#SR13 Serious Request (3FM) Glazen Huis Wilhelminaplein - Leeuwarden 18 t/m 24-12-2013

Auteur Topic: #SR13 Serious Request (3FM) Glazen Huis Wilhelminaplein - Leeuwarden 18 t/m 24-12-2013  (gelezen 36402 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Alvast gluren op de Oldehove waar het eindfeest straks begint?

http://www.webcam-oldehove.nl/


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
3FM Serious Request ‏@SeriousRequest 2m
Gerard's Eetcafe heeft in totaal € 86.283,- opgeleverd!! Ontzettend gaaf! #3FM #SR13


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Diamondback link=msg=1230360 date=1387581109
4. Kritische noot voor de horeca rond het Zaailand: je kunt je er helemaal een delerium zuipen. Fijn, enig. Maar waarom is het zo moeilijk om een alcoholvrij biertje te schenken? Wat mij betreft zo'n beetje de Fail of the day. Jammer, want verder is de menagerie goed op orde.

Ze schenken niet eens alcoholvrije cola kwam deze meneer achter die nooit alcohol drinkt en nog 200 kilometer moest autorijden. ( :'( )

Maar verder was 't een leuk feestje.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1231197 date=1387896256
Ze schenken niet eens alcoholvrije cola kwam deze meneer achter die nooit alcohol drinkt en nog 200 kilometer moest autorijden. ( :'( )

Maar verder was 't een leuk feestje.  :)
Heb je soms per ongeluk een cola tic gekregen? Ik had nergens last van.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Peter71 link=msg=1231198 date=1387896455
Heb je soms per ongeluk een cola tic gekregen? Ik had nergens last van.

Ja. Ze hadden me sterke drank gemengd met cola gegeven blijkbaar. Ik vond 't al zo raar smaken, maar ik nam m'n medicijnen ermee in dus dacht dat 't daar van kwam.
Godzijdank kwam ik er na 4 grote slokken achter. Alcohol +  m'n Medicijnen geven hele nare bijwerkingen.

Maarja, alleen een nachtje en een dag goed ziek geweest. Maarja. Kan gebeuren.  ;)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Fietsende agenten halen 60.000 euro op voor Serious Request


UTRECHT - Fietsende politie-agenten hebben meer dan 60.000 euro bij elkaar getrapt voor 3FM's Serious Request. Onder de fietsende agenten zaten ook Utrechters, waaronder Thomas Aling die als woordvoerder vaak in Bureau Hengeveld langskomt.

De hulpverleners zaten in hun eigen glazen huis in Leeuwarden.


HJ94

  • Aspirant manschap & Verkeerskundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,351
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1231202 date=1387897446
Ja. Ze hadden me sterke drank gemengd met cola gegeven blijkbaar. Ik vond 't al zo raar smaken, maar ik nam m'n medicijnen ermee in dus dacht dat 't daar van kwam.
Godzijdank kwam ik er na 4 grote slokken achter. Alcohol +  m'n Medicijnen geven hele nare bijwerkingen.

Maarja, alleen een nachtje en een dag goed ziek geweest. Maarja. Kan gebeuren.  ;)

Een BeCo (Berenburg Cola) waarschijnlijk  ;D

Hier nog een aantal foto's van vanochtend.









Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
3FM ‏@3FM 10m
Eindstand #SR13: € 12.302.747! Let’s clean this shit up! - http://3fm.nl/eindstand  #3FM


€ 12.302.747!

Een geweldige eindstand!!!!!


Heftrucker

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 222
  • Geinteresseerde in P2000
Nederland, bedankt voor dit zeer mooie eindresultaat!


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Ik ga hier heel kort over zijn.

Dit was weer heul best.

Maar ik begin mij een beetje zorgen te maken...

Want de massa's bij serious request kunnen een schokkend feestje bouwen. Dat blijkt wel uit dit bericht in de media.


Trillen op grondvesten
Opbrengst Serious Request: Dik 12 mln en aardbeving

Het massaal springende publiek bij de 3FM-actie het Glazen Huis in Leeuwarden heeft dinsdagavond huizen in meerdere straten in het centrum van Leeuwarden laten trillen. Dat schrijft de Leeuwarder Courant.

Rond 20.15 uur zaten mensen langdurig licht te schudden in hun stoelen en gingen kastdeuren spontaan open. Ook schommelden lampen en bewogen kerstballen heen en weer in de kerstbomen. Dat alles gebeurde tijdens het nummer 'Eat, sleep, rave, repeat' van Fatboy Slim. Op internet meldden getuigen dat het wel een aardbeving leek.

...

bron: http://www.deondernemer.nl/binnenland/659860/Aardbeving-door-Serious-Request.html

Over de editie van 2014 maak ik mij geen zorgen. Maar Heerlen in 2015.... aimai... met die ondergrond en wat we in het recente verleden daar hebben meegemaakt...  :-\

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=57631.0