Verschillen verstrekking materialen voor de VrijPol

Auteur Topic: Verschillen verstrekking materialen voor de VrijPol  (gelezen 11822 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart.

  • Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 225
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #50 Gepost op: 31 oktober 2013, 15:02:42
Citaat van: kens62 link=msg=1215780 date=1383205648
In hoeverre is het bij de politie toegestaan om privé aangeschafte zaken toe te voegen aan het uniform?
Zolang het past binnen de bedrijfsvoering, hulpmiddelen dus, is het toegestaan volgens mij.
Citaat
Wie is er verantwoordelijk als na een ongeval blijkt dat de bijvoorbeeld zelf aangeschafte multitool aan de koppel (extra) letsel aan het eigen lichaam heeft toegebracht?
Ik denk de politie. Zij hadden denk ik anders moeten aangeven dat het niet mag/niet verstandig is..
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #51 Gepost op: 31 oktober 2013, 21:18:47
Citaat van: BartK link=msg=1215845 date=1383228162
Zolang het past binnen de bedrijfsvoering, hulpmiddelen dus, is het toegestaan volgens mij. Ik denk de politie. Zij hadden denk ik anders moeten aangeven dat het niet mag/niet verstandig is..
Nou ik denk verkeerd gedacht hoor. Je eigen verantwoordelijkheid staat voorop, vaak niemand die het precies weet, totdat jij je billen brandt, dan wijst iedereen naar jou! Weet ik uit ervaring!
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Bart.

  • Politievrijwilliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 225
  • It's a beautiful day to save lives.
Reactie #52 Gepost op: 5 november 2013, 19:50:57
Citaat van: kaasje link=msg=1215966 date=1383250727
Nou ik denk verkeerd gedacht hoor. Je eigen verantwoordelijkheid staat voorop, vaak niemand die het precies weet, totdat jij je billen brandt, dan wijst iedereen naar jou! Weet ik uit ervaring!
Nouja, in dat geval is het dus echt eigen verantwoordelijkheid, maar hoe het met de verzekering is geregeld, dat weet ik niet..
Voornamelijk werkzaam in: horeca (arrestanten en camera-toezicht), publiek domein (GPZ) en bij verkeerscontroles.  Tevens BHV'er en geïnteresseerd in