schoonloo zijn nog niet aan de familie van de jongetjes vrijgegeven.

Dat meldde de politie dinsdag. Er moet eerst nog een schouw op de stoffelijke overschotten worden gepleegd. De lichamen worden onderzocht bij het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk. De politie gaat vandaag verder met het onderzoek bij de bungalow. Dat onderzoek duurt vermoedelijk nog enkele dagen.

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/lichamen-broertjes-nog-niet-vrijgegeven


Saanniee

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 30 november 2013, 22:50:55
'Vechtscheiding niet oorzaak familiedrama Schoonloo

SCHOONLOO - De moeder van de in Schoonloo vermoorde tweeling Marijn en Jasper, zegt in de Volkskrant dat er nooit sprake is geweest van een vechtscheiding. Dat beweerde haar ex-man in de afscheidsbrief die hij in september verstuurde via basisschool De Petteflet Groningen.

Volgens de moeder hadden ze een financieel conflict, maar zaten ze absoluut niet in een vechtscheiding. Ook maakten ze, volgens haar, in het bijzijn van de kinderen nooit ruzie.

Bij het familiedrama, dat zich afspeelde in een vakantiehuisje in Schoonloo, werd de 10-jarige tweeling door hun vader om het leven gebracht. Ook hun halfbroertje Seth van 2 jaar werd gedood. De vader pleegde vervolgens zelfmoord.


sylvester1986

  • Gast
Moeder vermoorde kinderen Schoonloo pleegt zelfmoord
Citaat
Het drama in Schoonloo waarbij een vader zijn drie kinderen om het leven bracht en daarna zichzelf, is nog groter geworden. Naar nu blijkt heeft de moeder van de vermoorde kinderen ook zelfmoord gepleegd.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3679476/2014/06/26/Moeder-vermoorde-kinderen-Schoonloo-pleegt-zelfmoord.dhtml


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,305
Diep, diep triest. Heel veel sterkte voor de betrokkenen die nogmaals zo'n klap te verwerken krijgen.