GRIP 3 Twee doden, 1 gewonde na gijzeling in woning Zonnedauw - Reuver 07-11-2013

Auteur Topic: GRIP 3 Twee doden, 1 gewonde na gijzeling in woning Zonnedauw - Reuver 07-11-2013  (gelezen 41744 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Citaat van: Thor link=msg=1217978 date=1383831140
Zou die verdachte ook  L1.nl TV zitten kijken ?

Denk zelf dat het AT zich dichter naar de binnenring verplaatst zodat ze geheel uit het zicht zijn en een eventuele "opruk / inval" niet te zien is door omstanders / verslaggevers. Puur om de verdachte inderdaad niet te alarmeren mocht deze de TV aan hebben staan.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Dimeg

  • Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 511
Ik weet ook niet in hoeverre het mogelijk is om de gevestigde media te verzoeken om geen tactische informatie naar buiten te brengen?
En daarnaast als buurtbewoners foto's blijven plaatsen is de werking nog beperkt.


Pino112

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,581
Zojuist twee flinke knallen te horen. Lijkt er op dat ze het huis binnen vallen. #schietincident #Reuver


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Getuige bevestigt inval!
Met Vriendelijke Groet.....


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: Bengi link=msg=1217981 date=1383831537
Denk zelf dat het AT zich dichter naar de binnenring verplaatst zodat ze geheel uit het zicht zijn en een eventuele "opruk / inval" niet te zien is door omstanders / verslaggevers. Puur om de verdachte inderdaad niet te alarmeren mocht deze de TV aan hebben staan.

Mogelijk heeft de politie in werkelijkheid wel een heel ander scenario buiten de beelden om en zijn dit afleidingsmanoeuvres voor de pers etc.


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Volgens ooggetuige & verslaggever:
- 2 explosies / knallen waargenomen
- nu daadwerkelijke inval door AT
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Politie Limburg @PolLimburg
een ME-auto wordt ingezet in #Reuver om agenten af te lossen. #schietincident
2:32pm · 7 Nov 13


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Bert Notermans @BertNotermans
Ambulance en hulpverleners pakken in. Zijn zo te zien niet nodig.inval geslaagd denk ik. Afgevoerd aan de achterkant. #schietincident Reuver
2:56pm · 7 Nov 13


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


Katje

  • Ploegleider BHV en interne medische dienst, EHBO-er in de paardensport
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19