Plaats hier foto's van Landrover voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Landrover voertuigen  (gelezen 132909 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #200 Gepost op: 2 mei 2006, 22:36:28
Exact dezelfde exemplaren rijden sinds kort ook in Roosendaal en in Bergen op Zoom.

Gr
Erik


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #201 Gepost op: 3 mei 2006, 02:49:13
Is van een collega van me, hij is radio-amateur en vandaar al die apparatuur in zijn eigen auto ;) heeft verder niks met Schiphol te maken

Okee

bedankt, dat is dus nu ook duidelijk. de wagen viel me eigenlijk op. ik heb niet verder gekeken of er wat opstond. is dus particulierbezit. maar is dat geen risico al die apparatuur in die wagen.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


Karim

  • Gast
Reactie #202 Gepost op: 3 mei 2006, 02:56:58
In de regel zijn deze voertuigen met blauwe "Taxi" kentekens uitgerust. Hier is al eens vermeldt wat hiervoor de reden is (Kosten besparing) Wordt deze nog gekeurt voor een Taxikenteken of behoud hij zijn "normale" kenteken??

Aaldert

"in de regel" is niet echt van toepassing meen ik, er zijn inderdaad verschillende plaatsen waar met de blauwe taxiplaten gereden wordt, maar er zijn ook 'n heleboel plaatsen waar niet niet gebeurd en er dus normale gele kentekenplaten op zitten.


Gast

  • Gast
Reactie #203 Gepost op: 3 mei 2006, 06:02:40
Okee

bedankt, dat is dus nu ook duidelijk. de wagen viel me eigenlijk op. ik heb niet verder gekeken of er wat opstond. is dus particulierbezit. maar is dat geen risico al die apparatuur in die wagen.   

Ligt eraan wat voor risico je bedoelt... kortsluitings-risico, inbraak-risico, overgewicht-risico....
Ik heb geen idee of dat meer of minder risico is, al dat spul erin, maar hij zal er vast een extra LIPS slotje op hebben zitten ;)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #204 Gepost op: 4 mei 2006, 00:47:03
Ligt eraan wat voor risico je bedoelt... kortsluitings-risico, inbraak-risico, overgewicht-risico....
Ik heb geen idee of dat meer of minder risico is, al dat spul erin, maar hij zal er vast een extra LIPS slotje op hebben zitten ;)
Lips helpt ook heel goed tegen ingeslagen ramen ::)


Plaatje dan ook nog maar erbij....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Gast

  • Gast
Reactie #205 Gepost op: 4 mei 2006, 00:54:22
Lips helpt ook heel goed tegen ingeslagen ramen ::)

Ja joh?? En ik maar denken dat het alleen helpt op deursloten!!
Ik zal je advies dan eens uitproberen, althans mijn collega ervan op de hoogte brengen ;)

Gaaf idee zeg, LIPS op de ramen zetten!! :)

Zijn auto is beter beveiligd dan de gemiddelde bestreepte Golf met een flitsbalkje op het dak en 2 dubbele flitsertjes achter het achterraam... ;)
Gave plaatjes verder JVO!


Alexxxxx

  • Gast
Reactie #206 Gepost op: 10 mei 2006, 20:32:37

Merk en type: Land Rover
Eigenaar: brandweer
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden: West: Gosliga
Datum: 09-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema


jwpots

  • Gast
Reactie #207 Gepost op: 10 mei 2006, 21:20:59
Merk en type: Land Rover
Eigenaar: brandweer
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Leeuwarden: West: Gosliga
Datum: 09-05-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema

Dit is de oude wagen van de gemeente Westerveld, korps Vledder.
Een Landrover110-MetalTop
PM8
1989 > 2004

Groet
Johan


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #208 Gepost op: 11 mei 2006, 03:22:56
Zijn auto is beter beveiligd dan de gemiddelde bestreepte Golf met een flitsbalkje op het dak en 2 dubbele flitsertjes achter het achterraam... ;)
Maar die rijden ook meestal.... of ze staan voor een politiebureau ::) ;)
Gave plaatjes verder jvo!
Dank :)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #209 Gepost op: 12 mei 2006, 17:44:21