Aanpassingen nieuwe OGS

Auteur Topic: Aanpassingen nieuwe OGS  (gelezen 18566 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #30 Gepost op: 23 maart 2014, 21:33:33
Heel officieel niet. De rede van niet is dat het amber niet rondom zichtbaar is als de bestuurder op de fiets zit.
Aha, mijn dank is groot. (Een uiterst pragmatische oplossing voor de top, moet ik toegeven. Hoop wel dat de Comets weer de plank op mogen als de Pans met pensioen gaan 8)).
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #31 Gepost op: 23 maart 2014, 21:44:00
Citaat van: FlyingDutchman link=msg=1253428 date=1395606813
Aha, mijn dank is groot. (Een uiterst pragmatische oplossing voor de top, moet ik toegeven. Hoop wel dat de Comets weer de plank op mogen als de Pans met pensioen gaan 8)).

Die gaan weer keurig op de plank tesamen met de HONAC pitten. Ligt er weer lekker voor een paar duizend euri op een plank weg te stoffen


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #32 Gepost op: 23 maart 2014, 22:19:46
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1253436 date=1395607440
Die gaan weer keurig op de plank tesamen met de HONAC pitten. Ligt er weer lekker voor een paar duizend euri op een plank weg te stoffen
Kunnen jullie je niet opgeven voor de rubriek van het televisie-programma Kanniewaarzijn genaamd: ''Weggegooid geld'' ? >:D
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #33 Gepost op: 24 maart 2014, 21:18:37
Daar hadden we vroeger "over de balk" Voor. Mooi programma was dat!


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #34 Gepost op: 25 maart 2014, 05:57:55
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1253436 date=1395607440
Die gaan weer keurig op de plank tesamen met de HONAC pitten. Ligt er weer lekker voor een paar duizend euri op een plank weg te stoffen
Ik heb voor de collectie nog een plank over!!!! Mocht er nog ergens een nutteloos lampje liggen.... denk aan mij!


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #35 Gepost op: 28 maart 2014, 18:04:08
Volgens mij maakt het ingeval van brokken niets uit of de OGS wel of niet aan de eisen voldoet. Voor de "normale" weggebruiker maakt de keuringseis namelijk niets uit, werkende OGS op enig voertuig maakt het voertuig tot voorrangsvoertuig en hebben andere weggebruikers, simpel gesteld, voorrang te verlenen.

Op de KLF zit OGS uit 1984 afkomstig uit Oostenrijk, zou ik dit inwerking zetten dan is de KLF voor elke ander verkeersdeelnemer een voorrangsvoertuig !!!

dat ik daarmee ook een bak shit over mezelf afroep doet daar niets aan af
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #36 Gepost op: 9 april 2014, 17:02:59
Vandaag heeft onze TAS 6031 toch nog nieuwe signalering gekregen..
2 Dingen vallen mij op, de balk waar meer paars licht uitkwam, die is niet vervangen.. Hier zit nu een amber pitje op.
Hij heeft een elektrische sirene gekregen, terwijl alle tankautospuiten in de regio met een luchthoorn rijden, op Beemster/Broek in Waterland/Marken na..
Vermoedelijk zo'n sirene als de sprinters van Amsterdam (bijv 13-195).
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.