Acht agenten gewond bij voetbalrellen rond wedstrijd Ajax-Celtic - Amsterdam 06-11-2013

Auteur Topic: Acht agenten gewond bij voetbalrellen rond wedstrijd Ajax-Celtic - Amsterdam 06-11-2013  (gelezen 19936 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1217966 date=1383828563
Is dat zo?  :-X Dan heb ik uiteraard niets gezegd, ik ging er vanuit dat 't 1 van de relschoppers was. Sorry  e050

Aanvaard!

Daarna wordt hij door een groep hooligans bewusteloos geslagen. Op de site van AT5 staat nog een filmpje.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Dit zijn volgens mij beelden van het moment dat een AE aangevallen wordt door Celtic supporters.
Zeer heftig voor de slachtoffers, hopelijk herstellen ze weer helemaal van de gevolgen (lichamelijk en geestelijk).


Edit: beveilig71 had dit al in een ander topic geplaatst:
Citaat van: Beveilig71 link=msg=1217943 date=1383824747
Filmpje vanaf Dumpert. Celtic Hooligans welke een agent in burger aanvallen  >:(

http://www.dumpert.nl/embed/6570619/ba14d8b4/
(Originele bron is op Facebook)

Een avond eerder vielen Ajax Hooligans al een cafe met Celtic Supporters aan:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6570491/e24d2da2/ajax_hoolies_breken_020_af.html
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
heb jen het over mijn foto's? zoja, er werden 3 jongens gefouilleerd, 1 wou vluchten
Vrijwillige brandweer


Tony-cc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 265
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ny86q_XVjQg

Bron: Youtube (V.a. 05:30)

Las ergens dat het om dezelfde persoon zou gaan als op deze foto..!?  (Wat het overigens niet goed praat...)
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
barbaars.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Tony-cc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 265
Citaat van: TDMdR link=msg=1217963 date=1383828063
Dat is de agent in burger.  >:(
Zoals ik ook al vermelde in andere topic; Las ergens dat het om dezelfde persoon zou gaan als op deze foto..!?  (Wat het overigens niet goed praat...)
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...


Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Liggen er eigenlijk speciale banden op die busjes? Met al dat glas en rommel...


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Citaat van: Tony-cc link=msg=1218044 date=1383841373
Zoals ik ook al vermelde in andere topic; Las ergens dat het om dezelfde persoon zou gaan als op deze foto..!?  (Wat het overigens niet goed praat...)

Vanmiddag had ik het er met iemand over dat ik het raar vind dat tegenwoordig de politie gericht schiet.
Vroeger moest men op de benen schieten en tegenwoordig vallen er regelmatig doden door politiekogels.
Wanneer ik het bovenstaande plaatje bekijk... had op dat moment best gericht geschoten mogen worden...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Citaat van: thetwin84 link=msg=1218047 date=1383842765
Vanmiddag had ik het er met iemand over dat ik het raar vind dat tegenwoordig de politie gericht schiet.
Vroeger moest men op de benen schieten en tegenwoordig vallen er regelmatig doden door politiekogels.
Wanneer ik het bovenstaande plaatje bekijk... had op dat moment best gericht geschoten mogen worden...

Het is een pure noodweersituatie... De jongens uit deze eenheden mengen zich (vanzelfsprekend) wel in een massa en weten welk risicio zij lopen. Dat er hier iets fout gegaan is lijkt me ook vanzelfsprekend.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !