Samenwerking team brandonderzoek VRR en VRZHZ van start

Auteur Topic: Samenwerking team brandonderzoek VRR en VRZHZ van start  (gelezen 2895 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Gepost op: 20 september 2013, 13:21:12
Regio's ondertekenen samenwerkingsovereenkomst brandonderzoek

De veiligheidsregio's Zuid-Holland Zuid en Rotterdam-Rijnmond gaan samenwerken op het gebied van brandonderzoek. Donderdag 5 september is door de directeur brandweer van Rotterdam-Rijnmond Annemarie van Daalen en commandant brandweer van Zuid-Holland Zuid Anton Slofstra de samenwerkingsovereenkomst brandonderzoek getekend. Met deze overeenkomst committeren de regio's zich aan het gezamenlijk uitvoeren van brandonderzoek in beide regio's.

Ondertekening Brandonderzoek


Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #1 Gepost op: 20 september 2013, 13:44:42
Offtopic vraag: Waarom heeft de regio Rotterdam een directeur brandweer en de regio Zuid-Holland een commandant brandweer. Ik neem aan dat dit soort overeenkomsten getekend worden door de hoogste brandweerbazen.

Is een commandant een ouderwetse brandweerchef en de directeur brandweer een juf die de baas is van de Rotterdamse brandweercommandanten?


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #2 Gepost op: 20 september 2013, 15:29:19
Citaat van: 024 link=msg=1203070 date=1379677482
Offtopic vraag: Waarom heeft de regio Rotterdam een directeur brandweer en de regio Zuid-Holland een commandant brandweer. Ik neem aan dat dit soort overeenkomsten getekend worden door de hoogste brandweerbazen.

Is een commandant een ouderwetse brandweerchef en de directeur brandweer een juf die de baas is van de Rotterdamse brandweercommandanten?
Goede vraag!  Ik weet er zo 1, 2, 3 ook geen antwoord op. Ik denk dat ze het gewoon een andere naam hebben gegeven, maar dat is niet zo vreemd voor de VRR, daar gaat veel net wat anders als in NL  098uo
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid