GRIP 3 Twee doden, 1 gewonde na gijzeling in woning Zonnedauw - Reuver 07-11-2013

Auteur Topic: GRIP 3 Twee doden, 1 gewonde na gijzeling in woning Zonnedauw - Reuver 07-11-2013  (gelezen 41749 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Onderzoek huis Roermond na schietpartij Reuver
De politie onderzoekt een huis in de Plutolaan in Roermond in verband met de schietpartij in Reuver.

L1-verslaggever Suna Soysuren meldt dat de schutter mogelijk woont in dat pand in Roermond.

Volgens buurtbewoners woont er een Antilliaanse man in het huis. De politie wil niet bevestigen dat de inval te maken heeft met de schietpartij in Roermond.
l1.nl

Laatste zin zal "schietpartij in Reuver" moeten zijn denk ik.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Slachtoffer schietpartij woonde maar net in Reuver
Het slachtoffer van het Reuverse schietincident woonde nog maar net in Reuver. Ze was met haar dochtertje bij haar vader ingetrokken.

De vrouw zou met de schutter in de Roermondse Plutolaan hebben gewoon. Dat melden buurtbewoners in Roermond aan L1. De politie onderzoekt op dit moment het pand in Roermond.

Na het beeindigen van de relatie met de schutter, trok de vrouw met haar 3-jarige dochtertje in bij haar vader. Die woont in de wijk Zonnedauw in Reuver.

Op die plek werd de vrouw donderdagochtend neergeschoten door haar voormalige partner.
l1.nl
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Citaat van: Simon. link=msg=1217945 date=1383825583
is een autmatisch vuurwapen een indicatie voor het DSI? geen oordeel, het is iets wat ik mij afvroeg

Alle aanhoudings- en ondersteuningsteams van de politie zijn tegenwoordig onderdeel van de DSI. De scherpschutters maakten hier al onderdeel van uit. In die zin is tegenwoordig dus al snel sprake van een DSI inzet, maar feitelijk zegt dat niet zoveel.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


xgnoom

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Video op RTLNieuws.nl:
Citaat
'Hij richtte z'n mitrailleur op me en schreeuwde: Ik schiet je kapot'

Buurman Roger van Schoote stond oog in oog met de schutter: "Hij richtte z'n wapen op mij en zei: 'Ik schiet je kapot.' Maar zijn mitrailleur haperde. Daarna heb ik heb snel de gewonde vrouw naar binnengetrokken. Hij schreeuwde toen nog tegen haar dat ze haar kind nooit meer zou zien."


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Ik vraag me eigen af of ze het gas en stroom hebben afgesloten. Iemand die dat toevallig weet ?
Met Vriendelijke Groet.....


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239

Volgens verslaggever:
Arrestatieteam onderweg naar woning waar de verdachte zich verschanst met onder andere kettingzaag en breekijzers.
Live-uitzending L1.nl
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Bengi link=msg=1217977 date=1383830915

Arrestatieteam onderweg naar woning waar de verdachte zich verschanst met onder andere kettingzaag en breekijzers.
Live-uitzending L1.nl

Zou die verdachte ook  L1.nl TV zitten kijken ?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Die beelden zonden ze een half uur geleden ook uit.

Hij mag ook geen Twitter lezen ;).
Chriss ‏@zovanIkBenChris 3m
Ze kunnen nu ieder moment gaan binnen vallen #reuver pic.twitter.com/wpZAbB5rAC
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Citaat van: Thor link=msg=1217978 date=1383831140
Zou die verdachte ook  L1.nl TV zitten kijken ?

Daarom is het dus ook handig om de stroom af te sluiten ;) zodat die zo min mogelijk informatie kan ontvangen.
Gas is ook handig om af te sluiten zodat die het huis niet vol gas zet en als ze invallen een vuurtje erbij houd ;)
Met Vriendelijke Groet.....