Extremisme

Auteur Topic: Extremisme  (gelezen 2624 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Gepost op: 2 december 2013, 23:08:16
goedenavond beste mensen,

Ik zat op een facebook pagina te kijken van een soort van oude bekende.

Nu schrok ik heel erg van wat ik daar op tegen kwam ik werd er zelfs een soort van bang van.

Ik denk zelf dat dit extremisme is en dat dit ook strafbaar is wat vinden jullie ervan?

Ik citeer:

 'ik vind niet erg wat er is gebeurt waarom in islamitsiche landen worden er zo veel onschuldige mensen vermoord door soldaten dus jah boontje kom op zen loontje nog zacht gezegd hopelijk nog meer want voor de moslims zijn de wonden nog niet geheelt en respect voor deze bijde mannen omdat ze soldaten aanpakken ipv burgers neem daar een voorbeeld van. '

n.a.v dit filmpje :

Dader Londen praat na actie tegen camera

www.rtl.nl

Een van de mannen die in Londen op zeer gewelddadige wijze een man hebben vermoord met een hakmes, heeft zich na de aanval bij ooggetuigen verontschuldigd voor zijn daad.


Ook staat er een filmpje op zijn account van een vrouw dat met een bot mes word onthoofd. Hij heeft er bij gezet dat dit met alle vrouwen die vreemdgaan moet gebeuren..


Nogmaals wat is jullie mening hier over en is dit misschien een zaak voor politie of justitie?




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 2 december 2013, 23:13:07
Zolang er geen sprake is van gerichte bedreigingen met enig misdrijf is het niet verboden je mening te verkondigen. Het hebben van afwijkende of zelfs zieke meningen is in dit land toegestaan.

Je kan wel Facebook wijzen op de pagina zodat ze er maatregelen tegen kunnen nemen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein