Gewijzigde striping GGD Amsterdam

Auteur Topic: Gewijzigde striping GGD Amsterdam  (gelezen 1431 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Gepost op: 25 mei 2005, 21:00:54
Per 1 mei 2005 heeft de gezondheidsdienst van de Amsterdammers een nieuwe naam, ‘Geneeskundige en Gezondheidsdienst Amsterdam’, kortweg GGD Amsterdam. Reden hiervoor is dat er steeds meer regionale taken uitgevoerd worden. Daarnaast gaat de dienst mee in de huisstijl van de gemeente Amsterdam. Voor de meeste Amsterdammers zal dit laatste voornamelijk zichtbaar zijn door gebruik van een nieuw logo op de GGD gebouwen, folders en ambulances.

Dit vervangt het welbekende blauwe GG&GD-logo dat inmiddels zo’n 25 jaar in gebruik is. Het nieuwe logo wordt gevormd door drie rode kruizen met onderaan in blauw de medische aesculaap in de vorm van de zogenaamde ‘star of life’. Daarnaast worden de voertuigen ook gelijk voorzien van het nieuwe C2000 roepnummer. Het GG&GD logo aan de voorzijde van de auto's (boven de voorruit) wordt vervangen door een Star Of Life.

Dus Robin H en alle andere ambulancefotografen: werk aan de winkel! ;D

Groetjes,

Bart

[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]




Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2005, 22:09:08
en de vza?

naja ggd zien we toch niet zo vaak hier  ;D

zo lang de rest van de striping maar gehandhaafd blijft
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2005, 22:33:02
en de vza?

naja ggd zien we toch niet zo vaak hier ;D

zo lang de rest van de striping maar gehandhaafd blijft

Grrrr  >:(

 ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 26 mei 2005, 16:54:07
Haha, Bart! Zodra ik in A'dam ben ff langs de Valceniersstraat. Ik kwam van de IVIC af en bij de coentunnel was een ongeval daar stond een wagen van de GG&GD (GGD A'dam nu  ;)) Toen zag ik ook GGD Amsterdam staan en daarna drie amsterdamse kruisjes  ;D. Maaruh toch bedankt dat je het zegt  ;). Ik zie dat er meteen een nieuw roepnummer (regionummer 13 A'dam e.o. dan  ;))  bijzit! Jammer dat je foto met je mobiel is gemaakt... Maar toch duidelijk!